Se indlæg
 Udskriv debat
Gamle mænd & unge piger
Joe
Jeg har nemlig rigtig meget tid, og derfor er jeg glad for du vil snakke med mig. Jeg har fået lidt respons på den tråd. Måtte dog skuffe vedkommende med, at det var ment som en joke på et tidligere lignende indlæg.

Joe, jeg tror på at du kun er 23 år, og jeg tror at du ikke just har brugt din tid efter kendskab til Thailand, at sætte dig ind i thaikultur. Det afslører dine indlæg i denne tråd i allerhøjeste grad.
I indlæg 357 skriver du_ "Hvis kvinderne var ordentligt uddannet og ikke manglede noget materielt, tror i så de ville vælge en 20 år ældre mand fra vesten frem for en jævnaldrene mand fra Thailand ? Nej vel." Her afslører du at du intet kender til thaikultur, eller har læst bøger om samme emne, der findes et væld på engelsk og tysk.
Jeg kender flere eksempler herpå, også aktive på denne webside, de ejer ikke en klejne selv, men har stort nyt hus og stor ny bil, og de er ca. 20 år ældre end deres rige veluddannede kone.
Sagen er nemlig den, at en thaikvinde ikke kan gifte sig under sin stand, og det kan være meget svært for hende, da de jævnaldrende thaier med kvalifikationerne vil have mindst een yngre kone. At gifte sig med en ældre falang, betragtes ikke som ægteskab med en, under sin stand.
Du burde ærligt talt sætte dig ind i din kones lands kultur, start evt. med "Thailand Fever" ISBN 1-887521-48-8.
Du skrev i et tidligere indlæg at du traf din thailandske kone, da hun var "på besøg", på den bar hvor konen arbejdede i Pattaya. Det er uden tvivl rigtigt, men i 999 ud af 1000 kommer hun på besøg fra en anden bar, og i 1 ud af 1000 kommer hun på besøg fra provinsen. Kan hun mere end 5 ord engelsk, er chancen for at besøget er fra provinsen, meget lille. Dermed ikke sagt at hun hun ikke kan være en fantastisk pige.

sune
Naar jeg ser de forskellige indlaeg saa skal i da ikke kimse af dette, at blive gammel. Det er da ikke altid let hehe

http://multimedia...18486a.jpg

Redigeret af sune d. 18/02-2010 02:20

Fatter ikke at I gider!!!! Denne Joe er så fyldt med usandhed, det skinner i øjnene når man gennegår samtlige hans indlæg her og i andre tråde.

23 år, efter et besøg i Pattaya, gift med byens eneste Jomfru, hun og han er så unge at de ikke engang kan få familiesammenføring, men alligevel lever han i et lykkeligt ægteskab med sin thaibrud, hun må dog vedblive at bo her lidt endnu før hun kan komme til DK.

Han sidder på et kontor og bruger sin arbejdsgivers tid til at fyre ufattelig mange historier af, af bare kedsomhed. Tænk hvad det koster virksomheden? Og når han ikke sidder der, så sidder han hjemme. Sikke en tilværelse? Kun at skrive på DTW, der kan jo ikke være megen tid til overs hvis han skal have lidt at spise og lidt søvn??????

En så velformulerende herre som Joe, må have brugt hele sin unddom på at læse en eller anden form for videnskab ikke kun bibelen. ellers ville han ikke have så stor en viden (psykologisk) om andre mennesker og specielt om Thaikulturen.

Han ved mere end os "gamle" der på trods af alle odds har samlet lidt livserfaring, som Joe så ikke kan bruge til en skid, bare latterliggøre os. For det er jo det han gør, manipulerer os alle til vedblivende at svare på det samme og det samme. Derfor sagde jeg stop for et par dage siden, men kunne ikke lade være med at undre mig og den fortsatte debat.

Min største forundring er dog, at man vel for første gang i DTW's historie, aldrig har set så megen enighed brugerne imellem, og det er jo dejligt. Men mon ikke denne tråd har opbrugt sine muligheder. Jeg ser at Joe nu er dukket op i andre sammenhænge og giver sine enestående kundskaber til kende også i dem.

Er langt fra selv religiøs, men siger dog med bibelen: "Fri os fra det onde....."

Skeptikeren

PS! Webmaster, tak for et lærerigt indlæg om det med alder, en skam Joe ikke læste det, men han forstod det nok ikke!

Jeg synes Joe latterliggør sig selv for åbent tæppe.

jesperfrb
Ja, nu gør jeg det selv, men hvorfor bliver I ved med at fodre "trollen"Til hest

Han ved jo alt allerede, så stop jeres belærering om Thailand!Bla bla bla
Redigeret af jesperfrb d. 18/02-2010 04:23
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

jesperfrb
Speedmaster skrev:
Glemmer aldrig første gang jeg så en pølsetysker med en ung pige ved hans side,jeg blev både vred & misundelig
jeg troede de havde et sexuelt forhold,men jeg tog fejl hun passede ham bare fordi ingen andre her i vesten gad!
næh du kan sgu"komme på et plejehjem og sidde der & dø...hmm glor ikke mere på gamle mænd & unge piger.
Tuttelu Tralla når jeg er i Pattaya.

Prøv lige at læse indgangsvinklen igen!!!!!!
Hvad er der galt i at betale for en hjemmesygeplejeske i Thailand, når man kan det samme herhjemme i DK!
Og det er kørt op til 19 sidderShock
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

Joe
Kan kun være enig i, at denne tråd handler for meget om mig. Jeg synes emnet er interessant, og det er beklageligt med alle de sidespring. Kan godt forstå man ikke har lyst til at deltage i en debatten, når folk er mere interesserede i at snakke om noget helt andet.

Prøvede med mit sidste indlæg, at få debatten på rette spor igen, men det lykkedes ikke. Måske vi skulle bede admin om at lukke tråden, hvis folk til stadighed ikke kan abstrahere fra mine personlige forhold.

Synes da selv det er lidt trættende i længden, når folk afviger fra emnet, og begynder at tale om f.eks mit arbejde. Især fordi jeg aldrig har fortalt hvad jeg arbejder med. Vel har jeg da haft mange indlæg i denne tråd, men dog kun 148 siden jeg oprettede mig som bruger i juli måned.

Er der nogen der har lyst til at reflektere over indlæg nr. 357, eller på anden måde bidrage til emnet?

Anonym Bruger
Ang det med Joe tid til at kan skrive så meget fra job/hjem, kan jeg da fortælle jeg har en rigtige god ven der er system udvikling, og jeg kan nemt skrive med ham over msn 1-3 time hver dag, uden problem, og ja, han passer sit job, da de dage hvor der er ekstra tryk på, snakke vi mindre, men vi skriver da sammen hver dag....nu kan de fleste mennesker jo mere en en ting af gangen.. LOL LOL

Alt andet der er skrevet i denne tråd, er jo bare en lille grine hver dag at login til Hehe-guy

Ha en rigtige god dag alle sammen.....Sunflower

Mvh Per
Redigeret af Anonym Bruger d. 18/02-2010 09:51

Jens Ole
Joe skrev:

Er der nogen der har lyst til at reflektere over indlæg nr. 357, eller på anden måde bidrage til emnet?

Svar: Nej

Mvh
Jens Ole

http://www.bws.dk
Joe, jeg har allerede skrevet at du ikke ved ret meget om thai kultur, når du skriver som du gør i indlæg 357.

Joe
Du skriver at kvinder fra Thailand ikke kan gifte sig under deres stand. Det vil jeg da mene at min egen kone har gjort, og mange andre, så derfor forstod jeg ikke.

man kunne jo spørge om du ved noget om hendes stand ,eller hvad hun eventuel er og har været , et eneste er sikkert du får aldrig sandheden af vide , thaier lyver hurtige end end hest kan rende og de er dygtige til det Smile

Thai72
Jeg er absolut ikke ekspert i hvordan ALT i Thailand forgård og hvordan ALLE thaipiger tænker når de gifter sig.

Men jeg ved til gengæld en del om de danske mænd der tager til Thailand og det er det´ - der af og til - gør hele meget sørgeligt…

…og så lige i forhold til Joe, så er han mine øjne, bare kvikkere end gennemsnittet.
Det kan selvfølgelig virke ubehageligt for nogen.

FCKdk
Speedmaster skrev:
Glemmer aldrig første gang jeg så en pølsetysker med en ung pige ved hans side,jeg blev både vred & misundelig
jeg troede de havde et sexuelt forhold,men jeg tog fejl hun passede ham bare fordi ingen andre her i vesten gad!
næh du kan sgu"komme på et plejehjem og sidde der & dø...hmm glor ikke mere på gamle mænd & unge piger.
Tuttelu Tralla når jeg er i Pattaya.

Det ovenstående var det oprindelige indlæg fra speedmaster....

Gamle mænd får også kløen en gang i mellem og hvorfor ikke gøre det med en ung model, der gider gøre en indsats for sagen????

Hvis Vi taler om deciderede forhold mellem gamle mænd og unge piger, kan Jeg ikke se noget galt i det, hun får jo sikkert i de fleste tilfælde, sin utugt betalt godt.... For hende handler det om at overleve, men kunne hun vælge, havde hun sikkert taget en ung smart fyr, med masser af penge og et sexdrive der matchede hendes eget!!!!

Hvor finder hun lige ham???? Han har ikke den store formue endnu, han har ingen sexerfaring og kan ikke tage hende med til europa da hun er for ung!!!!

En ældre mand ser måske det i det hende, at her er der en hjemmehjælper han også kan ruske lidt en gang i mellem, eller
en prostitueret, der kan opfylde hans fantasi om en rengøringskone i lette gevandter.... Ja, hvem drømmer ikke om det????

Når alt kommer til alt, tjener hun en skilling for sit offer, hvilket jo også var meningen, da hun forlod famillien og landsbyen, til fordel for Phuket, Pattaya eller Bangkok!!!!Cool

FCKdk

Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere....
Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before...
.

hfb
Jens Ole skrev:
Joe skrev:

Svar: Nej

Mvh
Jens Ole

Det er et af de bedste indlæg jeg har set i denne sørgelige tråd Pibe

PS Det var så mit sidste indlæg i denne B film Hello....
Redigeret af hfb d. 18/02-2010 12:33

Joe
Dit indlæg svarer nogenlunde i værdi til jens ole's. Hvis man skar alle de indlæg fra, inkl. dit seneste, ville tråden fylde 5 sider. Klart det aldrig bliver 'state of the art' når dorske tåber som dig, fylder tråden med ligegyldigheder. Hvis jeg var admin, ville jeg overveje at tildele et par røde prikker, for jeres betydningsløse indlæg.

helgegedser
Jeg har ikke villet deltage i denne debat, men alligevel vil jeg sige at i alle burde ignorere sådan en idiot som Joe.
Og til dig Thai 72 - så kan det godt være at det passer med din udregning af gennemsnit af at være "kvikkere". Jeg vil gerne vide hvor du har gået i skole.

Joe
Du bekræfter min påstand i indlæg nr. 377. Tak.

Joe den eneste dorske, der er her, det er altså DIG.

Havde jeg været admin havde du forlængst fået en hel bakke jordbær.Dead

Som Helgegedsker påpeger, så har du for længst opnået den opmærksomhed, du ikke har fået som barn.

Du er og forbliver en sølle ensom stakkel Bvdrrrrrr

Spring til debat: