Se indlæg
 Udskriv debat
Argh hvad gør jeg - billet bangkok
ThomasHOL
Thorma>>Prøv nu og læse det vi skriver til dig. Jeg skrev lige at jeg ikk ekunne tjekke min baggage ind hele vejen da jeg skiftede fra KLM til Thai i sommers. Jeg vil tro at det enten kræver at det er købt på samme billet eller at det er inen for samme alliance. altså det burde kunne lade sig gøre hvis du skal rejse med SAS og Thai på 2 biletter.

thorma
Hej i to. Altså nu spurgte jeg en anden og han sagde også at det skulle kunne lade sig gøre i checkin skranken i dk som i siger.

Men både thai og rejsebereauet sagde det ikke var muligt, men nu gør jeg det jeg bestiller den billet med thai, og så krydser jeg fingre for det kan løses i checkin i cph, noget tyder jo på at som i siger at det kan lade sig gøre hvis man spørger privatpersoner.

ellers har jeg lige knap 2 1/2 time nu, så det burde vel være muligt ligegyldig hvor jeg skal hen og skulle det fejle så giver jeg op og tager en weekend i bangkok istedet Smile

mange tak for hjælpen og undskyld alle de dumme spørgsmål.

kro90
Hej Thorma
Der findes ikke dumme spørgsmål, kun dumme svar.
2½ time er god tid til flyskift, hvadenten du skal gennem emigrationen og hente din kuffert bagefter, eller du kan bruge transit gennemgangen, når du forhåbentlig kan få tjekket bagagen igennem til Vietnam-
Rigtig god tur.
Kim

hanspeter
absolut ingen dumme spørgsmål her. Hvad der end sker, tror jeg sagtens du kan nå det på 2½ time. Jeg håber og tror i det mindste at din baggage ryger direkte igennem, ellers er det da en meget rigid medarbejder som sidder i skranken.
De siger nok som de siger mht. til 2 seperate billetter, for at være på den sikre side, og du så ikke kan brokke dig, hvis noget går galt. Selvfølgelig kan noget gå galt, men har ikke oplevet det selv.

Thai har iøvrigt også en senere afgang fra BKK til HCM. Selvom det kan være ret kedeligt at sidde og glo i lufthavnen i mange timer, plejer Thai at være meget fleksible, så man kan komme med et senere fly, ved problemer, når man er i transit. Men selvfølgelig skal der være plads.
God tur, er slet ikke misundelig Wink
Redigeret af hanspeter d. 18/01-2010 19:58

thorma
Mange tak gutter og mange tak for hjælpen Smile jeg sender jer en tanke når jeg åbner en kold på toppen af rex - og endnu en når der ryger en Chang et eller andet sted i thailand.

Glæder mig sgu Smile faktisk lige nu er det jeg glæder mig allermest til er at lande i bkk og så få de søde smil fra alle steder, de burde indføres ved lov her i landet, luner simpelthen !

Spring til debat: