Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Visa runners
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 19/08-2005 12:55
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
jesper_dk skrev: Helt præcis,hvad og hvor er det best og billigste at "lave visa-runs når man bor i Pattaya for 1 mdr ad gangen" 20.000 bath lyder dyrt. Jesper_dk Hej Jesper_dk, Så vidt jeg har forstået fra diverse indlæg både her i forumet og andre steder, bl.a. : Thai Visa.com : http://www.thaivi...485.0.html The Viking , (Nye visumpriser): [url]www.scan-siam.com/index.php?pageid=4[/url] Så er beløbet på 20.000 baht, et beløb som du kun skal vise for at bevise at du kan forsørge dig selv under opholdet i Thailand og ikke er ubemiddlet. I principet hvis du ikke har dem, kan du lige som mange EXPATSgører, låne dem i en uge, men HUSK lige at betale dem tilbage . M.v.h., M. Rasmussen
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
| jesper_dk |
Lagt på d. 19/08-2005 14:50
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 136 |
Hej falang Yao. Jeg troede at man skulle betale 20.000 hver måned man lavede "visarun" og,hvis man ikke har de 20.000 kunne det jo være at man skulle blive hjemme i sikre Danmark ![]() Jeg overvejer meget at bosætte mig i Thailand derfor synes jeg det lød dyrt, hvis man skulle betale 20.000 hver måned. Jesper_dk |
|
|
|
| clydehaumann |
Lagt på d. 19/08-2005 15:56
|
![]() Antal indlæg: 1145 |
Indrejsemyndighederne kan ved indrejse til Thailand kraeve at se ducumention for midler til opholdet. ( 20000 Baht for en enkelt person og 40000 Baht for en familie. Beloebene skal vises i kontanter. De kan ogsaa kraeve at se billet for videre rejse ud af Thailand. Det er dog meget sjeldent at det sidste skeer. Det er heller ikke ofte at der kreves at der vises penge, men det sker. Der er dog rygter om at man er begyndt at kigge rutine visarunners efter i soemmene for at se hvad de enkelte rent faktisk foretager sig her og hvordan de faar penge til opholdet.
Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring. Visum Hjælp. GRATIS Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE. http://thaidanishservice.com https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/ |
|
|
|
| MisterM |
Lagt på d. 19/08-2005 16:42
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 471 |
jesper_dk skrev: Hej falang Yao. Jeg troede at man skulle betale 20.000 hver måned man lavede "visarun" og,hvis man ikke har de 20.000 kunne det jo være at man skulle blive hjemme i sikre Danmark ![]() Jeg overvejer meget at bosætte mig i Thailand derfor synes jeg det lød dyrt, hvis man skulle betale 20.000 hver måned. Jesper_dk Hej jesper_dk ![]() Nu skal jeg nok vaere venlig og ikke negativ ![]() Med dit kendskab til Thailand skal du ikke betaenke dig paa at bosaette dig i Thailand Du vil vaere MEGET velkommen![]() |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 31/08-2005 18:22
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Visa-runs fra Pattaya er billigst til Cambodia. Hilsen, Robert Redigeret af Robert Kronberg d. 31/08-2005 18:22 Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 











. 


