Se indlæg|
Skud og brag lyder i Bangkok
|
|
| PL |
Lagt på d. 13/05-2010 18:28
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1424 |
Kan vi for h.... snart få nogle færre smiley's i dine max. 2-3 sætningers indlæg, hva´ hva´ ???![]() PL |
|
|
|
|
Lagt på d. 13/05-2010 18:29
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
ja det er da godt nok ægerligt de blokerer nogle veje,,,og hvorfor gør de så det.....håber du klarer dig....![]() |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 13/05-2010 18:31
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
moon Du har et sygt menneskesyn når du mener at det er positive at slog et andre mennesker ihjel ![]() |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 13/05-2010 18:33
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Thaikurt1 skrev: moon Du har et sygt menneskesyn når du mener at det er positive at slog et andre mennesker ihjel ![]() Kan kun være enig, det må være en meget syg person der skriver sådan noget. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 13/05-2010 18:35
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
Suk skrev: swed skrev: Nu har Suk det godt , de røde slås ihjelDet var da en modbydelig melding at komme med.[/quote] Suk .. Har du glemt hvad du skrev i en anden traad ? http://www.dansk-...rowstart=0 Der er valg d. 14/11. Hva' med alle de forretningsdrivende der ikke faar saa meget som 1 satang ind, fordi der en flok idioter der opfoere sig som vilde dyr, og de vil have magt, gudfade bevars..........fed maade at vaere demokratisk paa...hva' ? Ioevrigt er jeg sikker paa, at mange af de roede er med, bare for at vaere med, de er jo 1/2 menneske og 1/2 dyr. Det er ved at vaere paa tide, at magasinet bliver sat i boessen........og for alvor bliver brugt, ikke flere gummie kugler.... Ioevrigt var udsendelsen " Horisont " en tynd kop te. At ham fra gul stue ikke ville tale med ham fra roed stue er da helt forstaaeligt, man kan ikke stole paa de roede, de er snu og udspekulerede + de taler jo overhovedet ikke samme sprog, man kan da ikke diskutere politik med folk der er saa underbemidlet med alm. sund fornuft....... -------------------------------------------------------------------------------- Redigeret af Suk d. 12-05-2010 08:15 -------------------------------------------------------------------------------- Med venlig hilsen Suk..( Orgasme-farvet stue. ) [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| moon |
Lagt på d. 13/05-2010 18:36
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 211 |
![]() Hvad fanden er der nu galt med Det er sku da bedre end fucking foto af skudte mennesker sikke noget bavl Nej opfodre til RO på gaderne i stedet for mere vold det bliver sku værre og værre hvis man ikke snart vil prøve et valg og forsone sig
![]() |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 13/05-2010 18:39
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
PL skrev: Kan vi for h.... snart få nogle færre smiley's i dine max. 2-3 sætningers indlæg, hva´ hva´ ??? ![]() PL Surfede lige gennem tråden og konstaterede, at du selv maksimalt skriver 2-3 sætninger pr. indlæg. ![]() |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 13/05-2010 18:40
|
|
Når man skriver sådan må man jo og regne med at man få tilbage |
|
|
|
| Suk |
Lagt på d. 13/05-2010 18:41
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 712 |
Har ej glemt hvad jeg skrev, jeg maa ha' haft en mindre brist den dag...... Ioevrigt kan jeg ikke se at jeg har skrevet at folk skal draebes.......kan du ? |
|
|
|
| PL |
Lagt på d. 13/05-2010 18:48
|
Frank skrev: PL skrev: Kan vi for h.... snart få nogle færre smiley's i dine max. 2-3 sætningers indlæg, hva´ hva´ ??? ![]() PL Surfede lige gennem tråden og konstaterede, at du selv maksimalt skriver 2-3 sætninger pr. indlæg. ![]() Muligt, men jeg plastrer da ikke det hele til med smiley's, det er da smiley-misbrug, kan man ikke blive straffet for det mon? ![]() PL |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 13/05-2010 18:52
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
PL skrev: Frank skrev: PL skrev: Kan vi for h.... snart få nogle færre smiley's i dine max. 2-3 sætningers indlæg, hva´ hva´ ??? ![]() PL Surfede lige gennem tråden og konstaterede, at du selv maksimalt skriver 2-3 sætninger pr. indlæg. ![]() Muligt, men jeg plastrer da ikke det hele til med smiley's, det er da smiley-misbrug, kan man ikke blive straffet for det mon? ![]() PL Du har ret, hvor er nummeret til smiley-politiet, når man har brug for det. Og kan de bestikkes? ![]() Håber to kan accepteres uden anmeldelse. ![]() |
|
|
|
| Suk |
Lagt på d. 13/05-2010 18:53
|
|
Thaikurt1 skrev: Når man skriver sådan må man jo og regne med at man få tilbage At visse folk skriver at jeg maa vaere glad nu da de roede bli'r skudt....det siger vist mere om dem end om mig...soeg laege for helvede, du er jo totalt vingeskudt............ |
|
|
|
| PL |
Lagt på d. 13/05-2010 18:54
|
![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| moon |
Lagt på d. 13/05-2010 18:55
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 211 |
Nogle sætter andre sætter citater skrevet af andre kan man sætte en stopper for det Næ kære PL fej nu i egen gård først ( HOV VAR DET ET CITAT ) SORRY ![]() Mit menneskesyn er ok er bare træt af de røde ikke tager hjem og stemmer næste gang så kan de jo stemme rødt hvis der er kommet noget program fra de røde
![]() |
|
|
|
| Kent27 |
Lagt på d. 13/05-2010 18:59
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 107 |
Suk skrev: Thaikurt1 skrev: Når man skriver sådan må man jo og regne med at man få tilbage At visse folk skriver at jeg maa vaere glad nu da de roede bli'r skudt....det siger vist mere om dem end om mig...soeg laege for helvede, du er jo totalt vingeskudt............ Så forklar det her: "Ioevrigt er jeg sikker paa, at mange af de roede er med, bare for at vaere med, de er jo 1/2 menneske og 1/2 dyr. Det er ved at vaere paa tide, at magasinet bliver sat i boessen........og for alvor bliver brugt, ikke flere gummie kugler...." Uanset synspunkt, så er det snot hamrende dumt at skyde en leder af et oprør. Nu har de røde en martyr. Nu kommer der da for alvor gang i gaden. Men ok, Abshit er heller ikke særlig intelligent. |
|
|
|
|
Lagt på d. 13/05-2010 19:05
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
moon: dit menneskesyn er sikkert ok, men det kan bare ikke lige læses i indlæg om at de røde døde....det var et forkert indlæg el. et lidt "frisk" indlæg fra dig så....hvis det var din sorte humor el. lign. men det ved andre jo ikke... jeg håber stadig de feje snigskytter er gået hjem og sove. .....og vågner med meget dårlig samvittighed over deres ugerninger.............![]() |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 13/05-2010 19:06
|
|
At visse folk skriver at jeg maa vaere glad nu da de roede bli'r skudt....det siger vist mere om dem end om mig...soeg laege for helvede, du er jo totalt vingeskudt. Hvis det er mig du hentyder til at jeg skal søge læger så må jeg desværre skuffe dig jeg fejler ikke noget. |
|
|
|
| Suk |
Lagt på d. 13/05-2010 19:09
|
|
Kent. Jeg skal ikke forklare dig noget, laes hvad jeg har skrevet ang. det indlaeg du hentyder til. Kurt. Jo du er syg, meget alvorligt syg, du ved det bare ikke selv. |
|
|
|
| PL |
Lagt på d. 13/05-2010 19:10
|
Kent27 skrev: Suk skrev: Thaikurt1 skrev: Når man skriver sådan må man jo og regne med at man få tilbage At visse folk skriver at jeg maa vaere glad nu da de roede bli'r skudt....det siger vist mere om dem end om mig...soeg laege for helvede, du er jo totalt vingeskudt............ Så forklar det her: "Ioevrigt er jeg sikker paa, at mange af de roede er med, bare for at vaere med, de er jo 1/2 menneske og 1/2 dyr. Det er ved at vaere paa tide, at magasinet bliver sat i boessen........og for alvor bliver brugt, ikke flere gummie kugler...." Uanset synspunkt, så er det snot hamrende dumt at skyde en leder af et oprør. Nu har de røde en martyr. Nu kommer der da for alvor gang i gaden. Men ok, Abshit er heller ikke særlig intelligent. Enig, nu bliver der ballade, meget ballade! Står Abhisit bag? Gør militæret? Hvad nu hvis det er UDD der selv har forsøgt at likvidere ham? Jeg mener, det er jo Thailand, alle sindssyge muligheder er til stede... ![]() PL |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 13/05-2010 19:22
|
|
Jo du er syg, meget alvorligt syg, du ved det bare ikke selv .Kære suk Jeg er meget indtesser at høre hvad jeg fejler |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Hvad fanden er der nu galt med
Det er sku da bedre end fucking foto af skudte mennesker sikke noget bavl Nej opfodre til RO på gaderne i stedet for mere vold det bliver sku værre og værre hvis man ikke snart vil prøve et valg og forsone sig

Nogle sætter 
.....og vågner med meget dårlig samvittighed over deres ugerninger.............