Se indlæg
 Udskriv debat
Bestikkelse 70.000,- Fucking PolitiSvin !!!
vandango
kennyhawk skrev:
Hej Vandango
Lige for at nævne det, jeg ved 100% jeg blev anmeldt. De talte bla om jeg var der hver dag, havde malet inden vi åbnede forretning osv.. Kun ting en omkring os ville vide. Tror ikke de bare har gættet sig til det hele ;-)

Men har du forbindelser, vil jeg da meget gerne have mine penge igen, din politiven skal nok kunne beholde 25% ...

Mvh Kenny

Sådanne fungerer tingene ikke, men old mammas søn kan måske finde ud af, hvorfor du blev ramt så hårdt. Men jeg kan ikke love noget, han er ung ham og hans kollega ligger sikkert på de laveste trin. Men han er sød og har en social indgang til sit politiarbejde, inden han nok en dag bliver spoleret, som så mange andre.

Du har malet i butikken, Kenny, og du betaler regninger, jamen så arbejder du også ulovligt, og af alle byer i Thailand, Pattaya. Du skal være glad for du ikke blev udvist i 5 år.

sabai sabai
Kenny du vil jo ikke høre efter ! ,, du er i Thailand ..!!

http://www.dansk-...ost_115992

Så må vi bare håbe det ikke var Somchai Corleone Capone Jensen.

Kik på min signatur !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.

Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung !

sabai sabai
kennyhawk skrev:
Hej Vandango
Lige for at nævne det, jeg ved 100% jeg blev anmeldt. De talte bla om jeg var der hver dag, havde malet inden vi åbnede forretning osv.. Kun ting en omkring os ville vide. Tror ikke de bare har gættet sig til det hele ;-)

Men har du forbindelser, vil jeg da meget gerne have mine penge igen, din politiven skal nok kunne beholde 25% ...Mvh Kenny

JA SELVFØGELIGE ER DU BLEVET ANMELDT !

OG DU FÅR ALDRIG DINE PENGE IGEN !!

DE HADER OS , SKIDE FALANGER !! BÅDE I THAILAND OG DANMARK !!

BARE KIK PÅ DEN SPAND LORT AF THAI'ER DER ER I DANMARK !!!! OG X DET MED 1000 I PATTAYA !!!

AngryAngry
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.

vandango
Hov hov stop lige med det der. Angry

sabai sabai
Kenny skrev ....

Jeg bliver heller ikke snydt konstant, eller skulle jeg sige stort set bliver jeg aldrig snydt, med det er kun pga jeg vælger ikke at blive det, ikke fordi de ikke prøver konstant. Det der irreterer mig er at jeg skal holde øjnene åbne konstant, pga jeg ved prisen generelt er anderledes for faranger end den lokale. Ok, mit thai er elendigt, men lige meget hvor god du er til thai er det stadig noget man skal holde øje med, og det er det der pisser mig af.
Men ok, man må tage det sure med det søde..
Dog fik jeg en griner i min skrædder idag. Der kom en thai ind og ville have et jakesæt, og bare for at få en griner satte jeg prisen op 50% pga han var thai, selv om jeg har skilt til 3499,- for et jakkesæt i vinduet. Han blev godt nok lidt grøn da jeg forklarede ham at han skulle betale extra pga han var thai, haha.. Mistede dsværre en kunde, men har sku grined af det hele aftenen, og det var klart pengene værd ! Hævnen er sød! --------------------------------------------------------------------------------

Ja !!!

Jeg havde også pisset på dig hvis du havde gjort det vil mig !! Pis aldrig mod vinden !!!!!

sabai sabai
vandango skrev:
Hov hov stop lige med det der. Angry

Rolig Phandango !!

Det sker kun i Bankok !

Go tur ! Hils Nee fra Lars mange penge !!!!Pfft

sabai sabai
Kenny skriver ..

...................

Dog fik jeg en griner i min skrædder idag. Der kom en thai ind og ville have et jakesæt, og bare for at få en griner satte jeg prisen op 50% pga han var thai, selv om jeg har skilt til 3499,- for et jakkesæt i vinduet. Han blev godt nok lidt grøn da jeg forklarede ham at han skulle betale extra pga han var thai, haha.. Mistede dsværre en kunde, men har sku grined af det hele aftenen, og det var klart pengene værd !

Griner du stadig ? eller har du ondt i håret ?

Bare tag det roligt Kenny , din mistede kunde kommer tilbage !!!

Kenny .. troede sgu du havde mere styr på det , i LOS .. Land Of Soviet's

Snup .. du bare en morgenbajer på min regning !!! Skåål !!

vandango
sabai sabai skrev:
Kenny skriver ..

...................

Dog fik jeg en griner i min skrædder idag. Der kom en thai ind og ville have et jakesæt, og bare for at få en griner satte jeg prisen op 50% pga han var thai, selv om jeg har skilt til 3499,- for et jakkesæt i vinduet. Han blev godt nok lidt grøn da jeg forklarede ham at han skulle betale extra pga han var thai, haha.. Mistede dsværre en kunde, men har sku grined af det hele aftenen, og det var klart pengene værd !

Griner du stadig ? eller har du ondt i håret ?

Bare tag det roligt Kenny , din mistede kunde kommer tilbage !!!

Kenny .. troede sgu du havde mere styr på det , i LOS .. Land Of Soviet's

Snup .. du bare en morgenbajer på min regning !!! Skåål !!

Du er da en kæmpe liderbasse, nej hvor du hygger dig.
Rejser igen til LOS i morgen, håber at du kun har råd til at rejse en gang om året. Pfft

sabai sabai

Kenny skrev..............

Dog fik jeg en griner i min skrædder idag. Der kom en thai ind og ville have et jakesæt, og bare for at få en griner satte jeg prisen op 50% pga han var thai, selv om jeg har skilt til 3499,- for et jakkesæt i vinduet. Han blev godt nok lidt grøn da jeg forklarede ham at han skulle betale extra pga han var thai, haha

Kenny .. sidder og kigger lidt på dine indlæg .. hvis dette er rigtigt så , var det lige der ' du pissede ind i stormen !!

Tror du det var den fattige thai , eller en fattig ""politibetjent" , der tilfældigvis skulle købe et jakkesæt ??

PS. Billigt hus til leje i Nakhon Falang

sabai sabai
Phanddagog skrev..!!

Rejser igen til LOS i morgen, håber at du kun har råd til at rejse en gang om året.

Snup bare 2 på regningen !! Jeg kender politichefen i Pattaya (personligt!!!!!!
Redigeret af sabai sabai d. 06/01-2010 02:00

helgegedser
kennyhawk, hvordan kan du vide det er en thai som har meldt dig. Du og de andres indlæg er åbenbart sikre på det er en thai . Kan det ikke tænkes det er en farang??? Jeg spørger bare.
Helge

vandango
sabai sabai skrev:
Phanddagog skrev..!!

Rejser igen til LOS i morgen, håber at du kun har råd til at rejse en gang om året.

Av av av vi har en troll her på DTW, du sidder hjemme i Danmark og sviner folk til.
Øhhjj hvor skal jeg tænke på dig her den næste måned i Pattaya.
Og når jeg kommer hjem igen, går der lige et par måneder, så skal jeg tænke på dig igen når jeg gir den med lækre kvinder på walkingstreet.
Redigeret af vandango d. 06/01-2010 02:15

sabai sabai
helgegedser skrev:
kennyhawk, hvordan kan du vide det er en thai som har meldt dig. Du og de andres indlæg er åbenbart sikre på det er en thai . Kan det ikke tænkes det er en farang??? Jeg spørger bare.
Helge

Det kan jo være alle .. "også "konen" , eller hvad nu man kalder så'dan en !

Måske TIRAK ???

ShockShock

sabai sabai
vandango skrev:
sabai sabai skrev:
Phanddagog skrev..!!

Av av av vi har en troll her på DTW, du sidder hjemme i Danmark og sviner folk til.
Øhhjj hvor skal jeg tænke på dig her den næste måned i Pattaya.
Og når jeg kommer hjem igen, går der lige et par måneder, så skal jeg tænke på dig igen når jeg gir den med lækre kvinder på walkingstreet.

Nej der tager du fejl MR. Phandangog !! , er kun buksetrold ,og sviner kun lidt med alle mine penge i påttaya Hils NEE !! go'tur ! Pfft

Kennyhawk, jeg advarede dig i dit første indlæg hvor du fortalte om dine problemer med skiltning.

Brødnid er nok det rigtige ord, set i lyset af at du som sagt har fået banket en flot biks op midt i alt rodet. For det er dog noget af en "losseplads" lige på det stykke af Buakhao.

De 2-3 konkurrenter der ligger lige i dit nabolag kunne være fortrinlige emner til sladrehanke, deres bikse og varelager ligner noget fra 1800 tallet.

Fatter ikke, som flere andre har giver udtryk for, at du ikke har sat dig ind i hvad det betyder at have en forretning herude.

Hvis du ikke har den rigtige workpermit, der fortæller nøjgatig hvad du må og ikke må, så bevæger du dig på kriminel grund. Og det er selvforskyldt, Jeg må sige jeg har sku ingen medlidenhed når du kan være så enfoldig. Bare det at sidde inde i biksen, selv om du ikke laver en skid er ulovligt, sålænge papirerne ikke er i orden.

Kan ikke lide at du bruger sådan grimme ord om dine nye landsmænd. Hvad med alle dem der hjemme i DK, som du også er flygtet fra, Kioskarbejdere med en anderledes pigmentering. De stjæler sgu da arbejdet fra danskere, uden dog at gøre det alligevel. For ingen dansker gider starte en kiosk eller grillbar, det er sku for besværligt, så skal man jo tidligt op om morgenen.

Herude stjæler du arbejdet fra en thai, og loven siger helt klart og tydeligt at ingen kan starte noget som en thai kan gøre lige så godt. Dermed menes at det skal være noget som er direkte relateret til udlændinge, f.eks. et specifikt sprogområde, eller et helt unikt produkt som kræver speciel fagkundskab. Og endnu engang, når du er i forretningen kræver loven at der er 4 thaier til at modsvare dig, sådan er loven nu engang. Kan du ikke lide det, så har du jokket grundigt i spinaten, med sko på.

Derfor ser du russerne klare sig uden om disse love. De henvender sig udelukkende til den sproggruppe der kun forstår det akrylliske alfabet, og det er jo sort tale for alle andre end dem.

Vær du taknemmelig for at du ikke allerede sidder i gitterly og afventer udvisning for ever.

Og stadig væk - hvornår åbner du egentlig om dagen. har nu været forbi utallige gange (før kl. 12) og skodderne er rullet ned. Så nu gider jeg ikke det mere.

Skeptikeren

prasat
som jeg ser det arbejder du.
du siger du kun vil lave bogføringen.
hvem satte prisen 50% op til en thai?
hvem købte mærkevarerne du havde i forretningen?
hvem malede inden forretningen åbnede?
70.000 er billigt sluppet, sæt dig ned og drik nogle bajere med de andre falanger inden det koster det dobbelte, for nu har de fået smag for dig og dine penge.

prasat

noisnabo
kennyhawk skrev:
Glemte lige at sige, politimanden jeg betlate pengene til har siddet udenfor mit hus for 30 min siden, og da jeg gik imod ham kørte han væk !!
Hvor fucked up er det lige. Tror jeg er nødt til at flytte til et andet hus.

Lovene skal gælde for alle andre end dig, Kenny, eller???

Da bryggeriet åbnede for et par år siden, havde de musik uden tilladelse, det kostede også. Flemming betalte uden at pive (ret meget).

Hej alle.

Jeg har undersøgt sagen, og det er 100% lovligt for mig at hjælpe med at male en forretning så længe det sker inden forretningen er åbnet, og firma registreret. Jeg overholdt begge regler. Dog i bagspejlet kan jeg da godt se det nok ikke var det smarteste at have lacoste lign mærker i forretningen, men det er som jeg tidligere har skrevet lige meget. Jeg ved jeg har dummet mig, og det faktum jeg skal betale der sku fint nok! Mit problem ligger stadig udelukkende i at jeg ved det er en dame fra i nærheden af vores butik der har stukket mig, pga der er nævnt så mange detaljer som udelukkende du ville vide hvis du så mig fra dag 1, da vi fik overdraget nøglerne til forretningen, og selv om poltiet har overvåget mig eller lign ville de ik kunne vide det. Kun naboer ville vide jeg maede samme aften jeg fik nøglerne til forretningen i hånden, men politiet vidste det ergo må de have fået det oplyst af nogen. Og der er mange eks af denne slags.

Ang mine udtalelser om dyr/menesker vil jeg gerne slå fast jeg går 110% ind for fri indvandring, i hele verden. Ok laver du noget lort og skyder folk osv skal du smides af helvede til, men om du er kiosk ejer på nørrebro eller farang i pattaya, bør du kunne være det, forblive det uden div problemer. Jeg er ikke racistisk eller noget der bare minder om det. Jeg læser bare i flere indlæg lidt ar den ligger der, så vil lige slå det fast med syvtommersøm.

Ja, jeg har været en komplet idiot, pga jeg jo et sted burde være klar over at der er nogen der ville få ondt i røven over at se farang med sød ung kone åbne ok fornuftig (vi prøver i det mindste) forretning osv..

Og ang min kone, er hun en god fornuftig pige fra... ja, 7-11
Ikke en golddigger og hun er ikke interesseret i mine penge, mere end alle andre, så længe der er mad på bordet.

thamarai
kennyhawk skrev:
Jeg har undersøgt sagen, og det er 100% lovligt for mig at hjælpe med at male en forretning så længe det sker inden forretningen er åbnet, og firma registreret.

Det er korrekt.
/Andreas

Bangkok, Thailand

http://thamarai-t...gspot.com/

http://thamarai-thailand.blogspot.com/
Spring til debat: