Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Chinatown
|
|
|
Lagt på d. 05/01-2010 13:53
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Pensionisten, Jeg havde skrevet "smøren" i Microsoft Words 2003, og havde ikke forstand på at lægge den ind på DTW, derfor bad jeg John hjælpe mig. Så enkelt er det. John og jeg er ikke samme person.
Redigeret af d. 05/01-2010 13:54 |
|
|
|
| pensionisten |
Lagt på d. 05/01-2010 13:58
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 20 |
Den er jeg helt klar over, men jeg lader mig ikke forvirre!! Hvordan kan 'John' blive til ABEKATTEN ?? At John har modtaget dette på mail er en sag, men hvordan får vi lige flettet ABEKATTEN ind i det her uden folk fatter mistanke?? MVH Pensionisten |
|
|
|
| thamarai |
Lagt på d. 05/01-2010 14:07
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 387 |
pensionisten skrev: Den er jeg helt klar over, men jeg lader mig ikke forvirre!! Hvordan kan 'John' blive til ABEKATTEN ?? At John har modtaget dette på mail er en sag, men hvordan får vi lige flettet ABEKATTEN ind i det her uden folk fatter mistanke?? MVH Pensionisten Prøv nu at læse, hvad der står, og hvad folk svarer. |
|
|
|
|
Lagt på d. 05/01-2010 14:22
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Du gør sagen mere indviklet end den er, der er INGEN sag. |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 05/01-2010 14:23
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
John skrev: Har modtaget følgende på mail: ABEKATTEN skrev:
Det lange indlæg nummer 12 er mit værk Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| John |
Lagt på d. 05/01-2010 15:13
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
pensionisten skrev: Fejl eller hvad!! Jeg følger tråden og læser hvad der kommer, og ved nummer 12 indlæg tager jeg mig godt nok sammen. En fortælling i en smøre så lang så lang, men meget interessant. Jeg gør virkelig en indsats for at læse hvad der bliver skrevet, men er nødt til at hvile øjnene efter et par afsnit, hvor er det ærgerligt!!! Super flot fortælling der bliver forstyrret af indlæg nummer 18, her fortæller Abekatten at indlæg nummer 12 er hans værk, selvom indlægget er skrevet af John er der vel tale om den samme person!! Gælder kravet angående medlemsskab 'kun' for 'almindelige' medlemmer?? Hvordan kan en ADMINISTRATOR åbenlyst fortælle om sine '2 og sikkert mange flere profiler', og slippe godt afsted med det?? Blir det her slettet nu?? Pensionisten. @ Pensionisten, nej det bliver ikke slettet, men du burde måske investerer i et par briller inden du går igang med gætte på hvor mange profiler jeg har. Gå tilbage til indlæg #12 Det starter sådan: Har modtaget følgende på mail: Derefter kommer det lange indlæg som Abekatten har skrevet, og mailet til mig. Du skal bare læse det der står, sværre er det vel heller ikke. Redigeret af John d. 05/01-2010 15:15 john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| Crafack |
Lagt på d. 05/01-2010 18:06
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 108 |
ABEKATTEN: Tak for dit interessante indlæg! Jeg kan godt huske, at du for nogen tid siden i en anden tråd fortalte, at du var ved at lave en artikel om Chinatovn ![]() Så må vi se om vi kan finde rundt når vi står på gaden ![]() /Crafack |
|
|
|
|
Lagt på d. 11/01-2010 03:57
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Crafack. Hvis du kan finde rundt, når du står i China Town, er du den første der kan det, uanset hvor meget umage du gør dig, tro mig. Jeg har haft mere end 100 venner med derinde, for mange af dem er det en tilbagevendende begivenhed, og selvom de har været der 10 gange, kan de stadig ikke finde rundt. Selom jeg som ung student arbejdede som guide i Danmark, arbejder jeg ikke som sådan her, da jeg ikke har arbejdstilladelse, men hvis jeg ser en person har indbetalt mindst 150 dkr. (1.000 Bath ) til en af de to konti på www.aidsdboern.dk, og vi kan finde en dag, er min Thailandske kone og jeg ikke uvillig til at guide en tur i China Town. Redigeret af d. 11/01-2010 04:00 |
|
|
|
|
Lagt på d. 11/01-2010 08:25
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
ABEKATTEN et rigtig interresant inlæg, jeg vil rigtig gerne bruge et par dage derinde når jeg skal afsted med min datter på 16 her i februar. gad vist om det er stedet hvor de også handler med fine kopi sko ?? (sendte en pb om samme, men ingen respons) om ikke andet vil jeg sakse dit inlæg og prøve mig frem...dit link med aidsbørn virker ikke Lung |
|
|
|
|
Lagt på d. 11/01-2010 09:53
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Lung, min PB har været fuld længe, det er jeg også somme tider, men nu har jeg renset ud, begge steder, efter Webmaster meddelte at min inbox var fuld. Der er et fast link med aidsboern her på sitet, hjælp til disse børn ligger mig meget på sinde.![]() Dit ønske om kopi-damesko, er et af de mere specielle, hvor jeg ikke har alverdens viden, men jeg har givet opgaven videre til "overkommandoen". Min umiddelbare mening er, at en pige på 16 år efter at have købt en masse billige smykker på gågaden, bør tage en Tuk-Tuk til Boe Bae Market, her skulle der være både chancer for en masse billigt modetøj og sko. Min datter på 29 ville være en meget bedre guide, men hun er her ikke lige nu ![]() Enhver udflugt til China Town bør næsten skræddersys. Venligst. Redigeret af d. 11/01-2010 09:55 |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 











John og jeg er ikke samme person.




