Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Thai planlægger at udskifte fly
|
|
| vandango |
Lagt på d. 16/06-2010 21:12
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
PL skrev: Sove i et fly? Til Bangkok? På Monkey Class? Umuligt... Har prøvet stort set alle flytyper og pladser i flyene, dog ikke pilot, co-pilot og alle kapitalist svindlernes pladser ude foran, og det er hamrende umuligt at placere sig, så bare en smule søvn er muligt! Nye fly = hårde sæder, og tit er sædet for højt eller for lavt så man får ondt i læggene og r*ven, selvfølgelig... Kan man ikke sejle derud? PL Ud havde jeg to sæder for mig selv, hjem havde jeg tre sæder for mig selv. Thai Airways sæder, er efterhånden de eneste hvor man kan tage armlænene op. Håber at de beholder de gamle kasser på cph-bkk. Med en valium og en xanax gik det super med Thai Airways. |
|
|
|
| Nirvana |
Lagt på d. 16/06-2010 21:14
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 615 |
Jeg håber at der kommer minder støj i de nye fly og at flyve tiden bliver forkortedet
Come As You Are
|
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 16/06-2010 21:23
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Nirvana skrev: Jeg håber at der kommer minder støj i de nye fly og at flyve tiden bliver forkortedet ![]() Nåh ja jeg glemte de udleverede ørepropper og sovemasken. |
|
|
|
| ThomasHOL |
Lagt på d. 16/06-2010 21:27
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 264 |
PL skrev: Sove i et fly? Til Bangkok? På Monkey Class? Umuligt... Har prøvet stort set alle flytyper og pladser i flyene, dog ikke pilot, co-pilot og alle kapitalist svindlernes pladser ude foran, og det er hamrende umuligt at placere sig, så bare en smule søvn er muligt! Nye fly = hårde sæder, og tit er sædet for højt eller for lavt så man får ondt i læggene og r*ven, selvfølgelig... Kan man ikke sejle derud? PL Jeg kan heller ikke rigtigt sove på flyet, der er for lidt plads og er man endeligt træt er der ikke nok støtte til hovedet. Jeg har lidt større held med at sove fra Bangkok til københavn men det skyldes nok tidspunktet thai air flyver på og det faktum at når jeg kommer fra Taiwan så har jeg ofte søvn underskud og det er en lang tur hjem. Men jeg har da fløjet på Buisness et par gange eller 5 og det er en noget anderledes komfort man får der. Dog er jeg ikke vild med de vinklede "lie flat" sæder de fleste flyselskaber har på buisness idag man har en tildens til at krybe ned i fodenden, dog sover man fortrindeligt når man gør den til en lænestol :-) Jeg har forøvrigt også prøvet 3 sædet i en Boeing 737-800 mellem oslo og københavn, der kan man ikke sove, men hvem vil sove når man har udsigten fremad og kan se hvad der sker deroppe. |
|
|
|
| Nirvana |
Lagt på d. 16/06-2010 21:41
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 615 |
hvofer laver man ikke bare fly med køjesenge
Come As You Are
|
|
|
|
| jc |
Lagt på d. 21/06-2010 22:05
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 597 |
Thai har på bestyrelsesmødet 18/6 vedtaget at indkøbe bl.a. 8 stk B777-300ER til intercontinentale flyvninger, som erstatning for de ældre B747-400. På samme bestyrelsesmøde blev det vedtaget at indkøbe nye sæder til Economy sektionerne på 6 stk B747-400 uden at disse er specificeret. Redigeret af jc d. 22/06-2010 08:55 Boet i Bangkok 1980-1983.
|
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.