Se indlæg|
Gamle mænd & unge piger
|
|
| hfb |
Lagt på d. 17/02-2010 13:18
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 544 |
Joe skrev: Uerfaren. Men bliver så småt klogere. I har lært mig så meget. Hver dag suger jeg ny viden, fra alle de gode ressourcer herinde. Lyder godt ![]() |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 17/02-2010 14:37
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
Nu har denne tråd kørt en uges tid , og over 10500 visninger ! mon ikke det er rekord for en tråd ? Joe har formået at trække folk rundt i manegen i næsen , og tage godt og grundig fis på de fleste ! Godt gået Joe og tak for nogle billige grin ! Nu er så bare tilbage .. hvem er Joe ? Hvad er hans "gamle" Dtw navn ? Nogen bud ? ![]() [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| Joe |
Lagt på d. 17/02-2010 14:45
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 278 |
Godt at høre du morer dig. Men mon ikke nærmere det er emnet, som har trukket masserne til? |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 17/02-2010 14:46
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
det må være en rekord at køre så længe uden betydeligt flere jordbær hos DTW´s brugere
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
|
Lagt på d. 17/02-2010 15:07
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Jeg aner ikke hvem Joe er, deril er han for ubetydelig for mig. Han har for længst opbrugt sine kvote hos mig hva angår troværdighed. At så også påstår han har arbejde, det øger morskaben til hidtil usette højder, tjek lige hvor mange indlæg Joe har i dagens løb. Han sidder ensom og digter på en tilværelse, han gerne vil ha. En ting har han dog formået og det er, at folk ikke tænker på fætter BR mere. Mht Joe gør som jeg har gjort forlængst drop staklen. |
|
|
|
| Joe |
Lagt på d. 17/02-2010 15:16
|
|
Det er indirekte ros det der, og det er jeg altså rigtig taknemmelig for. Kan dog ikke forstå hvad du undrer dig over. At man kan have et godt liv? Sidder og hygger på arbejdet lige nu. Hvis du var IT-kyndig, ville du kunne se, at mine beskeder kommer fra 2 forskellige ip-adresser. Én fra mit arbejde, og én fra privaten. Men hvorfor hænge mig ud? Hvorfor ikke bare give din mening til kende vedr. emnet, og så prøve at ignorere mig? |
|
|
|
| Thai72 |
Lagt på d. 17/02-2010 16:04
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 125 |
ha ha ha, Joe...du kører med klatten... - altså på den gode måde ![]() |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 17/02-2010 19:05
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 180 |
Hvis joe kun er 23 år?????? så er han da ikke tør bag ørene endnu, så la` da bare ham løbe sig tør, men der er et eller andet der ikke stemmer her?????? Hvem er han egentlig Kunne godt tænke mig at vide om man i en alder af "23" ved særlig meget om LOS?? MVH NID. |
|
|
|
| hfb |
Lagt på d. 17/02-2010 19:38
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 544 |
Joe skrev: Det er indirekte ros det der, og det er jeg altså rigtig taknemmelig for. Kan dog ikke forstå hvad du undrer dig over. At man kan have et godt liv? Sidder og hygger på arbejdet lige nu. Hvis du var IT-kyndig, ville du kunne se, at mine beskeder kommer fra 2 forskellige ip-adresser. Én fra mit arbejde, og én fra privaten. Men hvorfor hænge mig ud? Hvorfor ikke bare give din mening til kende vedr. emnet, og så prøve at ignorere mig? Jamen, hvad vil du da gerne vide som du åbenbart ikke har fået svar på? Ja, jeg forstår det ikke! Hvorfor ringer du ikke bare til Peter? Var det svar nok? |
|
|
|
| flyer |
Lagt på d. 17/02-2010 19:58
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 688 |
Gudfader bevar mig vel!!!! siger jeg bare sikke en omgang lort......
Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig
ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว Watching You |
|
|
|
| flyer |
Lagt på d. 17/02-2010 20:00
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 688 |
Ja undskyld..... men det her er da til at blive deprim af at læse kom dog lidt vidre!!Sikkert ikke særlig pænt sagt, men ærligt ment!! sorry Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig
ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว Watching You |
|
|
|
|
Lagt på d. 17/02-2010 20:15
|
|
Tænk sig:![]() Jeg talte lige med en kammerat der bor fast i Pattaya...og han var liiige så "heldig" at møde en flot pige på en bar i Pattaya....ja og hun var kun liiige på besøg ved sin søster ( som dog "utorligt nok" arbejdede på bar...) men hun arbejdede ik på bar selv ... ..hun var der bare med sin familie på ferie...he he ,,,tænk man kan være så heldig i Pattaya,,,og ja det var på soi 7...utrolig man kan være så heldig![]() ...måske man kan være lige så heldig i Patpong i BKK??? det var da et forsøg værd...hov- jeg glemte da lige soi6 i Pattaya...der er sku nok ligeså gode chancer ![]() ![]() ...jeg vil slet ikke betegne mig selv for naiv...![]() |
|
|
|
| bruno |
Lagt på d. 17/02-2010 20:50
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 525 |
Joe skrev: Snakker vi ikke om aldersforskelle i parforhold? Jeg er 23, og det er min kone også. Hun er desværre bare ikke i Dk, så derfor har jeg den seneste tid engageret mig lidt i diverse fora. Jeg har skam et arbejde, tak for din interesse. Mit arbejde indebærer heldigvis en del frihed, og dermed også mulighed for at 'spilde min tid' herinde. Har ikke noget imod unge, har ikke noget imod gamle. Det virker bare ret påtaget, når man ser en dokumentar som 'fra thailand til thy', og alle de gamle mænd som 'importerer' purunge kvinder til landet. Hvem er det lige i "fra thailand til Thy" som er gammel og importer en purung pige ? |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 17/02-2010 21:26
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 180 |
Utrolig med denne webside, hvorfor er der aldrig nogen der forholder sig til hvad der bliver skrevet??? I skøjter bare videre uden at forholde JER til noget som helst Hvorfor får man ikke svar på på stillede spørgsmål???? Det gælder også dig soi7, MVH NID |
|
|
|
|
Lagt på d. 17/02-2010 21:47
|
|
Nid: Ja hvis man kun har været i Pattaya 1 gang er man nok som du skriver ikke så rutineret endnu,,,,håber der svar er ok,,,og jeg ved da ik hvem joe er...men tillykke til ham at han lige fandt en pige på soi7. leo pop gan mai pyan pom ok ???jin dee ti dai ruu jak....sanuk sanuk... |
|
|
|
| hanspeter |
Lagt på d. 17/02-2010 21:56
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 359 |
bruno skrev: Hvem er det lige i "fra thailand til Thy" som er gammel og importer en purung pige ? Tjah det kan være det var den gamle thaikone . Hun gjorde da hvad hun kunne for at "importere" thaikvinder til det kolde og mørke Thy. Men purung var hun jo ikke, hende som kom til Danmark og blev giftet efter to uger. Gammel var manden nu heller ikke, men der blev da godt nok presset på. Gift efter at have kendt hinanden i 2 uger?, ikke ligefrem den bedste start på et ægteskab.Men det har så ikke så meget med gamle mænd og unge piger at gøre. "Fra Thailand til Thy" har været diskuteret før. Iøvrigt må jeg give Nid ret, det er utroligt så mange kommentarer der kommer, uden at skriveren har LÆST tidligere indlæg. Redigeret af hanspeter d. 17/02-2010 22:04 |
|
|
|
| Joe |
Lagt på d. 17/02-2010 23:00
|
|
Lidt uden for emnet, men man bliver jo opfordret til at forsvare sig. Rutineret i hvad, om jeg må spørge? Thai kultur, eller i at begå mig i byen Pattaya? Det første er jeg ved at komme efter, da min kone er ivrig efter at lære mig nyt. Det andet er jeg bestemt ikke, og bliver det heller ikke. For mig er Pattaya, byen hvor jeg mødte min kone, og intet andet. Men jeg kan da godt sætte mig ind i, at den må virke tillokkende på dem, som måske ikke har held til at finde en partner i lille Dk. Man hører historier om danske par som har bestået i mange år, hvor manden rejser til Thailand og finder én, der er yngre end børnene fra hans første ægteskab. Er jeg den eneste der synes dette er forrykt? Det behøver selvfølgelig ikke at være en etableret familiefar, men er der ikke altid tale om en form for egoistisk selvrealisering, når gamle mænd fra vesten tager til Thailand og gifter sig med en ung kvinde? Der har været megen snak herinde om, at disse unge kvinder også har noget at hente i sådanne forhold. Og ja, selvfølgelig har de det, men for dem er det en måde at overleve på. Hvis kvinderne var ordentligt uddannet og ikke manglede noget materielt, tror i så de ville vælge en 20 år ældre mand fra Vesten frem for en jævnaldrende mand fra Thailand? Nej vel. Er det jer eller mig der er naive, når man pludselig bliver attraktiv i Thailand, og glemmer at man aldrig har været det i Dk? Eller hvad løber der igennem jeres hoveder når kvinderne skriger efter jer på gaderne, og alle pludselig finder jer interessante? Kan da godt se at jeg ikke selv passer ind i det typiske eksempel på et parforhold, og jeg tror også det er derfor, at mange herinde ikke kan forsone sig med mig. Der er tale om 2 mennesker fra 2 forskellige kulturer som forelsker sig, men mødes et sted hvor prostitution er overalt i gadebilledet. Men det behøver ikke at definere forholdet. Umiddelbart kan jeg ikke sætte min finger på hvorfor folk prøver at gøre det mere 'urent'end det er, men mit gæt er, at der er tale om simpel jalousi. Tror der er mange barrierer der skal brydes, inden et almindligt forhold som vores, ikke bliver misfortolket. Egentlig kunne jeg være ligeglad med kritikken herinde, for min daglige omgangskreds synes at tage vældig godt imod min nye kone, og det er jeg lykkelig for. Nogle spørger ind til hvem jeg er, men jeg undrer mig ligeså meget over hvem i er. Ved godt det ikke er jer allesammen der tvivler på rigtigheden af min historie, men har da spottet et par skeptikere, som jeg undrer mig over 'hvem er'. Det var et retorisk spørgsmål, så jeg håber ikke jeg bliver oversvømmet med selvbiografier nu. |
|
|
|
| hanspeter |
Lagt på d. 17/02-2010 23:12
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 359 |
Joe, du startede jo med at skrive at den gamle mand på videoen skulle slikke så meget pik i helvede, det var dit udgangspunkt, som kristen, deraf nu 18 sidder. Er du iøvrigt i familie med Jay som skriver andre steder her. jeres sprog og jeres farver på jeres advartar ligner godt nók hianden |
|
|
|
| Joe |
Lagt på d. 17/02-2010 23:19
|
|
De 18 sider handler vel ikke udelukkende om min indledende kommentar, som i øvrigt var ment humoristisk. Men jeg skød åbenbart lidt ved siden af din humor. Nej, kender ikke jay. |
|
|
|
| Fido |
Lagt på d. 17/02-2010 23:23
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 994 |
"Nogle spørger ind til hvem jeg er" Du er jo bare en provokatør med alt for meget tid til rådighed ... nu har du så fået nogen til at bide på krogen. p.s. fik du nogle svar på din kontaktannonce ? http://www.dansk-...ad_id=9623
One man's ceiling is another man's floor |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Kunne godt tænke mig at vide om man i en alder af "23" ved særlig meget om LOS??
Var det svar nok?

...