Se indlæg|
Gamle mænd & unge piger
|
|
| Saendaeng |
Lagt på d. 15/02-2010 10:59
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1277 |
Din kommende sviger har slet ikke set penge i dig. Da det jo er en helt "normal" Sin Sod at opkræve ![]() Michael B Kristensen
|
|
|
|
| Joe |
Lagt på d. 15/02-2010 11:02
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 278 |
Okay. Ved intet om den skik. Men jeg slap altså udenom. Havde jeg været fra Thailand, var jeg vist ikke sluppet, så vidt jeg forstod på den kære sviger. |
|
|
|
| Saendaeng |
Lagt på d. 15/02-2010 11:04
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1277 |
Det kommer så sandelig an på din kommende kones bagrund og uddannelse , samt fortid.
Michael B Kristensen
|
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 15/02-2010 11:06
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
yep jeg er enig.. min kærestes familie troede også jeg skulle betale mange mange penge for hende (sin sot) men jeg gjorde det meget klart for dem, at det ville aldrig komme på tale.. som du siger hvorfor gældsætte sig selv når man skal til at starte på et nyt liv sammen. tilbage til tråden.. jeg er 11 år ældre end min kæreste, og det var faktis for meget for mig. det og mig langtid før jeg selv kunne acceptere det.. men hvad gør man ikke for hjertet. hovedet sagde nej, men hjertet sagde ja..
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| joensen |
Lagt på d. 15/02-2010 11:07
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 142 |
Pigerne i Thailand studerere ikke teologi, de studerer TEGNEBOGSLOGI |
|
|
|
| Thai72 |
Lagt på d. 15/02-2010 11:34
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 125 |
Surmule skrev: "Jamen det er jo lige hovedet på sømmet. Hvornår er man gammel? Er det op til de unge at definere??? Eller er det op til dig selv og din hustru". - - - Om det er op til de unge at definere ved jeg ikke...hvornår er man da ung ? |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 15/02-2010 11:38
|
|
da du ikke var ret gammel
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| Thai72 |
Lagt på d. 15/02-2010 11:47
|
|
hanspeter skrev: chris70 skrev: I skriver så meget om gamle mænd og unge piger, prøv lige og spørg pigerne hvor gammel deres fader er i forhold til deres moder? De fleste har en forskel på mindst 20 år. Hvis en mand bare kommer for at få lidt sol og sex så er det da klart han vælger noget ungt at vågne op med, en gammel rynket tusse med en stor bagdel det kan han få her i Danmark. Chris Er du sikker på at han kan få det i Danmark. Nu har flere nævnt de store gamle koner med rynket bagdel som de slipper for, modsat de thailandske unge damer. Vend den lige om, hvor mange unge damer, ønsker egentlig at vågne op til det samme, rynket stodder, prusten, dårlig onde, hentehår, ølvom, en flad røv og derpå en bodegavom. Sexet ikke? Se jer selv lige i spejlet inden i skriver så nedladende om de rynkede tusser. Har de født jeres børn? I kræver selv respekt, men omtaler andre nedladende. Lige præcis...god pointe! |
|
|
|
| Jake |
Lagt på d. 15/02-2010 12:17
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 380 |
Nogle unge piger må kunne lide gamle mænd, for disse piger her gik næppe sultne i seng før de mødte Flavio: http://images.goo...0%26um%3D1 http://www.radaro...nsored.jpg http://multimedia...75839m.jpg Han er iøvrigt også far til Heidi Klumbs første barn.... |
|
|
|
| Joe |
Lagt på d. 15/02-2010 12:28
|
|
Måske Flavio ville være mindre attraktiv, hvis han var førtidspensionit og boede i Ballerup. Handler det ikke for det meste om penge, når aldersforskellen er astronomisk. |
|
|
|
| Thai72 |
Lagt på d. 15/02-2010 12:58
|
|
Det er i hvert fald sjældent man støder på overskrifter som ”fattig pensionist scorer 21-årige Skønhed”… |
|
|
|
| Joe |
Lagt på d. 15/02-2010 13:02
|
|
Eller 23 -årig møder thai pige, som ikke er prostitueret. Det rydede da alle overskrifter her på dtw. Off-topic, i know. Kunne ikke lade være. |
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 15/02-2010 13:28
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
Her er din kones mor eller mormor i 1968, så der er ingen grund til at skamme sig.... ![]() __________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
|
Lagt på d. 15/02-2010 13:41
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Skeptikeren skrev: Nu må I altså holde op, 1 mille for en ung JOMFRU fra Eagle Bar i Pattaya. Det er vel oven i købet lige i underkanten. Tænk at få sådan noget kuvøseguf ganske gratis. Joe har vel nok skudt papegøjen!!! Er hun nu i gang med at studere teologi nu? Hvilket landsbyuniversitet kommer hun fra??? Skeptikeren Der er KUN Joe tilbage der tror på historien.Gad vide om ikke bare er senere udviklet end andre på hans alder, siden han ikke vil se lyset ![]() |
|
|
|
| Joe |
Lagt på d. 15/02-2010 14:00
|
|
Dejligt med opmærksomhed... Vil da gerne have mere. Folk med mindreværskomplekser kommer da virkelig frem i lyset nu. Er det fordi du selv er gift/kærester med en x-prostitueret? Måske er der flere der så kender hende her på forumet.. Kunne da være et sjovt sammentræf. hehe
Redigeret af Joe d. 15/02-2010 14:02 |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 15/02-2010 14:08
|
|
Jake skrev: Nogle unge piger må kunne lide gamle mænd, for disse piger her gik næppe sultne i seng før de mødte Flavio: det kan være de tænder på opmærksomheden, de får når de er sammen med en mand som ham.. ellers er det nok mest et faderkompleks af en art, som jeg gerne slipper for at komme længere ind på. ![]() der er stor forskel på de piger og fattige thai piger.. (siger ikke at alle thai kvinder har faderkomplekser, eller at de er nogle gold digging hoe´s. ved der findes mange kvinder, som er yngre end deres ældre mand, som ikke ville bytte med en anden.) slå mig bare
|
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 15/02-2010 14:10
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
Joe skrev: Dejligt med opmærksomhed... Vil da gerne have mere. Folk med mindreværskomplekser kommer da virkelig frem i lyset nu. Er det fordi du selv er gift/kærester med en x-prostitueret? Måske er der flere der så kender hende her på forumet.. Kunne da være et sjovt sammentræf. hehe Jeg tør ikke lægge billederne af mine erobringer/indkøb ud på nogen side her på nettet, for sæt nu en herinde ser sin kone, der aldrig har været til salg og i øvrigt var jomfru da hun mødte ham, under et besøg hos hendes søster i Pattaya.... ![]()
__________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
| Joe |
Lagt på d. 15/02-2010 14:17
|
|
Kan se du er over 40, så ligesom så mange andre på min alder synes, er i ikke så interessante mere. Alle kan finde ud af at gå til en prostitueret, bare så du ikke tror du har fundet guld eller noget, hehe. Trist at det er den vej du har valgt, og ikke et sundt forhold som du vil blive lykkelig i. Så på det område må jeg så være klogere end dig, eller hvordan? |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 15/02-2010 14:18
|
|
FCKdk skrev: Jeg tør ikke lægge billederne af mine erobringer/indkøb ud på nogen side her på nettet, for sæt nu en herinde ser sin kone, der aldrig har været til salg og i øvrigt var jomfru da hun mødte ham, under et besøg hos hendes søster i Pattaya.... ![]() ![]() hehehehehe shit happens Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
|
Lagt på d. 15/02-2010 16:00
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Joe skrev: Dejligt med opmærksomhed... Vil da gerne have mere. Folk med mindreværskomplekser kommer da virkelig frem i lyset nu. Er det fordi du selv er gift/kærester med en x-prostitueret? Måske er der flere der så kender hende her på forumet.. Kunne da være et sjovt sammentræf. hehe Joe min erfaring med typer som dig, er at når man påpeger mindreværd hos andre, at så er det noget man selv lider under, og din måde at føre dig frem på bekræfter min mistanke om din lidelse. Smid et billede af din kone op herinde, så kan vi se, om hun vækker genkendelsens glæde hos nogle. ![]() Jeg husker, nu også tilbage på den gang jeg var våd bag ørene og kom til Pattaya første gang, hvor mange af pigerne glad og velfornøjet kunne fortælle mig, at jeg var den første falang de skulle med LOOOOOOOOOL. Det var altså kun de tre første dage, jeg hoppede på den ![]() Alle pigerne har lige en søster som aldriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig har været i branchen. Men salig er enhver i sin tro. ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Da det jo er en helt "normal" Sin Sod at opkræve