Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Strand "tæt" på Chiang Mai ??
|
|
| kanut |
Lagt på d. 30/01-2010 12:13
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 601 |
Spørgsmålet er den korteste afstand til en strand. Det må da være den nærmeste strand jeg skriver om, jeg tror der er længere til Hua-Hin end til Cua lo beach MAN ARBEJDER FOR AT LEVE
MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE ![]() |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 30/01-2010 15:09
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Joe skrev: ABEKATTEN skrev: Den der Pattaya nummer to, var der ligeså mange ludere ??? Ja, men ikke specielt kønne.. Skulle forresten hilse fra din mor og søster. Det indlæg indløser du lige en rød prik på. - Admin - Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| thamarai |
Lagt på d. 30/01-2010 15:22
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 387 |
sputnik skrev: Da jeg sidste år kørte i området ved Loie kom vi forbi et par skilte hvor der stod Pattaya nr 2.Thai familien fortalte at det var som det rigtige Pattaya,men i mindre målestok selvfølgelig med strand ved en sø,har aldrig selv været der er der nogen der kender det ? ![]() Jeg har aldrig hørt om Pattaya nr. 2 - mon ikke, at det er bare et slangudtryk for noget, som minder om Pattaya? Man plejer at tale om de tre P'er: Patpong, Pattaya og Patong, om end det nok er en gammel frase, for der er vist gang i den mange andre steder i Bangkok og på resten af turistområderne. |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 30/01-2010 16:53
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
thamarai skrev: sputnik skrev: Da jeg sidste år kørte i området ved Loie kom vi forbi et par skilte hvor der stod Pattaya nr 2.Thai familien fortalte at det var som det rigtige Pattaya,men i mindre målestok selvfølgelig med strand ved en sø,har aldrig selv været der er der nogen der kender det ? ![]() Jeg har aldrig hørt om Pattaya nr. 2 - mon ikke, at det er bare et slangudtryk for noget, som minder om Pattaya? . Pattaya 2 ligger i Khon Kaen, Baan Nong Kung Soen. Pattaya II The pond acquiring an area of 20 rai is at Ban Nong Kung Soen, 78 kilometres from Amphoe Mueang. The scenic pond with the backdrop of Phu Phan Mountain is a nice place where the locals love to relax. Besides delicious freshwater fish cuisine available around the pond, there are various water sports tourists can enjoy. How to get there: from Amphoe Mueang, tourists can get there via Highway 12 and turn right on Highway 2038, continue for another 12 kilometres then turn right onto Kiatsuranond Road. Go for another 12 kilometres, then turn left to Ban Kho. Turn another left at Wat sopha Rattana Phatthanaram, go ahead and make a right turn. Der er skilte med "Pattaya 2" der viser vejen. Har derudover ikke ret meget med Pattaya at gøre. Der er i sagens natur langt flere lokale end turister her. |
|
|
|
| thamarai |
Lagt på d. 30/01-2010 18:47
|
|
rinpoche skrev: thamarai skrev: sputnik skrev: Da jeg sidste år kørte i området ved Loie kom vi forbi et par skilte hvor der stod Pattaya nr 2.Thai familien fortalte at det var som det rigtige Pattaya,men i mindre målestok selvfølgelig med strand ved en sø,har aldrig selv været der er der nogen der kender det ? ![]() Jeg har aldrig hørt om Pattaya nr. 2 - mon ikke, at det er bare et slangudtryk for noget, som minder om Pattaya? . Pattaya 2 ligger i Khon Kaen, Baan Nong Kung Soen. Pattaya II The pond acquiring an area of 20 rai is at Ban Nong Kung Soen, 78 kilometres from Amphoe Mueang. The scenic pond with the backdrop of Phu Phan Mountain is a nice place where the locals love to relax. Besides delicious freshwater fish cuisine available around the pond, there are various water sports tourists can enjoy. How to get there: from Amphoe Mueang, tourists can get there via Highway 12 and turn right on Highway 2038, continue for another 12 kilometres then turn right onto Kiatsuranond Road. Go for another 12 kilometres, then turn left to Ban Kho. Turn another left at Wat sopha Rattana Phatthanaram, go ahead and make a right turn. Der er skilte med "Pattaya 2" der viser vejen. Har derudover ikke ret meget med Pattaya at gøre. Der er i sagens natur langt flere lokale end turister her. Det er da lidt sjovt; kan nogen give en GPS-position, for jeg kommer relativt tit forbi Khon Kaen, dog med konen, så det er blot for at kigge. |
|
|
|
| Joe |
Lagt på d. 30/01-2010 19:47
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 278 |
Webmaster skrev: Joe skrev: ABEKATTEN skrev: Den der Pattaya nummer to, var der ligeså mange ludere ??? Ja, men ikke specielt kønne.. Skulle forresten hilse fra din mor og søster. Det indlæg indløser du lige en rød prik på. - Admin - Suk admin. Kommenterede blot hans nedværdigende indlæg med lidt humor. Efter min mening, er der ikke etisk korrekt at generalisere på samme måde som han gør. Men jeg går ud fra at der er plads til "den slags humor" og ikke min? men godt gået ellers.. hej hej |
