Se indlæg|
fodbold
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 19/06-2010 06:19
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Er det i dag at Danmark skal rejse sig og vinder over Cameroun ? Hvis Danmark ikke formå at vinder over Cameroun er det forbi med at detage i WM for den gang- Skal Danmark tage hjem uden af havde lavet mål og havde vundet en kamp Da kampen mellem Holland og Japan bliver spille før Danmark skal på banen. Jeg se gerne at det bliver Holland vinder for et uafgjort gør at Danmark ikke kommer videre da Holland og Japan kan spille uafgjort og begge hold kommer videre. |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 19/06-2010 08:55
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Nu ikke fordi fodbold interessere mig synderligt meget, men jeg kan da ikke undgå at undre mig over den slappe og vattede indstilling landstræneren og spillerne udvise med sådanne spekulationer under et døgn før de skal spille en kamp i en VM-turnering. »Det kan være, at vi efter kampen er tilfredse med at få et enkelt point,« erkendte Morten Olsen fredag aften. Han godtede sig over den ret store fordel, FIFA har givet Danmark med kampprogrammet lørdag. Hvis det går som forventet i den anden kamp i Danmarks pulje lørdag, så Holland vinder over Japan, kan et uafgjort resultat mod Cameroun være fint for Danmark. http://spn.dk/fod...102667.ece Ved ikke om det bare er mig, men synes det er en utrolig slap holdning at troppe op til en VM-turnering med. Er man med for at vinde eller var man helst helt fri for den tur til Sydafrika ? Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 19/06-2010 09:38
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Nååå web lidt interesse er der åbenbart siden du skriver i tråden her hva![]() Men kan kun give dig lidt ret, de skulle spille på samme tid, men det kommer først i den sidste puljekamp. Ja Kurt håber vi rejser os i dag, men igen jeg kan ikke se hvem der skal lave vores mål, især nu når diktatoren m.o. ikke vil bruge Søren Larsen. Men lad os nu se vi kan selvfølgelig lave en pragtkamp, tvivler bare. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 19/06-2010 10:20
|
|
Det har jo være landstræneren indstilling lige siden at vi kom til Sydafrika det se ikke ud til at det betyder så meget for landstræneren om vi skulle komme videre. Jeg forstå ikke landstræneren at han udtaler at uafgjort resultat mod Cameroun være fint for Danmark da vi så skal vinder over Japan hvis vi ikke kan vinder over Cameroun hvad skulle grunden så være at vi kan vinder over Japan. |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 19/06-2010 10:32
|
|
sony Landstræneren vil satser på jon Dahl Tomasson og Nicklas Bendtner, så Søren Larsen. kommer til at sidde på bækken. Så er jeg lidt spændt på hvad system at landstræneren starte med om det bliver 4-4-3 eller det han starte imod Holland. |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 19/06-2010 17:03
|
|
Det var et udmærke resultat at Holland vandt men det presse også Danmark til at vinde de sidste to kampe. Med et uafgjort resultat i aften er det slut med Danmark og det bliver så Japan eller Cameroun der følger Holland videre. Jeg vil så håbe at det bliver Cameroun der går videre |
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 19/06-2010 18:00
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 913 |
Hej Thaikurt1, det regnestykke er jeg absolut ikke enig med dig i. Hilsen Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 19/06-2010 19:05
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
sony skrev: 1. Man kan kun være enig, og hvorfor f..... vil han ikke bruge Søren Larsen nu når han har udtaget ham? Forstår sgu godt de griner af os i nabolandene, alt det de gør kunne selv norge gøre bedre. 2. Alså Hr Jensen Det har intet med propaganda at gøre det er de kolde facks, ![]() Hvorfor tog han ikke johan fra ob med.. john dalh var god nok i et land for længe siden.. men det er et land som ligger meget langt væk.. ja det kolde facts at både bkfrem og agf rykker ned.. I G E N ![]() sony skrev: Thaikurt1 skrev: [img][img]http://i1045.photobucket.com/albums/b454/thaikurt_album/1074_large.jpg[/img] is not a valid Image.[/img] Er det dig Sony der gemmer sig bag masken ![]() Nej Kurt det ligner sgu da hr jensen gør det ikke ![]() billedet er væk så jeg er ikke gået glip at noget
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| Jens Ole |
Lagt på d. 19/06-2010 19:16
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 156 |
Thaikurt1 skrev: Det var et udmærke resultat at Holland vandt men det presse også Danmark til at vinde de sidste to kampe. Med et uafgjort resultat i aften er det slut med Danmark og det bliver så Japan eller Cameroun der følger Holland videre. Jeg vil så håbe at det bliver Cameroun der går videre Hej Kurt Pas på at banken ikke snyder dig næste gang du er i banken ![]() Mvh Jens Ole |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 19/06-2010 20:08
|
|
b_j3ns3n Har desvære kommet til at slette billedet men skal se og jeg kan finde det igen |
|
|
|
| Thjaa |
Lagt på d. 19/06-2010 21:20
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 644 |
OMG har moren olsen forklart de danske fodboltspiller at de faktis godt maa loebe i en fodboltkamp 1 - 1 i de foeste 45 minuter Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 19/06-2010 21:26
|
|
Der er stadig 45 min og der er problemene med det danske forsvar det må Olsen se på i pausen og han kan gør noget ved for elles tro jeg at vi taber. |
|
|
|
| PL |
Lagt på d. 19/06-2010 21:44
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1424 |
Lidt at hygge sig med i pausen... "Huttelihut"!! http://www.inform....dk/236554 http://www.inform....dk/236844 ![]() PL |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 19/06-2010 22:32
|
|
Så fik Danmark sin første 3 point, men var det fortjent ![]() |
|
|
|
| MM |
Lagt på d. 19/06-2010 23:04
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 293 |
Ja gu var det fortjent, de havde endda flere gode chancer.
|
|
|
|
| milex |
Lagt på d. 20/06-2010 00:05
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 830 |
elendig klude-kamp |
|
|
|
| Saendaeng |
Lagt på d. 20/06-2010 00:31
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1277 |
Tomason skulle lige øve noget mere. Han missede ,hvor han ellers ikke plejer.
Michael B Kristensen
|
|
|
|
| Thjaa |
Lagt på d. 20/06-2010 02:22
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 644 |
jeg skal have 2 timer thai masage fik en knude i nakken
Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 20/06-2010 04:04
|
|
MM Cameroun havde flere mulighed for at mål. Danmark havde to muligheder for dem fik de mål på. Det er for tidlig at glæder sig da der stadig mangle en kamp og den bliver nok ikke nogen let kamp hvis Japan vinder går de videre Redigeret af thaikurt1 d. 20/06-2010 04:09 |
|
|
|
| dutling68 |
Lagt på d. 20/06-2010 04:46
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1381 |
ååhh kurt du er da for negativ vi har vundet og det er da det der tæller nu..se nu denne her video den skal nok få dig i bedre humør..og ja vi slår også japan ![]() Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.