Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » กลุ่มภาษาไทย (kun til thai) » เกี่ยวกับภาษา Danish
 Udskriv debat
Gratis dansk undervisning for alle
Suk Rak Ning
Thai intergration goer et flot arbejde med at hjaelpe Thai\piger og et stort arbejde med at hjaelpe Danskere, hvis de oensker at laere om Thailand og det Thailandske sprog..................Stor ros her fra til TH/IN.

Har selv laert det grundlaeggende i det Thailandske sprog via Clyde...............Tak for det.
Redigeret af Suk Rak Ning d. 26/01-2009 14:24
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original
 
Robert Kronberg
Pipi skrev:
Hej alle,Smile

Har lige opdaget denne hjemmeside i sidste uge. Normalt kigger jeg en gang i mellem på thailand.dk, men den her osgå er rigtig cool.Wink

Jeg er ikke helt perfekt til dansk endnu, men jeg vil gerne prøve det. Håber at I kan forstå, hvad jeg mener.Smile

Men ved I, at der er gratis basisk dansk for nydanskere/turister i Bethesda kirken på Rømersgade i KBH ( tæt ved Nørreport station)?

De har klasser hver tir. og tor. Man får også muligheden til at møde folk fra mange forskellige lande(plus fra Thailand).

Jeg gik henne for 3 år siden, mens jeg ventede på min opholdstilladelse og sporgskole(det tog 6 måneder). Det var sjovere end jeg kedede mig alene hjemme.Jeg har også lært mange ting om dansk kultur derfra.

Lærere var også så søde og hjælpsomme.....Det var meget hyggeligt, synes jeg. I må gerne lade jeres kærester/koner prøve det.

hils,Wink

Pipi-thailænder/nydansker har været i DK i 3 år.


Hej,

Er der nogen, som har opdateret information omkring gratis danskundervisning i Bethesda i København?

Jeg bliver tit spurgt, når vore danskkursister forlader Thailand, men jeg kan intet finde på deres hjemmeside.

Hilsen, Robert
Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group
- Visum til Danmark - Consular Services Asia

"Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman,
hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel,
men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget.
"
 
http://www.danishschool.dk/thailand/
Brillefar
Robert Kronberg skrev:
Pipi skrev:
Hej alle,Smile

Har lige opdaget denne hjemmeside i sidste uge. Normalt kigger jeg en gang i mellem på thailand.dk, men den her osgå er rigtig cool.Wink

Jeg er ikke helt perfekt til dansk endnu, men jeg vil gerne prøve det. Håber at I kan forstå, hvad jeg mener.Smile

Men ved I, at der er gratis basisk dansk for nydanskere/turister i Bethesda kirken på Rømersgade i KBH ( tæt ved Nørreport station)?

De har klasser hver tir. og tor. Man får også muligheden til at møde folk fra mange forskellige lande(plus fra Thailand).

Jeg gik henne for 3 år siden, mens jeg ventede på min opholdstilladelse og sporgskole(det tog 6 måneder). Det var sjovere end jeg kedede mig alene hjemme.Jeg har også lært mange ting om dansk kultur derfra.

Lærere var også så søde og hjælpsomme.....Det var meget hyggeligt, synes jeg. I må gerne lade jeres kærester/koner prøve det.

hils,Wink

Pipi-thailænder/nydansker har været i DK i 3 år.


Hej,

Er der nogen, som har opdateret information omkring gratis danskundervisning i Bethesda i København?

Jeg bliver tit spurgt, når vore danskkursister forlader Thailand, men jeg kan intet finde på deres hjemmeside.

Hilsen, Robert
Hej Robert

Skolen eksisterer endnu, de holder dog sommerferie i øjeblikket.
Gratis undervisning tirs- og torsdag fra 10-12 for alle og 14-16 kun kvinder.

Håber du kan bruge det til noget.

Brillefar
 
Robert Kronberg
Brillefar skrev:
Robert Kronberg skrev:
Pipi skrev:
Hej alle,Smile

Har lige opdaget denne hjemmeside i sidste uge. Normalt kigger jeg en gang i mellem på thailand.dk, men den her osgå er rigtig cool.Wink

Jeg er ikke helt perfekt til dansk endnu, men jeg vil gerne prøve det. Håber at I kan forstå, hvad jeg mener.Smile

Men ved I, at der er gratis basisk dansk for nydanskere/turister i Bethesda kirken på Rømersgade i KBH ( tæt ved Nørreport station)?

De har klasser hver tir. og tor. Man får også muligheden til at møde folk fra mange forskellige lande(plus fra Thailand).

Jeg gik henne for 3 år siden, mens jeg ventede på min opholdstilladelse og sporgskole(det tog 6 måneder). Det var sjovere end jeg kedede mig alene hjemme.Jeg har også lært mange ting om dansk kultur derfra.

Lærere var også så søde og hjælpsomme.....Det var meget hyggeligt, synes jeg. I må gerne lade jeres kærester/koner prøve det.

hils,Wink

Pipi-thailænder/nydansker har været i DK i 3 år.


Hej,

Er der nogen, som har opdateret information omkring gratis danskundervisning i Bethesda i København?

Jeg bliver tit spurgt, når vore danskkursister forlader Thailand, men jeg kan intet finde på deres hjemmeside.

Hilsen, Robert
Hej Robert

Skolen eksisterer endnu, de holder dog sommerferie i øjeblikket.
Gratis undervisning tirs- og torsdag fra 10-12 for alle og 14-16 kun kvinder.

Håber du kan bruge det til noget.

Brillefar


Mange tak, jeg skal give dette tips videre, ligesom det hermed også er givet til DTWs brugere.

Hilsen, Robert
Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group
- Visum til Danmark - Consular Services Asia

"Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman,
hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel,
men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget.
"
 
http://www.danishschool.dk/thailand/
Spring til debat: