Se indlæg
 Udskriv debat
!!!!!!!!!!!!!!!!! REED !!!!!!!!!!!!!!!!
Kent27
Jeg havde så nok holdt mig væk. Store folkemængder i et ustabilt land er ikke videre tiltrækkende (bomber osv.)
Så det er ikke, fordi jeg er specielt lovlydig - jeg er bare en bangebuks Grin
Redigeret af Kent27 d. 08/04-2010 23:31

Jay
turist el. bosiddende, så gør det ikke noget at have en holdning til ting der sker i verden, hvis XX fx er total modstander af "G8" så må XX ikke tage til Italien og udtrykke sin utilfredshed??

hvis XX er modstander af Kim Jong-il i Nordkorea, så er XX faktisk totalt udelukket fra at kunne ytre dette?

og lad os antage at XX's thaikone og XX har lyst til at deltage en i "Kærlighed Uden Grænser" demo på rådhuspladsen, et direkte opråb til folketinget...så skal konen blive hjemme?

politik har skilt vandene i flere tusinder år, vi diskuterer og diskuterer og så dør vi og andre fortsætter samme diskussion..vi prøver at belære andre at vores mening er den rette, ligesom religion..i bund og grund handler 95% af al politik i sidste ende om penge...så selvom politik virker meningsløst, så ændrer det ikke på at alle mennesker bør have ret til at have en holdning til det, lige fra Johnny Hansen til Enhedslisten...fra rød til gul..

..kunne fortsætte, men går i seng nu, det samme gør min deltagelse i denne tråd Sleeping

natty
Kan ikke forstå at nogen faranger blander sig, og kan så ikke forstå at nogen "røde" tager deres børn i deres kamp. det er sgu da sygt.

jesperfrb
Kent27 skrev:
jesperfrb skrev:
Kent27 skrev:
Slap da af. Det har jo bare været en oplevelse. Værre er det sgu heller ikke - der er da tusindevis af medløbere (thai) til de demonstrationer, som heller ikke aner, hvad det drejer sig om.
At "thjaa" er turist gør det ikke værre end de thai'er, der heller ikke fatter en flyvende fis.

Jo det kan blive meget værre, han er udlændning, og må ved lov ikke demonstrere i Thailand!
Så det har intet med om han støtter sagen at gøre eller ej.

Nå, for dælen da. Er du politimand - måske tourist-police?
Skulle tro han havde gjort noget forkasteligt.
Skru da ned for forargelsen.
Han har haft en fin oplevelse, ingen problemer med øvrigheden som vist endda hilste pænt på ham, smider nogle gode billeder op..
Og så skal han angribes af "LOV OG ORDEN"-brigaden på DTW.
Der er sgu gået for meget Lene Espersen i jer Grin

Lettere komisk.

Nej, jeg er hverken politimand eller moralens vogter etc.
Jeg tænkte mere på de konsekvenser det kunne have hvis det går galt!
Jeg syntes det er en dårlig ide at sidde på en politistation eller det der er værre
fordi man er på det forkerte sted! Og man ovenikøbet overskrider landets love!
Og dermed meget enig med vakse viggo
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

natty
nu har jeg lige talt med min kæreste som stadig hader Thaksin, men det er jo ligemeget, det er er sgu da sygt at bruge børn som skjold

jeg så lige denne her
http://bangkokpos...id-rallies

Foreigners told to avoid rallies
Published: 9/04/2010 at 12:00 AM

Foreign residents and tourists are being warned to avoid areas where the red shirt demonstrations are taking place.

Acting government spokesman Panitan Wattanayagorn said yesterday foreigners were still free to travel, but they should stay away from the protest sites for their own protection.

He said the state of emergency declared by the government on Wednesday appeared to be having little immediate effect on foreign residents and tourists.

The decision to declare the emergency was to ensure peace, stability and a return to normalcy as soon as possible, he said.

Jesper, jeg er helt enig med dig.
Thjaa, vorherre bevare os.
Først lader du din kone på bedste diktatoriske vis bestemme, at du skal have rød skjorte på, og til demonstration. Har I ikke demokrati i hjemmet, kan sgu da ikke gå ud og demonstrere for noget kun thaierne kalder demokrati ( gadens demokrati). Thjaa jeg har tabt alt for dine meninger når du er "under tøflen".
Til Thaikurt. Abhisit har flere gange sagt at han vil udskrive valg nu, hvis man kan påvise at det vil føre til forbedringer, du har ikke påvist vejen. Er det reel borgerkrig du ønsker ????

Suk
thjaa skrev:
P/S saa var det bestemt ik naade jeg hade planer om at goere men naar konen siger saa er det nu maa man nogen gang gaa med til naade man ik oensker for at faa hus frad

VUF VUF, du minder mig om en lille soelle vovse i en tynd snor. VUF VUF.
Til hest

Eller farangen i Big-C der dasker rundt med sin indkoebsvogn indeholdene en pakke corn flakes, samt en daase leverpostej fra Tullip....og foran mosler resten af Thaifamilen storgrinene rundt med vognene fyldt op med mad, groentsager, samt alverdens ragelse..............Rolll

FAA DIG ET LIV !

Redigeret af Suk d. 09/04-2010 02:24
Med venlig hilsen Suk.

Min Thailandske blomst er et kunstvaerk...2 blommer i samme aeg, ja saadan har vi det, tak for det lille Ning !

http://www.youtub...GEccjt0Wwo

i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/Ninglogogiflt.gif

http://dev.cs-web.in.th/suk/index.php
thaikurt1

ABEKATTEN
Hvis Abhisit har udtalte sig om at han vil udskrive valg , hvorfor har han så ikke gjort det i sted for at det som det er nu næsten er en borgerkrig mellem den fattig thai og dem der penge.

http://nej
thaikurt1
Hvad er det for en indstilling mange her har fordi at en farang ikke er betrater sin kærester eller kone som en sexslaver med på lige fod.

Er det fordi i har pengen og hun ingen har.at i mener at hun skal behandles på den måde ?

Fordi vi er i thailand kan kvinden har lige så meget ret som manden under at man af den grund er under tøflen.

Mine kone har lige så meget ret til at komme med forslag til hvordan hverdag skal forgå hun har sine meninger også selv og vi ikke altid er enig det hun siger.

Thaikurt, du ved vist ikke hvad borgerkrig er. Abhisit har sagt at han vil udskrive valg hvis det hjælper på det thailandske samfund. Indtil nu, siger alle eksperterter, at valg ikke vil løse nogetsomhelst, men det kan pludselig betyde krig mellem de røde og de gule.

Hvad bidrager en falang med ,betaler de skat i Thailand,påfører de noget kulturrelt til landet, man blander sig ikke i landes politik fordi man er gæst i landet..

I Danmark vil jeg godt frabede mig indblanding fra indvandre og andet skravl der ikke tilfører landet noget ....

lindy

PL
Enig...

Pak den danske "kæften op mentalitet" langt, langt væk - især lige nu hvor det hele kan eksplodere nårsomhelst.

Farangen, turisten, tumpen med cornflakes og leverpostejen i indkøbsvognen i BigC (Tak, Suk for den herlige beskrivelse) - og alle de øvrige "Thai-kopier" i T-shirt og plasticsandaler, bør huske dette:

Inde bag smilene, og den festlige atmosfære der hersker når de røde demonstrerer, der ligger et ulmende had og raseri der ved den mindste anledning, og jo længere tid der går uden en løsning på konflikten, kan eksplodere i voldsomme gadekampe!

Det er fandme alvor i Thailand lige nu, og jeg mener det er komplet idiotisk at vise sin hvide hud og lange nysgerrige tud noget sted i Bangkok p.t.

PL
Redigeret af PL d. 09/04-2010 09:35

sabai sabai
lindyras skrev:
Hvad bidrager en falang med ,betaler de skat i Thailand,påfører de noget kulturrelt til landet, man blander sig ikke i landes politik fordi man er gæst i landet..

I Danmark vil jeg godt frabede mig indblanding fra indvandre og andet skravl der ikke tilfører landet noget ....

lindy

Enig !

www.islamawareness.net/Europe/Denmark/Photos/muslimer.dannebrog2-a.jpg
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.

Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung !

thaikurt1

ABEKATTEN

Havde du regne med at friville Abhisit vil afgive magten. han tale kun og at han godt vil men så hele ikke mere.

Det kan nok ikke blive være end det er nu efter et valg men så har man da jo hørt den thailands befolkning og de mener at Abhisit rette til at skabe ro i landet

thaikurt1
Hvis det kommer der til at for at få lov til blander sig i politik skal man elles betale skat eller bidrager på andre måde hvis ikke skal holde sin kæft.

Hvad så med alle de thai som jo hele ikke betale skat men af ligevel kæfte op.

Jeg bidrager da med at jeg bruge mine penge her selv og det måske ikke er så meget det at det påvirker den thailands økonomi særlig meget

Thjaa
www.islamawareness.net/Europe/Denmark/Photos/muslimer.dannebrog2-a.jpg[/quote]

Nu har du sadt dette blide paa at nogen

Af nogen dansker der kommer fra anden baggrund
skulle det vise at du ogsaa mender at
i en af verden beste demokratis lande at ny kommer til vores land heller ikke maa sige hvad de foeler

eller hvad skulle dette blide betyg
Livet er forkort til store problemmer

PL
"en af verden beste demokratis lande"????

Sgu' ikke længere, og hvis du kigger nærmere på billedet vil du vide hvorfor!

De typer der er ankommet til DK indenfor de sidste 30 år aner ikke kæft om demokrati, og det grænser til blasfemi at sådan en tørklædeklædt madamme, sandsynligvis analfabet og "bekvemmeligheds-indvandrer" fra den Anatolske højslette i Tyrkiet, tillader sig at fremvise det danske flag!

PL

kvindemin
sabai sabai skrev:
lindyras skrev:

lindy

Enig !

www.islamawareness.net/Europe/Denmark/Photos/muslimer.dannebrog2-a.jpg

mon ikke hun bare har været i føtex til deres månedlige fødselsdagsudsalg, (hvor vi andre kun har en gang om året ) og fået flaget udleveret ved udgangen, og derefter hastet til det lokale bønnemøde Cool
jeg er ikke perfekt, men faktisk så tæt på, at det skræmmer mig!!
------------------------------------------------------------
you dont pay to fuck them, you pay them to leave

Webmaster
Skal vi ikke prøve at komme tilbage til udgangspunktet i tråden ?
Tak

- Admin -
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Spring til debat: