Se indlæg
 Udskriv debat
Hjælp mig!!!!!!
NoiNarak
Esanboy!
Nu har jeg ikke laest det hele-kun de sidste par dage-og er for så vidt også ligeglad-mit udgangspunkt er og må vaere,at det du spørger om er ok-indtil andet er bevist.
Jeg syntes, at det er traels,at folk der kommer herind-spørger, eller vil delagtiggøre vi andre i noget,som de syntes er interresant eller nyttigt for DTWs brugere-enten bliver de-som du siger,kaldt dumme og naive, eller får at vide,at det er svindel og humbug,hvad de fortaeller.
Jeg kan ikke forstå den mentalitet der ligger til grund for dette-at nogen finder fornøjelse i, at nedgøre andre, eller kalde dem div. ting.
Ok. som nogen siger/skriver-det giver liv herinde og holder gryden i kog-men jeg syntes, at man bør taenke på, at vedkommende der spørger,er et menneske-der højst sandsynligt bliver ked af det, over at blive behandlet sådan og hvorfor gå og gøre andre mennesker kede af det-det fatter jeg ikke-et underligt tidsfordriv,efter min mening.
Vi skal jo alle taenke på, at selvom der kommer en,der kan fortaelle noget nyt,så er det jo nok ikke for at hovere over bedre viden-men det lader til, at der er folk,der flipper helt ud,hvis andre ved noget-specielt om Thailand,som de ikke ved-så er det ihvertfald løgn-for ingen ved bedre end de-upåagtet at flere af dem garranteret kun har vaeret på ferie hernede.
Vi er vel alle eksperter-i vores lokal område og nogle måske også i thai historie og kultur osv.-men det der er hverdag og rigtigt for dig-er det måske ikke for mig-så vi har forskellige oplevelser-der dog alle er lige rigtige.
Lad os nu tage ordentligt imod nye der kommer-og gamle,der stiller-til tider dumme spørgsmål,men som jo nok er reelle for dem-istedet for alt det skaenderi og hakken på hinanden hele tiden.

Kim Ludvigsen
De fleste bemærkninger om naivitet og dumhed er gået på Esben. Og eftersom du ikke er Esben, behøver du ikke føle dig truffet. Der er kun én, der har kaldt dig naiv.

Der er nok ingen, der føler glæde ved andres ulykke, munterheden går mere på, at der er nogle, som tror, at Esbens historie er opdigtet.
Mvh. Kim
Ferie i Thailand:
http://rejse-til-...

http://rejse-til-thailand.dk
NoiNarak
Kim!
Tak for forklaringen-men jeg er-hvad du måske ikke tror, fuldt ud istand til at laese-og endda ud fra det laeste, danne nogle konklusioner-helt af mig selv-og ja, i denne tråd er det Esben der er skudt på-men jeg talte nu mere generelt herinde og ikke bare i denne tråd.
Du mener, at der ikke er folk herinde,der sidder og godter sig,når der er sket noget skidt for en-eller at de ikke kaster sig over den første og bedste,der kommer med spørgsmål eller nye ideer-ting,eller hvad det kan vaere.?
Hvis det er din aerlige mening,må jeg da stille mig tvivlende overfor, om du kan laese, eller konkluderer ud fra det laeste,idet det da må vaere ganske åbenlyst for enhver, der kommer herind dagligt og ser de verbale overfald der finder sted.

claus31130
NoiNarak skrev:
Kim!
Tak for forklaringen-men jeg er-hvad du måske ikke tror, fuldt ud istand til at laese-og endda ud fra det laeste, danne nogle konklusioner-helt af mig selv-og ja, i denne tråd er det Esben der er skudt på-men jeg talte nu mere generelt herinde og ikke bare i denne tråd.
Du mener, at der ikke er folk herinde,der sidder og godter sig,når der er sket noget skidt for en-eller at de ikke kaster sig over den første og bedste,der kommer med spørgsmål eller nye ideer-ting,eller hvad det kan vaere.?
Hvis det er din aerlige mening,må jeg da stille mig tvivlende overfor, om du kan laese, eller konkluderer ud fra det laeste,idet det da må vaere ganske åbenlyst for enhver, der kommer herind dagligt og ser de verbale overfald der finder sted.

Og du er da ikke selv sen til at "overfalde" de andre brugere på siden ... læs selv dit indlæg

http://www.cs-web.in.th/
Kim Ludvigsen
NoiNarak:

Mit svar var ikke til dig, det var til esanboy. Og det med at føle glæde ved andres ulykke var således også relateret til esanboys undren over svarene i denne tråd.

Jeg burde have citeret, så der ikke kunne opstå tvivl, men jeg satsede på, at ingen andre var oppe, da jeg skrev, men der tog jeg fejl.
Mvh. Kim
Ferie i Thailand:
http://rejse-til-...

http://rejse-til-thailand.dk
NoiNarak
claus31130 skrev:
NoiNarak skrev:
Kim!

Og du er da ikke selv sen til at "overfalde" de andre brugere på siden ... læs selv dit indlæg

Når folk begynder,at pensle tingene ud for mig, som om jeg var en analfabet-ja, så reagerer jeg.Indrømmet.Men mig bekendt,har du da endnu ikke set,at jeg har overfaldet folk fordi de kom og spurgte til noget-eller beskyldt folk for svindel osv.

esanboy
Hvorfor skal jeg ikke føle mig truffet, nu når man også bliver det (truffet).? Er man naiv og dum fordi man stoler på mennesker.? Igen så blev først gift på mit 3 besøg hos hende. Der imellem har hun aldrig spurgt om 1 krone, mens jeg var i Danmark. Jeg har læst tråden igennem nu 3 gange. Kun i starten får Esben lidt hjælp & råd ellers er det jo lort han får i hovedet. Jeg fik som første svar også smidt en spand lort i hovedet.
Jeg ved ikke om det er kutyme at kalde folk en masse herinde, nedgøre folk. Har læst andre tråde herinde også og det er ikke småting folk bliver kaldt herinde.
Mvh
esanboy

stenfred
Jeg vil sige dette: Grunden til at du stoler på hende er at du er en god dansk mand med ærlige hensigter. Grunden til at hun røvrender dig er at hun er en billig thailandsk pige. Jeg har oplevet noget med en thaipige jeg ikke vil sige var lignende, på visse punkter meget værre, på visse punkter bedre. Værre fordi hun var >.< så tæt på at koste mig en hel del mere end hvad jeg allerede havde skudt i hende, bedre fordi jeg indså hvad hun var inden det hele var forbi, så jeg havde taget mine forholdsregler.
Jeg tror altid man vil elske Thailand efter man har elsket en thaipige. Men jeg tror nu nok jeg vil sprede min investering lidt mere i fremtiden :-)

esanboy: Vær glad for at der er 100 præcis som hende og millioner der er meget bedre. Og du kan prøvekøre dem alle sammen.

esanboy
Ja ,ingen tvivl om at jeg er en god mand. Men grunden til at jeg stolede på hende var de 2 besøg og ingen spørgen efter penge mens jeg var i Danmark.
Billig er sådan et tarveligt ord. Nogen er selvfølgelig billige, men mon ikke også i de flestes tilfælde handler om at vi ikke lever op til deres forventninger, både på den ene og den anden måde. Det der undre mig i mit tilfælde er 2 besøg, så mener hun havde tid nok til at afklare med sig selv hvad hun ville. Esbens tilfælde er jo lidt anderledes. Min fik hellere ikke så meget ud af det. Så jeg er bare et stort spørgsmål tegn.
Mvh
esanboy

mussehund
Det kunne da være yderst interessant esanboy, at få belyst dette spørgsmålstegn som du jo ynder at bruge som en sentens i mange af dine indlæg...

Nu er jeg jo ikke så skarp som mange andre ud i det thailandske og disse kvinder, men jeg undre mig dog lidt over denne fremgangsmåde..

Jeg tror da vi er mange, der håber du får et godt liv, om ikke i Thailand, så et andet sted du føler for.

Hvis du selv mener det er sjovt, at holde liv i dine meritter i tråden her, så er det da bare fint...

Ka du have en god dag.....Read the rules

Lung Yao
esanboy skrev:
Ja ,ingen tvivl om at jeg er en god mand. Men grunden til at jeg stolede på hende var de 2 besøg og ingen spørgen efter penge mens jeg var i Danmark.
Billig er sådan et tarveligt ord. Nogen er selvfølgelig billige, men mon ikke også i de flestes tilfælde handler om at vi ikke lever op til deres forventninger, både på den ene og den anden måde. Det der undre mig i mit tilfælde er 2 besøg, så mener hun havde tid nok til at afklare med sig selv hvad hun ville. Esbens tilfælde er jo lidt anderledes. Min fik hellere ikke så meget ud af det. Så jeg er bare et stort spørgsmål tegn. Mvh esanboy

Efter min ringe mening, gir´du selv svaret på dit spørgsmål/fortvivlelse :
Prøv igen at læse hvad du selv skrev:
1)-Jeg har ligesom Esben mødt min kone på TLL
2- Men grunden til at jeg stolede på hende var de 2 besøg og ingen spørgen efter penge mens jeg var i Danmark.
3- Min fik hellere ikke så meget ud af det.

1- Tror du virkeligt at du var den ENESTE som hun havde chattet med på TLL.(bare spørg dem der har med Internet Café i TH at gøre)
2-3 - Hvis en af hendes "andre bejler" var mere gavmild/yngre end dig, så har du måske forklaringen.

Dette her er skrevet, hverken for at håne , dømme eller fordømme dig, kun et forsøg på at gætte hvordan Du er havnet i denne situation. Jeg håber at du tager din situation som en oplevelse og går videre med dit liv. Bare ro på, "den rigtige" er nok et eller andet sted og du kunne være heldig at finde hende. Mange af os har gjorde det og for nogle har det ikke været uden omkostninger, men livet går sin gang.
Bedre held næste gang.

.
Redigeret af Lung Yao d. 09/08-2011 12:52
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Spring til debat: