Se indlæg
 Udskriv debat
Gamle mænd & unge piger
Saendaeng
Din kommende sviger har slet ikke set penge i dig.Grin Da det jo er en helt "normal" Sin Sod at opkræve Frown

Michael B Kristensen

http://www.globalwindservice.com
Joe
Okay. Ved intet om den skik. Men jeg slap altså udenom. Havde jeg været fra Thailand, var jeg vist ikke sluppet, så vidt jeg forstod på den kære sviger.

Saendaeng
Det kommer så sandelig an på din kommende kones bagrund og uddannelse , samt fortid.
Michael B Kristensen

http://www.globalwindservice.com
b_j3ns3n
yep jeg er enig.. min kærestes familie troede også jeg skulle betale mange mange penge for hende (sin sot) men jeg gjorde det meget klart for dem, at det ville aldrig komme på tale..
som du siger hvorfor gældsætte sig selv når man skal til at starte på et nyt liv sammen.

tilbage til tråden..
jeg er 11 år ældre end min kæreste, og det var faktis for meget for mig. det og mig langtid før jeg selv kunne acceptere det.. men hvad gør man ikke for hjertet.
hovedet sagde nej, men hjertet sagde ja..Sun baby
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

joensen
Pigerne i Thailand studerere ikke teologi, de studerer TEGNEBOGSLOGI

Thai72
Surmule skrev:
"Jamen det er jo lige hovedet på sømmet. Hvornår er man gammel? Er det op til de unge at definere??? Eller er det op til dig selv og din hustru".

- - -

Om det er op til de unge at definere ved jeg ikke...hvornår er man da ung ?

b_j3ns3n
da du ikke var ret gammel Kick you
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

Thai72
hanspeter skrev:
chris70 skrev:
I skriver så meget om gamle mænd og unge piger, prøv lige og spørg pigerne hvor gammel deres fader er i forhold til deres moder? De fleste har en forskel på mindst 20 år.

Hvis en mand bare kommer for at få lidt sol og sex så er det da klart han vælger noget ungt at vågne op med, en gammel rynket tusse med en stor bagdel det kan han få her i Danmark.

Chris

Er du sikker på at han kan få det i Danmark.
Nu har flere nævnt de store gamle koner med rynket bagdel som de slipper for, modsat de thailandske unge damer. Vend den lige om, hvor mange unge damer, ønsker egentlig at vågne op til det samme, rynket stodder, prusten, dårlig onde, hentehår, ølvom, en flad røv og derpå en bodegavom. Sexet ikke? Se jer selv lige i spejlet inden i skriver så nedladende om de rynkede tusser. Har de født jeres børn? I kræver selv respekt, men omtaler andre nedladende.

Lige præcis...god pointe!

Jake
Nogle unge piger må kunne lide gamle mænd, for disse piger her gik næppe sultne i seng før de mødte Flavio:

http://images.goo...0%26um%3D1

http://www.radaro...nsored.jpg

http://multimedia...75839m.jpg

Han er iøvrigt også far til Heidi Klumbs første barn....

Joe
Måske Flavio ville være mindre attraktiv, hvis han var førtidspensionit og boede i Ballerup. Handler det ikke for det meste om penge, når aldersforskellen er astronomisk.

Thai72
Det er i hvert fald sjældent man støder på overskrifter som ”fattig pensionist scorer 21-årige Skønhed”…

Joe
Eller 23 -årig møder thai pige, som ikke er prostitueret. Det rydede da alle overskrifter her på dtw.
Off-topic, i know. Kunne ikke lade være.

FCKdk
Her er din kones mor eller mormor i 1968, så der
er ingen grund til at skamme sig....Wink

FCKdk

Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere....
Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before...
.

Skeptikeren skrev:
Nu må I altså holde op, 1 mille for en ung JOMFRU fra Eagle Bar i Pattaya. Det er vel oven i købet lige i underkanten. Tænk at få sådan noget kuvøseguf ganske gratis.

Joe har vel nok skudt papegøjen!!! Er hun nu i gang med at studere teologi nu? Hvilket landsbyuniversitet kommer hun fra???

Skeptikeren

Der er KUN Joe tilbage der tror på historien.Gad vide om ikke bare er senere udviklet end andre på hans alder, siden han ikke vil se lyset Angel

Joe
Dejligt med opmærksomhed... Vil da gerne have mere. Folk med mindreværskomplekser kommer da virkelig frem i lyset nu. Er det fordi du selv er gift/kærester med en x-prostitueret? Måske er der flere der så kender hende her på forumet.. Kunne da være et sjovt sammentræf. hehe
Redigeret af Joe d. 15/02-2010 14:02

b_j3ns3n
Jake skrev:
Nogle unge piger må kunne lide gamle mænd, for disse piger her gik næppe sultne i seng før de mødte Flavio:

det kan være de tænder på opmærksomheden, de får når de er sammen med en mand som ham..
ellers er det nok mest et faderkompleks af en art, som jeg gerne slipper for at komme længere ind på. Pfft
der er stor forskel på de piger og fattige thai piger.. (siger ikke at alle thai kvinder har faderkomplekser, eller at de er nogle gold digging hoe´s. ved der findes mange kvinder, som er yngre end deres ældre mand, som ikke ville bytte med en anden.)

slå mig bare Headbanger

FCKdk
Joe skrev:
Dejligt med opmærksomhed... Vil da gerne have mere. Folk med mindreværskomplekser kommer da virkelig frem i lyset nu. Er det fordi du selv er gift/kærester med en x-prostitueret? Måske er der flere der så kender hende her på forumet.. Kunne da være et sjovt sammentræf. hehe

Jeg tør ikke lægge billederne af mine erobringer/indkøb ud på nogen side her på nettet, for sæt nu en herinde ser sin kone, der aldrig har været til salg
og i øvrigt var jomfru da hun mødte ham, under et besøg hos hendes søster
i Pattaya....PfftLOL LOL

FCKdk

Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere....
Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before...
.

Joe
Kan se du er over 40, så ligesom så mange andre på min alder synes, er i ikke så interessante mere. Alle kan finde ud af at gå til en prostitueret, bare så du ikke tror du har fundet guld eller noget, hehe. Trist at det er den vej du har valgt, og ikke et sundt forhold som du vil blive lykkelig i. Så på det område må jeg så være klogere end dig, eller hvordan?

b_j3ns3n
FCKdk skrev:
Jeg tør ikke lægge billederne af mine erobringer/indkøb ud på nogen side her på nettet, for sæt nu en herinde ser sin kone, der aldrig har været til salg
og i øvrigt var jomfru da hun mødte ham, under et besøg hos hendes søster
i Pattaya....PfftLOL LOL

hehehehehe Rolll
shit happens

Joe skrev:

Joe min erfaring med typer som dig, er at når man påpeger mindreværd hos andre, at så er det noget man selv lider under, og din måde at føre dig frem på bekræfter min mistanke om din lidelse.

Smid et billede af din kone op herinde, så kan vi se, om hun vækker genkendelsens glæde hos nogle.Rolll

Jeg husker, nu også tilbage på den gang jeg var våd bag ørene og kom til Pattaya første gang, hvor mange af pigerne glad og velfornøjet kunne fortælle mig, at jeg var den første falang de skulle med LOOOOOOOOOL. Det var altså kun de tre første dage, jeg hoppede på den Surprise

Alle pigerne har lige en søster som aldriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig har været i branchen.

Men salig er enhver i sin tro.Angel

Spring til debat: