Se indlæg
 Udskriv debat
Gamle mænd & unge piger
chris70
I skriver så meget om gamle mænd og unge piger, prøv lige og spørg pigerne hvor gammel deres fader er i forhold til deres moder? De fleste har en forskel på mindst 20 år.

Hvis en mand bare kommer for at få lidt sol og sex så er det da klart han vælger noget ungt at vågne op med, en gammel rynket tusse med en stor bagdel det kan han få her i Danmark.

Chris

hanspeter
chris70 skrev:
I skriver så meget om gamle mænd og unge piger, prøv lige og spørg pigerne hvor gammel deres fader er i forhold til deres moder? De fleste har en forskel på mindst 20 år.

Hvis en mand bare kommer for at få lidt sol og sex så er det da klart han vælger noget ungt at vågne op med, en gammel rynket tusse med en stor bagdel det kan han få her i Danmark.

Chris

Er du sikker på at han kan få det i Danmark.
Nu har flere nævnt de store gamle koner med rynket bagdel som de slipper for, modsat de thailandske unge damer. Vend den lige om, hvor mange unge damer, ønsker egentlig at vågne op til det samme, rynket stodder, prusten, dårlig onde, hentehår, ølvom, en flad røv og derpå en bodegavom. Sexet ikke? Se jer selv lige i spejlet inden i skriver så nedladende om de rynkede tusser. Har de født jeres børn? I kræver selv respekt, men omtaler andre nedladende.

rinpoche
chris70 skrev:

Sikke da noget forvrøvlet sludder....

sabai sabai
Unge piger er skønne ! [b](De holder dig evig ung ! )

Hellere 2 på 20 end 1 på 40 ![/b]

Tjek link ! og bliv overbevist !

http://sendables....NAQeLUVzxA

Redigeret af sabai sabai d. 15/02-2010 01:28
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.

Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung !

vandango
sabai sabai skrev:

Så sandt -ka næppe beskrives bedre! Yo baby

Skulle vel ikke tilfældigvis være mig du hentyder til.. haha. Lad venligst være med at få skyldfølelse, bare fordi jeg ytrer min mening om gamle mænd med unge piger. Hvis i er forelskede og jeres forhold er reelt, så kunne det jo ikke være bedre. Kan derimod ikke se noget morsomt i et forhold hvor det kun er pengene der definerer forholdet, og aldersforskellen oven i købet er 20-40 år mellem parterne. De mænd som er i den slags forhold, kan sikkert ikke selv se hvor tåbeligt det er.

du tror vel da ikke at dit ejet forhold er gratis , hvis du mener dette så er du meget dum , sikkert dyrere end dette de gamle mænd som du kalder dem betaler i thailand

Joe
Hvor har du dog det fra? Ikke at jeg gør mit forhold op i kroner og ører, men jeg kan da ikke forestille mig at det på nogen måde kan være dyrere. Tværtimod vil jeg da have en økonomisk vinding af at være gift. Men det er jo heller ikke til at vide hvad i 'betalende folk' må lægge ud.

Joe
Meget god pointe Hanspeter.. Kan godt forstå de mænd som vil vågne op ved siden af en smuk ung pige. Mon ikke pigerne, i bund og grund har samme ønske, om at vågne op til en ung mand.

Joe spørg din kone om hun ikke hellere ville vågne op ved en anden mand, så vil du få samme svar som de andre piger ville svare.

At du er så naiv at tro på din kones historie, om hun TILFÆLDIGVIS liiiiiiiiiiiiige er på besøg hos søsteren i Pattaya, det siger ALT om dig og dine dobbeltmoralske ynkelige indstilling i denne tråd.

VÅGN FOR HELVEDE OP MAND !!!!!!

Joe
Nu ikke så aggressiv min ven.. Der er forskel på at være på besøg hos en søster i Pattaya, og så til at være beskæftiget indenfor branchen. Min kone er vokset op i Buriram, og har efterfølgende boet i Bangkok. Vi tog til bangkok hvor hun boede på det tidspunkt jeg mødte hende. Ikke at jeg gider forsvare mig overfor en negativ type som dig, men nu gjorde jeg det alligevel.

Du er en slave af din egen negativitet. Vågn selv op og frigør dig af den.

Vandango! Nu kan du jo ikke vide om det er Joe der danser på den video. Kunne godt ligne en forførelses-tango af lillesøstre. Har også set samme trin udført i Alaska som en art regndans, bare lidt mere grasiøst.

Jeg undrer mig stadig over Joes stilskift, måske har han været til skrifte da han kom hjem med en thai? Mon han har betalt Sinsot til svigermor? Det tyder jo på at han får alting gratis!!!!!! Han kan jo som bibeltyder ikke tillade sig at leve på polsk.

Skeptikeren

Joe
Svigermoderen forlangte en million baht. Men efter en længere samtale mellem min kone og moderen, slap jeg for denne. Det må da siges at være positivt. Hold da op hvor jeg øser ud af personlige oplysninger nu. Skulle det være andet?

hfb
Joe skrev:
Svigermoderen forlangte en million baht. Men efter en længere samtale mellem min kone og moderen, slap jeg for denne. Det må da siges at være positivt. Hold da op hvor jeg øser ud af personlige oplysninger nu. Skulle det være andet?

Jeg må tilstå jeg har ikke læst alle indlæg i denne tråd.

Men Joe, det lyder ikke lige fram til at det er den bedste svigermor du har fået.....
Bare det at tillade sig at forlange en mil............ Shock
Pas nu på ikke de tager røven på dig Dead

b_j3ns3n
sabai sabai skrev:

haha jeg viste du ville komme med et komisk indlæg.rol du kan bare ikke dy dig

du danser som min gamle far Grin
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

Joe
Svigermoderen havde aldrig mødt mig, så jeg kan god sætte mig ind i, at hun prøvede at score nogle hurtige penge. Men nu har jeg mødt hende, og er faktisk blevet rigtig glad for hende. Så min ... er ikke længere i farezonen. Ellers tak.

b_j3ns3n
Joe skrev:

hej joe den forstår jeg ikke...
ville svigermor have 1mill som en slags overgangs sum.?
men klart vis din kone ikke finder det okay, skal hun også forsvare dig over for familien.
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

b_j3ns3n
så jeg med.
men det er klart.. thaier vil gerne scorer hvor de scorer kan Grin

ja det vil danskere også Til hest

Joe
Hun ville have den ifm. vores kommende bryllup, sin sot mener jeg det hedder. Men det duer jo ikke at skulle gældsætte sig, for at følge en gammel skik. Lidt skidt måde at starte et nyt liv på.

Nu må I altså holde op, 1 mille for en ung JOMFRU fra Eagle Bar i Pattaya. Det er vel oven i købet lige i underkanten. Tænk at få sådan noget kuvøseguf ganske gratis.

Joe har vel nok skudt papegøjen!!! Er hun nu i gang med at studere teologi nu? Hvilket landsbyuniversitet kommer hun fra???

Skeptikeren

Joe
Tror du missede noget af korrespondance tidligere i debatten. Hun er ikke fra nogen bar. Nej hun studerer ikke religion. Ja, jeg har skudt papegøjen.

Men for at vende tilbage til emnet. Gamle mænd med unge piger. Er det fedt nok synes du?

Spring til debat: