Se indlæg|
Demonstrationer i Bangkok
|
|
| Yonok |
Lagt på d. 19/02-2014 03:55
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 442 |
fckguld....jeg finder dine udtalelser direkte usmagelige og mener at hvis man-uanset om man debaterer politik eller noget andet og i det hele taget ønsker andres død og lemlæstelse,så er man altså syg i hovedet. Den tankegang er ihvertfald ikke for normale mentalt raske mennesker. |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 19/02-2014 07:23
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 962 |
Yonok skrev: Måske jeg kunne have sagt det på en pænere måde- undskyld, mener bare at politiets opførsel er uacceptabel, når man opfører sig dårligt, så sker der dårlige ting.fckguld....jeg finder dine udtalelser direkte usmagelige og mener at hvis man-uanset om man debaterer politik eller noget andet og i det hele taget ønsker andres død og lemlæstelse,så er man altså syg i hovedet. Den tankegang er ihvertfald ikke for normale mentalt raske mennesker. Og som lakaj , ved man at det er med livet som indsats- alle krige er sørgelige , men der er altid omkostninger .Vold avler modvold- .Så selvfølgelig helst at denne konflikt kunne løses diplomatisk. Så undskyld min vrede mod regeringen , løb af med mig. Alle drab er sørgelige. DU FÅR HVAD DU GIVER
GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 19/02-2014 07:27
|
|
prasat skrev: Tak det var et synspunkt jeg respekterer, set fra en anden vinkel - tak for ikke at gå efter mig, men mine synspunkter, debat skaber større forståelse og dialog- god dag.
FCK du kan sku da ikke samligne Saddam Husain han var en diktator og Bin Laden var en terrorist og ham der Breikvik var en skide sykopat . som jeg ser det er statsministeren i Thailand folkevalgt, og hvis folk blokere regeringsbygninger så landet ikke kan fungere skal de bare fjernes med de midler der hermed kræver. dette er en statsministers opgave at ordre, det er det hun er blevet valgt til. så jeg håber sku snart politiet tager sig sammen og giver demonstranterne en ordentlig røvfuld en der ken mærkes i flere år så der kan komme lidt ro i landet. prasat DU FÅR HVAD DU GIVER
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 19/02-2014 07:31
|
|
jojokent skrev: Nej alkohol kan ikke bruges som undskyldning-
fckguld skrev : munke ok , men stadig skide ærgeligt der ikke røg lidt flere betjente, måske lykken smiler mere i morgen. Jeg håber da at det bare var fuldemands snak ![]() DU FÅR HVAD DU GIVER
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 19/02-2014 08:03
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2627 |
fckguld skrev: jojokent skrev: Nej alkohol kan ikke bruges som undskyldning-fckguld skrev : munke ok , men stadig skide ærgeligt der ikke røg lidt flere betjente, måske lykken smiler mere i morgen. Jeg håber da at det bare var fuldemands snak ![]() Men rart at se dig mere ædruelig, selvom du ikke var fuld. Det er ikke nemt at skrive indlæg, som dem du lige har skrevet, hatten af for det. Ser lige, at dødstallet nu er oppe på tre. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.