Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Øøh.. Hjælp
|
|
| Nirvana |
Lagt på d. 15/01-2010 16:35
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 615 |
Vis du hade købt en Mac så gik du bare ind under systemindstiligner under sprog og tekst og der kan man finde de flest sprog
Come As You Are
|
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 15/01-2010 17:54
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
fjelle123 skrev: ps. hvilken maskine er der tale om ? acer
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| fjelle123 |
Lagt på d. 15/01-2010 18:13
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 283 |
pdrhan skrev: fjelle123 skrev: Ellers plejer en disk at være delt op i 2 1. hvor windows og alle programmer er installeret og 1 hvor der ligger pakken til at geninstallerer, På lenovo bærbare er der en blå knap man kan trykke på ved opstart (før windows begynder at starte) der kan man som regl vælge at geninstallerer windows ud fra det lille drev. Ændring af sprogpakke er kun win7 ultimate man kan gøre det på - win7 home edition kan man ikke gøre det på :-). Fjelle - den blå knap på Lenovo er til re-installering og har intet med sprogpakker at gøre , tror bare det forvirrer manden at fortælle dette... en sprogpakke installering har jo intet med hvilken model af pc der er tale om.....og som du skriver , kan det kun lade sig gøre med win 7 ultimate at ændre sprog... Jep Men på mange pc'ere man køber med forudinstalleret OS på kan man vælge sprog når windows installeres (nordisk eller engelsk) mener bestemt det var sådan på min kones pc da vi købte den for 3-4 år siden med vista på. lidt svært uden at have en model nr. på men prøv nedenstående trick (husk at kopierer dit data ud hvis du har lagt noget på den du vil gemme) http://answers.ya...658AAY8xbe Redigeret af fjelle123 d. 15/01-2010 18:14 |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 15/01-2010 18:51
|
|
fjelle123 skrev: lidt svært uden at have en model nr. på men prøv nedenstående trick (husk at kopierer dit data ud hvis du har lagt noget på den du vil gemme) http://answers.ya...658AAY8xbe acer aspire 5738 G tror jeg den hedder ![]() der er window 7 home premium på den Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| Chet |
Lagt på d. 15/01-2010 21:05
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 23 |
b_j3ns3n skrev: Hej drenge og piger Jeg bor på den anden side af øresund og har lige købt en ny bærbar. Den er super fed og jeg har længe sparet for at få råd til en ny, men da jeg så stod nede i butikken (elgiganten) havde de ikke flere tilbage, så da den flinke sælger spørg om jeg vil have udstillings modellen, siger jeg hurtigt hvad vil du gi.. han svare jeg kan få 1895kr (svenske) i rabat og fuld forsikring i 2 år.. så kommer skottten frem i mig, da jeg øjner chancen for at spare en del kroner, siger jeg straks JA.. nu sidder jeg så derhjemme med min nye dejlige pc, og fatter ikke en skid, det jo en demo så den er jo på svensk.. jeg aner ikke hvordan jeg skal få den over på dansk, er der nogen der har en nem løsning. Mvh Bjarne ![]() Hej Bjarne, jeg kan remote din pc og gør det for dig! Hva siger du siger du til det? Via Teamviewer kan jeg overtage din pc hvis du er på nettet. Simpel og enkelt. \\Chet |
|
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 15/01-2010 22:55
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1068 |
b_j3ns3n skrev: Hej drenge og piger Jeg bor på den anden side af øresund og har lige købt en ny bærbar. Den er super fed og jeg har længe sparet for at få råd til en ny, men da jeg så stod nede i butikken (elgiganten) havde de ikke flere tilbage, så da den flinke sælger spørg om jeg vil have udstillings modellen, siger jeg hurtigt hvad vil du gi.. han svare jeg kan få 1895kr (svenske) i rabat og fuld forsikring i 2 år.. så kommer skottten frem i mig, da jeg øjner chancen for at spare en del kroner, siger jeg straks JA.. nu sidder jeg så derhjemme med min nye dejlige pc, og fatter ikke en skid, det jo en demo så den er jo på svensk.. jeg aner ikke hvordan jeg skal få den over på dansk, er der nogen der har en nem løsning. Mvh Bjarne ![]() Hvad er det dog for noget Bjarne!!! Du bor i Sverige, men vil ikke läre det svenske sprog!! Du skal selvfölgelig integreres i det svenske, som du synes alle andre skal integreres, når de kommer til et nyt land ![]() ![]() ![]() Så det er bare igang med at läre sproget--gå på systembolaget--eller drikke hjemmebrändt med naboerne--du skal läre samfundet fra grunden Bjarne ![]() ![]() ![]() . Mvh Ingolf
Svenske ord, stavelser og vendinger kan forekomme! |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 15/01-2010 23:34
|
|
Hehe jeg kunne drikke alt jeres hjemme brænd i sverige, og jeg vil alligevel ikke forstå hvad der bliver skrevet til mig.. svensk er nemt nok når man hører det, især når man er stiv. men det nok fordi man har været i nyhavn og bilka så mange gange, det efterhånden kun stive svenskere der kommer der.
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 16/01-2010 08:20
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
Bjarne - kig her: http://support.mi.../kb/972813 dvs hvis du IKKE har ultimate eller enterprise kan du IKKE få en anden sprogpakke på.... Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.