Se indlæg|
Pensionister
|
|
| JackH |
Lagt på d. 25/12-2008 10:34
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 436 |
Du forstod åbenbart ikke mit spørgsmål. Hvad er DIN hensigt med at bringe en gammel nyhed??? En hel tråd handler om det emne, tjek her: http://dansk-thai...rowstart=0 PS: Ku' du ikke spare lidt på de gale smiley's i bunden, man bliver automatisk ret hidsig af at se på dem... ![]() |
|
|
|
| The Missing Link |
Lagt på d. 26/12-2008 02:25
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 153 |
JH skrev: Du forstod åbenbart ikke mit spørgsmål. Hvad er DIN hensigt med at bringe en gammel nyhed??? En hel tråd handler om det emne, tjek her: http://dansk-thai...rowstart=0 PS: Ku' du ikke spare lidt på de gale smiley's i bunden, man bliver automatisk ret hidsig af at se på dem... ![]() Ja det kan man så spørge om. Jeg belv snuppet af Struer kommune i 2004 da jeg ville have en ægteskabserklæring, så artiklen er en gamle nyhed hele vejen igennem de tråde der har været om pensionstillægene. Så hvad er meningen med at bringe tråden "http://dansk-thai.dk/forum/viewthread.php?thread_id=5708&rowstart=0" Men, jeg indsatte artiklen i denne tråd til gennem læsning, da det ikke alle der forstår hvordan vi pensionister efter 40 år på arbejdsmarkedet, enten "skal" svindle os til en værdig liv eller sulte, for at bo med vores kone og børn i Thailand. PS: PS; Ku' du ikke spare lidt på de gale smiley's i bunden, man bliver automatisk ret hidsig af at se på dem... ![]() godt, Jeg er hisset op, Redigeret af The Missing Link d. 26/12-2008 02:37 The Missing Link
fin dig i det eller rejs hjem ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| ubon lynge |
Lagt på d. 26/12-2008 04:39
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 858 |
Det kunne jo være der sad nogle som ikke viste noget om dette, der kommer jo nye til også. Og JH hvorfor skal The Missing Link stå til regnskab for dig om hvorfor han bringer denne nyhed, det er da ikke forbudt og jeg læser da heller ikke alle de tråde som er her på dtw, men kan da ikke forstå du så gider læse den tråd han kom med når du skriver det emne har været her engang før. Prøv og stop det brokken over andre personer, også de gale smiley's i bunden, man bliver automatisk ret hidsig af at se på skriver du, ok ja så kan vi jo tænke os til hvordan du ser ud når du ser en nøgne kvinde ![]() ![]() GLÆDELIG JUL Ubon.
![]() |
|
|
|
| The Missing Link |
Lagt på d. 26/12-2008 05:37
|
|
ubon lynge skrev: , ok ja så kan vi jo tænke os til hvordan du ser ud når du ser en nøgne kvinde ![]() ![]() GLÆDELIG JUL Eller måske en nøgen "mand", hvad ved jeg ![]() ![]() Jeg mener at alt hvad er i relation til pensiontillæg nyt eller gammel kan bringes i denne tråd, Jeg vil gøre det GLÆDELIG JUL, I LIGE MÅDE Redigeret af The Missing Link d. 26/12-2008 05:41 The Missing Link
|
|
|
| JackH |
Lagt på d. 26/12-2008 08:25
|
|
Nå, der er stadigvæk gale smileys i signaturen... Du er åbenbart en meget vred mand, Link? Hvad skete der så med dig da Struer Kommune snuppede dig i 2004? Ku' være rart med lidt tips og tricks... F.ex. smide passet væk engang imellem, og så rejse ind via Tyrkiet, Schweiz ell. lign. |
|
|
|
| The Missing Link |
Lagt på d. 27/12-2008 07:01
|
|
JH skrev: Nå, der er stadigvæk gale smileys i signaturen... Du er åbenbart en meget vred mand, Link? Hvad skete der så med dig da Struer Kommune snuppede dig i 2004? Ku' være rart med lidt tips og tricks... F.ex. smide passet væk engang imellem, og så rejse ind via Tyrkiet, Schweiz ell. lign. Hvad der skete med mig i 2004 da kommunen snuppede mig, Ja det var helt sikker hvad denne artiklen du var misfornøjet med indeholdte, prøv at læse artiklen igennem igen der er stadig nye ting i denne artiklen du kan lære af. kan jeg forsigtig spørge dig, "Du har kun til hensigt at afspore debaten om personlige tillæg, ikke ??" Vil du have mine smiley væk, klag til webmesteren ![]() ![]() ![]()
The Missing Link
|
|
|
| JackH |
Lagt på d. 27/12-2008 08:22
|
|
