Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Anfordringsgaranti, igen
|
|
|
Lagt på d. 23/09-2011 22:50
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
bimmelim skrev: HN du kan jo prøve at ringe til dem hvis du sår tvivl herom.... https://www.porta...s/Nykunde/ hn |
|
|
|
| bimmelim |
Lagt på d. 23/09-2011 22:53
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 571 |
Og hvad vil du så sige med det ? Læs igen hvad jeg skrev. |
|
|
|
|
Lagt på d. 23/09-2011 23:08
|
|
bimmelim skrev: Og hvad vil du så sige med det ? Læs igen hvad jeg skrev. Jeg tror ikke, du skrev noget, man skal fæste lid til. hn |
|
|
|
| HFD |
Lagt på d. 23/09-2011 23:11
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 196 |
Her i Grønland er jeg heldigvis aldrig blevet bedt om at stile en garanti ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 23/09-2011 23:26
|
|
sjusju skrev: Hej Skal bruge en garanti nu. De to banker jeg har talt med (Danske Bank og Nordea) er grundlæggende enige om at der skal laves et lån hos dem og en efterfølgende deponereing af pengene. De skal selvfølgelig have renter af lånet og 2% provision for at stille garantien. Det er noget af en pengemaskine. Er der nogen som har nylige erfaringer med disse eller andre banker På forhånd tak Søren Prøv at kontakte Sparekassen for Nørre Nebel og Omegn, de er sikkert billigere end de store banker. hn |
|
|
|
| hsn |
Lagt på d. 24/09-2011 03:56
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 307 |
sjusju skrev: Hej Skal bruge en garanti nu. De to banker jeg har talt med (Danske Bank og Nordea) er grundlæggende enige om at der skal laves et lån hos dem og en efterfølgende deponereing af pengene. De skal selvfølgelig have renter af lånet og 2% provision for at stille garantien. Det er noget af en pengemaskine. Er der nogen som har nylige erfaringer med disse eller andre banker På forhånd tak Søren Hvis de er enige om der skal laves et lån, er det fordi du beder dem om at stille en garanti, for penge du ikke har. Derfor skal du kreditvurderes som de gør med lån. |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 24/09-2011 09:15
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
hsn skrev: sjusju skrev: Hej Skal bruge en garanti nu. De to banker jeg har talt med (Danske Bank og Nordea) er grundlæggende enige om at der skal laves et lån hos dem og en efterfølgende deponereing af pengene. De skal selvfølgelig have renter af lånet og 2% provision for at stille garantien. Det er noget af en pengemaskine. Er der nogen som har nylige erfaringer med disse eller andre banker På forhånd tak Søren Hvis de er enige om der skal laves et lån, er det fordi du beder dem om at stille en garanti, for penge du ikke har. Derfor skal du kreditvurderes som de gør med lån. anfordringsgaranti & lån er ikke det samme i.flg. min bankrådgiver men et spørgsmål om kreditværdighed, ( jeg påstår ikke min rådgiver var den skarpeste kniv i klassen )bankrådgiver findes vel ikke idag tværtimod, idag er det vel bare en person der er ansat af en bank som sælger, bank rådgivning bør man nok foretage ved ekstern bankrådgivning / konsulent udenfor ens egne bank, en god side at studer er vel nok : http://www.mybank... Redigeret af TG950 d. 24/09-2011 09:31 Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 24/09-2011 13:56
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
HFD skrev: Her i Grønland er jeg heldigvis aldrig blevet bedt om at stile en garanti ![]() Nok, fordi du bor i "Udlandet" (i lighed med Færøerne), m.h.t. Permanent Opholdstilladelse . . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 24/09-2011 15:05
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Lung Yao skrev: HFD skrev: Her i Grønland er jeg heldigvis aldrig blevet bedt om at stile en garanti ![]() Nok, fordi du bor i "Udlandet" (i lighed med Færøerne), m.h.t. Permanent Opholdstilladelse . SE http://www.dansk-...ost_171167 . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.