Se indlæg|
PAS PÅ SVINDEL MED DINE LEGALISERINGS PAPIRER.
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 30/07-2014 17:58
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Hej andersnp, Du skriver som om, at du har købt en service, som du ikke har fået leveret; og du blander visum ind i det, således dit indlæg opfattes forkert af andre. Samtidig begynder du at skrive, som om buick skulle være et dobbeltprofil fra min side. Hilsen, Robert andersnp skrev: Kunne være interessant om ikke "buick" skrev fra samme IP-adresse som Robert. Du leder igennem hele denne tråd emnet hen på Bjarnes intention med besøget i stedet for Roberts usaglige og dårlige service, som tråden handler om. Uanset årsagerne til prisen og den langsomme service, så HAR man altså krav på en status og på, hvordan tingene står til med den service man har betalt for. Ellers må pengenen tilbagebetales. Ellers må Robert begynde at reklamere med, at der absolut INGEN service emails gives. Firmaet er vel så lille, at der kan gives besked, når trinende i visumansøgningsprocessen skrider frem. Og det er Bjarnes kæreste vi taler om. Det er temmelig klart for os alle, der har været turen igennem, at man ønsker en status på, om man snart kan få ens kære at se i Danmark. Så pak sammen buick, du er en usaglig debatør, der åbenlyst har et andet ærinde end at diskutere emnet. At Robert Kronberg konsekvent ikke svarer på mails kan jeg også skrive under på. Når betalingen er klikket ind på kontoen er manden stille som graven og lader sin hustru (der desværre hverken taler engelsk eller dansk) om de ubehagelige opkald. Sikke en ægtemand. |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 30/07-2014 18:07
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
andersnp skrev: Kunne være interessant om ikke "buick" skrev fra samme IP-adresse som Robert. Du leder igennem hele denne tråd emnet hen på Bjarnes intention med besøget i stedet for Roberts usaglige og dårlige service, som tråden handler om. Der er intet der indikere at det skulle være tilfældet. - Admin - Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| jojokent |
Lagt på d. 30/07-2014 18:09
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 74 |
Ha Ha Ha du er da kanon Robert , jeg er fan helt sikkert . .. Og skaal forresten![]() |
|
|
|
| buick |
Lagt på d. 30/07-2014 18:31
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 549 |
Prøv at læse hvad trådstarter skriver i tråden der står det tydeligt at han har bedt om at det hele skulle ligge stille indtil de er ankommet i danmark med kærsterne så der ikke vil blive problemer fordi datoen så ville være før de forlod thailand hugoboerge skrev: [quote]buick skrev: Det nemmeste og billigste er selvfølgelig som med alt at gøre det selv men nogen gider ikke andre kan ikke og for mange er det langt dyrere for hele din forudsætning kræver jo man selv er i Thailand, løsningen med familien ville nok de færreste stole på blev udført korrekt ![]() I sagen her så har trådstarter og vennen jo fået visum imod reglerne og rejst hjem med kærresten så de har ikke selv kunnet ordne papirne uden at de så ville afsløre at formålet med visum var at blive gift og ikke en turist/kærste rejse [quote] @ Buick - hvorfor starte forfra igen ? Jeg har ingen ide om traadstarter og hans ven har faaet visum imod reglerne og jeg tvivler paa at du er saa godt inde i sagerne at du kan tillade dig at komme med de kommentarer. Det sagen drejer sig om er at Piro Consulting ved Robert Kronberg har faaet en opgave og den er der gaaet kludder i. Men hverken RK eller BTJ kommer frem med de relevante oplysninger. |
|
|
|
| buick |
Lagt på d. 30/07-2014 18:36
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 549 |
Ja tænk engang vi kan jo ikke alle være får som bare følger trådstarters synspunkt og tror på alt, vi er nogle som kan tænke selv og se at sagen har to sider og det derfor sagtens kan være modsat problem end trådstarter vil. Og nej man har ikke krav på andet end hvad der aftales eller reklameres med hvis man vil have status osv så må man aftaler dette så firmaet kan regne det ekstra tid osv med i regningen Nej jeg kender stadig ikke Robert andersnp skrev: Kunne være interessant om ikke "buick" skrev fra samme IP-adresse som Robert. Du leder igennem hele denne tråd emnet hen på Bjarnes intention med besøget i stedet for Roberts usaglige og dårlige service, som tråden handler om. Uanset årsagerne til prisen og den langsomme service, så HAR man altså krav på en status og på, hvordan tingene står til med den service man har betalt for. Ellers må pengenen tilbagebetales. Ellers må Robert begynde at reklamere med, at der absolut INGEN service emails gives. Firmaet er vel så lille, at der kan gives besked, når trinende i visumansøgningsprocessen skrider frem. Og det er Bjarnes kæreste vi taler om. Det er temmelig klart for os alle, der har været turen igennem, at man ønsker en status på, om man snart kan få ens kære at se i Danmark. Så pak sammen buick, du er en usaglig debatør, der åbenlyst har et andet ærinde end at diskutere emnet. At Robert Kronberg konsekvent ikke svarer på mails kan jeg også skrive under på. Når betalingen er klikket ind på kontoen er manden stille som graven og lader sin hustru (der desværre hverken taler engelsk eller dansk) om de ubehagelige opkald. Sikke en ægtemand. |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 30/07-2014 19:18
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
buick skrev: Prøv at læse hvad trådstarter skriver i tråden der står det tydeligt at han har bedt om at det hele skulle ligge stille indtil de er ankommet i danmark med kærsterne så der ikke vil blive problemer fordi datoen så ville være før de forlod thailand Jeg tror godt vi allesammen her i forum kan laese osv. Men stadigvaek saa har Piro Consulting faaet en opgave af en kunde eller kunder med visse instruktioner som burde vaere lette at forstaa. Som serviceyder skal han blot foelge disse instruktioner. Hvis han mener der er noget muggent ved det skal han ikke paatage sig opgaven og returnere forskud, saa enkelt er det. Saa hr. Buick, hvorfor bliver du ved med at insinuere at traadstarter goer noget forkert ? Er du ekspert paa omraadet ? Med andre ord hvad er dit formaal ? Traaden her handler ikke om at traadstarter har gjort noget forkert, det drejer sig stadigvaek omkring at et eller andet er kikset mellem en serviceudbyder og en kunde. Jeg mener stadigvaek at titlen paa traaden burde aendres saa ordet "svindel" udgaar. |
|
|
|
| ho14 |
Lagt på d. 30/07-2014 20:03
|
Hej buick Nu skal man jo ikke kaste om sig med hverken ukvemsord eller nedsættende kommertarer. Men ordet Pauseklovn er tidligere faldet af andre om dig. Og betegnelse passer vel egentlig meget godt på det du foretager dig i denne tråd. NÅ ikke mere om det. At jeg har ytret min utilfredshed er jeg i min fulde ret til. Og Jeg står ved de ord jeg oprindelig skrev. Alle mennesker der er i en position som spiller afgørende roller i andres liv. De bør udvise rettidig omhu i deres arbejde. At tage letsindig på sådanne opgaver kan ingen tillade sig. Nu taler jeg ikke om nogen specifik person i dette tilfælde men set udfra et overordnet synspunkt. Vælger man at arbejde med person følsomme ting så udvis omhu. Længere er den ikke. At der er ikke et tilfælde, men gentagne tilfælde, hvor en hvis person hmm!!! JA han udviser ikke nogen form for omhu med sit arbejde. Det er helt sikkert. Nej det man oplever fra den pågældende person er det stik modsatte. Her oplever man foragt i mere end et hensende. Lige en lille pointe. Hvis man påtager sig en opgave, så har man vel gjort op med sig selv om man kan udføre den inden for de krav kunden stiller til en. Og om man kan accepter kundens krav. Ellers så skal man takke nej til opgaven. Det er der vist nogle som burde tænke lidt over hmm!!!. |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 30/07-2014 20:52
|
I min optik, så har du blot forsøgt at flytte opgaven over til en billigere leverandør, efter vi har sat tingene på plads, således du har fået et overblik, så du kan benytte en billigere leverandør. Du finder så en undskyldning for at flytte sagen. Du er ikke den første, som har forsøgt dette, efter vi har startet en sag. Det sker desværre ret tit. Bjarne t Jensen skrev: Hej buick Nu skal man jo ikke kaste om sig med hverken ukvemsord eller nedsættende kommertarer. Men ordet Pauseklovn er tidligere faldet af andre om dig. Og betegnelse passer vel egentlig meget godt på det du foretager dig i denne tråd. NÅ ikke mere om det. At jeg har ytret min utilfredshed er jeg i min fulde ret til. Og Jeg står ved de ord jeg oprindelig skrev. Alle mennesker der er i en position som spiller afgørende roller i andres liv. De bør udvise rettidig omhu i deres arbejde. At tage letsindig på sådanne opgaver kan ingen tillade sig. Nu taler jeg ikke om nogen specifik person i dette tilfælde men set udfra et overordnet synspunkt. Vælger man at arbejde med person følsomme ting så udvis omhu. Længere er den ikke. At der er ikke et tilfælde, men gentagne tilfælde, hvor en hvis person hmm!!! JA han udviser ikke nogen form for omhu med sit arbejde. Det er helt sikkert. Nej det man oplever fra den pågældende person er det stik modsatte. Her oplever man foragt i mere end et hensende. Lige en lille pointe. Hvis man påtager sig en opgave, så har man vel gjort op med sig selv om man kan udføre den inden for de krav kunden stiller til en. Og om man kan accepter kundens krav. Ellers så skal man takke nej til opgaven. Det er der vist nogle som burde tænke lidt over hmm!!!. |
|
|
|
| ho14 |
Lagt på d. 30/07-2014 21:01
|
Hold dig til sandheden Robert. Du er så fyldt med lort det er utroligt. Tror du slipper godt fra at behandle mennesker som skidt Nej. Jeg kan dukomenter din rådneskab og gør det hellere end gerne . Skam kender du intet til i livet. |
|
|
|
| ho14 |
Lagt på d. 30/07-2014 21:15
|
Hej Robert. Mail sendt til dig 10. juli 2014 20:49 Du ikke værdigede med et svar overhovedet. Jeg beklager alt den virak der er omkring legaliseringen af mine og xxxxxx papirer. Men nu er det sådan at hverken han eller jeg kan blive gift uden papirerne og det ville være en rigtig træls situation for os begge. Vi har planer om bryllup den 2.8 så det begynder at stramme lidt til med papirerne hvilket jo ikke burde være tilfældet. Men min tillid til dig er nok ikke på sit højeste mere, så jeg vil gerne have enten dokumentation for at du reelt søger for at få bragt orden i tingene nu. Hvis ikke du kan sørge for oversættelsen. så aflevere venligst papirerne til xxx søster xxxxx på tlf. xxxxxxxxx med det samme. Så vi kan komme videre med legaliseringen. Med en anden. Det er ikke så meget det økonomiske der er problemet. Derimod at få bragt de papirer i orden øjeblikkeligt. Så må vi finde ud af det finansielle på et andet tids punkt. Du har ligesom fået 17200 Bath for arbejdet. Så hvis ikke du kan sørge for det så få Ploy til at ringe til xxxxx udlever vores papirer straks. Jeg har fjernet navne og tlf. numre. af hensyn til de involverede parter i dette. Du kunne have valgt en ordenlig løsning, men det ville du ikke Hr. Von såkaldt Kronberg. Drop dine løgne nu. Nu er det nok med dig Robert. Redigeret af ho14 d. 30/07-2014 21:23 |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 30/07-2014 21:17
|
Jeg har bemærket de trusler, som du sender op til tre gange om dagen til min email, der kan tolkes som fysiske trusler, og sikkert også skal tolkes sådanne. Du forsøger blot at finde en billigere løsning, men din taktik slog fejl, og det kan du ikke håndtere. Bjarne t Jensen skrev: Hold dig til sandheden Robert. Du er så fyldt med lort det er utroligt. Tror du slipper godt fra at behandle mennesker som skidt Nej. Jeg kan dukomenter din rådneskab og gør det hellere end gerne . Skam kender du intet til i livet. |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 30/07-2014 21:28
|
Nu er jeg blot en såkaldt Kronberg? Bjarne t Jensen skrev: Du kunne have valgt en ordenlig løsning, men det ville du ikke Hr. Von såkaldt Kronberg. Drop dine løgne nu. Nu er det nok med dig Robert. |
|
|
|
| ho14 |
Lagt på d. 30/07-2014 21:29
|
jeg har udstillet dig for det du er i de flestes øjne nu en charlatan og bedrager som tror han kan slippe af sted med gentagne gange at behandle mennesker som skidt. Men folk har gennemskuet din rådneskab Robert. Du tror du kan feje alle af banen som dårlige kunder og skidte mennesker. Men jeg er ikke noget skidt menneske eller en dårlig kunde. Du trådte bare på en du ikke skulle have trådt på. Redigeret af ho14 d. 30/07-2014 21:33 |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 30/07-2014 21:33
|
Du forsøgte at flytte sagen til en billigere leverandør med henvisning til en masse undskyldninger og trusler. Bjarne t Jensen skrev: jeg har udstillet dig for det du er i de flestes øjne nu en charlatan og bedrager som tror han kan slippe af sted med gentagne gange at behandle mennesker som skidt. Men folk har gennemskuet din rådneskab Robert. Du tror du kan feje alle af banen som dårlige kunder og skidte mennesker. Men jeg er ikke noget skidt menneske eller en dårlig kunde. Du trådte bare på en du ikke skulle have trådt på. |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 30/07-2014 21:37
|
Hvad betyder: "Eller så ordner vi vores mellem værende på de lokale metoder. Det er helt op til dig. Det er ikke sådan jeg ikke kan få ordnet lokalt. Tænk nu grundigt over det." Bjarne t Jensen skrev: jeg har udstillet dig for det du er i de flestes øjne nu en charlatan og bedrager som tror han kan slippe af sted med gentagne gange at behandle mennesker som skidt. Men folk har gennemskuet din rådneskab Robert. Du tror du kan feje alle af banen som dårlige kunder og skidte mennesker. Men jeg er ikke noget skidt menneske eller en dårlig kunde. Du trådte bare på en du ikke skulle have trådt på. |
|
|
|
| ho14 |
Lagt på d. 30/07-2014 21:44
|
Jeg forsætter meget gerne med at diskuter med dig Robert. Jeg har ikke valgt noget der var billiger over hovedet. Skulle det være billigere at betale to gange for det samme job. NU er du for dum at høre på din spade. I jylland kalder man en spade for en spade og en skovle for en skovl. Men du er en Møg-greb med alt det lort du lukker ud Robert. At forholde dig ærlig er ikke noget du kan. og svare dine kunder kan du heller ikke. Hvor er besparelsen lige i at skulle betale to gange Robert. Som jeg skrev i mail var penge ikke det afgørende. nej det var at få lavet den aftalte legalisering. Du argumenter som ind i helvedet Robert. Men der skal være hold i det du slynger ud. Besparelse nej nu dør jeg af grin. Din lille xxxxxxxx gæt selv Robert. |
|
|
|
| ho14 |
Lagt på d. 30/07-2014 21:52
|
Ja hvad er de lokale metoder Robert. Det ved jeg ikke? Gør du? Men i Thailand funger ting jo anderledes Ikke? Raner man sig ting som ikke tilhører en, så ville lokale nok løse det anderledes end i Dk. Det kunne jeg måske forstille mig. |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 30/07-2014 21:57
|
Svarer ikke kunder. Du skrev på en hellidag, og du bekræftede senere, at du vidste, at det var helligdag. Men jeg svarede din ven cc dig. Herpå gik du amok med massevis af trudsler. Der er intet at dø af grin over. Bjarne t Jensen skrev: Jeg forsætter meget gerne med at diskuter med dig Robert. Jeg har ikke valgt noget der var billiger over hovedet. Skulle det være billigere at betale to gange for det samme job. NU er du for dum at høre på din spade. I jylland kalder man en spade for en spade og en skovle for en skovl. Men du er en Møg-greb med alt det lort du lukker ud Robert. At forholde dig ærlig er ikke noget du kan. og svare dine kunder kan du heller ikke. Hvor er besparelsen lige i at skulle betale to gange Robert. Som jeg skrev i mail var penge ikke det afgørende. nej det var at få lavet den aftalte legalisering. Du argumenter som ind i helvedet Robert. Men der skal være hold i det du slynger ud. Besparelse nej nu dør jeg af grin. Din lille xxxxxxxx gæt selv Robert. |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 30/07-2014 21:59
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Bjarne t Jensen debatter venligst i en ordenlig tone, spade, møg-greb mm er ikke noget vi kalder hinanden herinde. Admin. john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 30/07-2014 22:00
|
Du har forplumret et aftaleforløb. Ikke mig. Men du truer med lokale metoder, som du åbenbart kender til - måske fra din kæreste. Bjarne t Jensen skrev: Ja hvad er de lokale metoder Robert. Det ved jeg ikke? Gør du? Men i Thailand funger ting jo anderledes Ikke? Raner man sig ting som ikke tilhører en, så ville lokale nok løse det anderledes end i Dk. Det kunne jeg måske forstille mig. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.