|
|
|
| thamarai |
Lagt på d. 30/01-2010 20:04
|
|
Joe skrev: Webmaster skrev: Joe skrev: ABEKATTEN skrev: Den der Pattaya nummer to, var der ligeså mange ludere ??? Ja, men ikke specielt kønne.. Skulle forresten hilse fra din mor og søster. Det indlæg indløser du lige en rød prik på. - Admin - Suk admin. Kommenterede blot hans nedværdigende indlæg med lidt humor. Efter min mening, er der ikke etisk korrekt at generalisere på samme måde som han gør. Men jeg går ud fra at der er plads til "den slags humor" og ikke min? men godt gået ellers.. hej hej Nej, det er da ikke humor - selv jeg, som har en meget sort humor, fatter ikke en brik... |
|
|
|
| Joe |
Lagt på d. 30/01-2010 20:09
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 278 |
thamarai skrev: Joe skrev: Webmaster skrev: Joe skrev: ABEKATTEN skrev: Den der Pattaya nummer to, var der ligeså mange ludere ??? Ja, men ikke specielt kønne.. Skulle forresten hilse fra din mor og søster. Det indlæg indløser du lige en rød prik på. - Admin - Suk admin. Kommenterede blot hans nedværdigende indlæg med lidt humor. Efter min mening, er der ikke etisk korrekt at generalisere på samme måde som han gør. Men jeg går ud fra at der er plads til "den slags humor" og ikke min? men godt gået ellers.. hej hej Nej, det er da ikke humor - selv jeg, som har en meget sort humor, fatter ikke en brik... Er ikke overrasket.. Man kan vel sammenligne hans udtalelse med nogen som snakker om, lad os sige Taastrup, hvorpå én siger: 'Er der lige så mange sutter som i Valby?' Er det okay at generalisere på den måde synes du? Ps. du har ikke sort humor eller det der ligner hvis du bliver stødt over hvad jeg skriver.. |
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 31/01-2010 12:50
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
Joe skrev: thamarai skrev: Joe skrev: Webmaster skrev: Joe skrev: ABEKATTEN skrev: Den der Pattaya nummer to, var der ligeså mange ludere ??? Ja, men ikke specielt kønne.. Skulle forresten hilse fra din mor og søster. Det indlæg indløser du lige en rød prik på. - Admin - Suk admin. Kommenterede blot hans nedværdigende indlæg med lidt humor. Efter min mening, er der ikke etisk korrekt at generalisere på samme måde som han gør. Men jeg går ud fra at der er plads til "den slags humor" og ikke min? men godt gået ellers.. hej hej Nej, det er da ikke humor - selv jeg, som har en meget sort humor, fatter ikke en brik... Er ikke overrasket.. Man kan vel sammenligne hans udtalelse med nogen som snakker om, lad os sige Taastrup, hvorpå én siger: 'Er der lige så mange sutter som i Valby?' Er det okay at generalisere på den måde synes du? Ps. du har ikke sort humor eller det der ligner hvis du bliver stødt over hvad jeg skriver.. Ja, atter en gang var det ikke mundlortens ophavsmand der fik prikken, men blot den der svarede lidt ironisk, det jordbær burde tages retur....
__________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 31/01-2010 13:18
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 180 |
Synes også at det røde bær skal tages retur, det begynder med en utrolig dum kommentar, er der lige så mange ............ som i ........., hvad har det med tråden at gøre, nej det var nok der bærret skulle have ligget![]() MVH NID |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 31/01-2010 13:54
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
ABEKATTEN skrev: Den der Pattaya nummer to, var der ligeså mange ludere ??? måske ikke verdens fedeste kommentar, men den er ikke kastet efter en bruger, så den bryder vel ikke reglerne.. Joe skrev: Ja, men ikke specielt kønne.. Skulle forresten hilse fra din mor og søster. joe prøver måske med lidt sort humor, at gøre ham opmærksom på hans kommentar. men han gør det med et personligt angreb, derfor et bær, måske skulle han bare ha kommenteret bemærkningen. Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| Kalasi |
Lagt på d. 03/02-2010 10:09
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 355 |
Jeg mener, naermeste strand er Chiang Rai Beach - Ca. 185 km. fra C. Mai I C. Rai finder du skilte, som viser til Chiang Rai Beach, som jeg ofte har hoert blive kaldt "Pattaya Noi" Kalasi |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 03/02-2010 19:39
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
Kalasi skrev: Jeg mener, naermeste strand er Chiang Rai Beach - Ca. 185 km. fra C. Mai I C. Rai finder du skilte, som viser til Chiang Rai Beach, som jeg ofte har hoert blive kaldt "Pattaya Noi" Kalasi ![]() http://www.chiang...rai_1.html Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.