Næh, ingen hensigt i den retning, kun at lure nogle tricks fra en mester udi "kunsten at blive i Thailand på dansk ftpension"! |
|
|
|
| manse |
Lagt på d. 27/12-2008 08:35
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 723 |
Du behøver som end ikke blive mester for at få din pension med til Thailand. Hvis der er noget der taler for, helbred des lige, at dette kan godkendes, så er det bare at gå ind på sikringsstyrelsens hjemmeside og ansøge. De er faktisk så venlige derinde. Jeg kender flere der har fået godkendt Thailand som pensionsland, så hvis missing link har dette, er der jo ingen ko på isen............... |
|
|
|
| The Missing Link |
Lagt på d. 28/12-2008 02:15
|
|
JH skrev: Næh, ingen hensigt i den retning, kun at lure nogle tricks fra en mester udi "kunsten at blive i Thailand på dansk ftpension"! Jeg og min familie bor ikke i Thailand, men bor "lovligt" i Sverige. Og så opholder vi os i Thailand et "lovligt" halvt år om vinteren, JEG KAN IKKE HJÆLPE DIG MED ULOVLIGE "TRICKS" Får du en dansk pension kan du bo hvor du vil i hele verden. hvad denne tråd "pensionister" drejer sig om, til din opmærksomhed, er at du ikke kan få pensionstillæg udbetalt i hele verden, Og det mener vi på denne tråd er social svinderi. Redigeret af The Missing Link d. 28/12-2008 02:21 The Missing Link
|
|
|
|
Lagt på d. 26/02-2009 19:36
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Der sker lidt http://www.tv2bor...?id=41176& Det er vel folkepensonen der skal hæves og ikke tillægget lindy |
|
|
|
|
Lagt på d. 27/02-2009 02:38
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
kunne den da bare komme op på siden af førtidspensionister ville det være rart , har aldrig helt forstået der skal være forskel på pensioner |
|
|
|
| zarathustra |
Lagt på d. 24/04-2009 00:43
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 13 |
Jeppe skrev: kunne den da bare komme op på siden af førtidspensionister ville det være rart , har aldrig helt forstået der skal være forskel på pensioner Forskellen på førtids- og folkepensionens størrelser kan alene tillægges, at der for førstnævntes vedkommende kompenseres for arbejdsudulighed, gradueret i 3 katagorier. Folkepensionister kan (og er i stand til i mange tilfælde) arbejde lidt ved siden af pensionen -endda uden at blive straffet herfor (30.000 kr. ved lønarbejde). Førtidspensionister har end ikke den ret. Og for de fleste førtidspensionister ville det ofså være ligegyldigt. Husk at leve mens du gør det
|
|
|
|
| zarathustra |
Lagt på d. 24/04-2009 01:03
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 13 |
Jeg kan se efter jeg har pløjet mig igennem den her tråd, at hvad der startede som fornuftige intentioner, desværre udviklede sig til mudderkastning. Jeg mener at man skal fokusere på en eneste regelændring, nemlig at politikerne ikke, da de behandlede loven pom førtidspension for pensionister efter 2003, valgte at indskrænke det modtagne beløb med baggrund i et hvilket som helst ophold i et hvilket som helst land. Deri er der en forskelsbehandling ift. de af os, der er tildelt efter de gamle regler. Politikerne kan passende blive konfronteret med , hvorfor de valgte at ændre de gældende regler. Og når de har svaret på dette, kan de fanges i deres dobbeltmoral. Det hører ingen steder henne, at vi skal administreres så firkantet blot fordi vi tilfældigvis mistede vores arbejdsevne førend end bestemt dato. For mit eget vedkommende har problemstillingen afstedkommet temmelig mange overvejelser. Jeg vil sådan set gerne have en bolig både her og i Thailand, men jeg bryder mig ikke om, at myndighederne skal bestemme, hvor længe jeg må være her og der. Det hører jo med, at flybilleter ikke just er billige, hvorfor det ville være hensigtsmøæssigt med kun 1 årlig rejse, hvilket ikke kan lade sig gøre, hvis man ønsker cirka 6 mdr. her og 6 mdr der. Og det bliver endnu mere uretfærdigt, når vi straffes sammenlignet m,ed nyere førtidspensionister. Det er bare ikke i orden. Husk at leve mens du gør det
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.