Se indlæg
 Udskriv debat
Thai airways
mcpdk
HKT skrev:
Hej Philo

Jeg fandt billetten via Travelmarket, som linkede videre til www.ticket.dk. Her var jeg så heldig at finde en billet med afgang den 6. okt og retur den 25. okt. Prisen blev på 4.615, med Thai

Har efterfølgende været inde og søge, og kan ikke finde samme tilbud længere. Jeg har fået tilsendt min billet, så jeg er selvfølgelig godt tilfreds. Tror egentlig bare det gælder om at gå ind og søge efter flybilletter jævnligt. Det gør jeg altid når jeg skal afsted. I maj fik jeg billetter hos SAS til 4.300 kr. og før den rejse var jeg afsted med Thai til 4.800.

Skal dog siges at jeg altid rejser uden for højsæson.

Rejser helst med Thai, men hvis der er stor forskel i billetpris er SAS også ganske fint.

Mvh.
HKT

Som jeg har skrevet før... der KUN 1 søgemaskine der finder de billige thai billeter... [url]www.travelmarket.se[/url] ovenstående datoer frembringer en pris på 5898,- sek som svarer til 4600,- DKR... Direkte med Thai International.
Smile

hsn
mcpdk skrev:
HKT skrev:
Hej Philo

Jeg fandt billetten via Travelmarket, som linkede videre til www.ticket.dk. Her var jeg så heldig at finde en billet med afgang den 6. okt og retur den 25. okt. Prisen blev på 4.615, med Thai

Har efterfølgende været inde og søge, og kan ikke finde samme tilbud længere. Jeg har fået tilsendt min billet, så jeg er selvfølgelig godt tilfreds. Tror egentlig bare det gælder om at gå ind og søge efter flybilletter jævnligt. Det gør jeg altid når jeg skal afsted. I maj fik jeg billetter hos SAS til 4.300 kr. og før den rejse var jeg afsted med Thai til 4.800.

Skal dog siges at jeg altid rejser uden for højsæson.

Rejser helst med Thai, men hvis der er stor forskel i billetpris er SAS også ganske fint.

Mvh.
HKT

Som jeg har skrevet før... der KUN 1 søgemaskine der finder de billige thai billeter... [url]www.travelmarket.se[/url] ovenstående datoer frembringer en pris på 5898,- sek som svarer til 4600,- DKR... Direkte med Thai International.

Den påstand skulle lige testes, når jeg nu holder på flygresor.se er bedst...
Søgning netop lavet:
Travelmarket.se: 5898 SEK
Flygresor.se: 5896 SEK

Små ting, men jeg vinder Wink

mcpdk
hsn... ingen regel uden undtagelse...Wink
Smile

skytte

40 dages fængsel

for 3år siden overdrog jeg en dvd til en arbejdskollega med masser af musik og billeder.dagen efter jeg mødte på arbejde ringede min mobil..det var min bror han sagde der var en politimand der ville tale med mig ok han ville have min komputer tag du bare den jeg har ikke noget at skjule sagde jeg.sådanne ord skal man ikke sige til en politimand.2 gange blev pc' sendt til malmø og der blev fundet 200 billeder af piger under atten år.livet går viderer og har oplevet et fængsel indefra.Mit spøgsmål er kan jeg komme på ferie i thailand i år

skytte

40 dages fængsel

for 3år siden overdrog jeg en dvd til en arbejdskollega med masser af musik og billeder.dagen efter jeg mødte på arbejde ringede min mobil..det var min bror han sagde der var en politimand der ville tale med mig ok han ville have min komputer tag du bare den jeg har ikke noget at skjule skyttesagde jeg.sådanne ord skal man ikke sige til en politimand.2 gange blev pc' sendt til malmø og der blev fundet 200 billeder af piger under atten år.livet går viderer og har oplevet et fængsel indefra.Mit spøgsmål er kan jeg komme på ferie i thailand i år

laodenmark
Hvlken søgemaskine er billigst.
Ja, det kan der vel ikke svares helt sikkert på, selvom nogle mener noget andet.

Prøvede lige 3 forskellige

Flygresor.se = 7157 sek
Travelmarket.se = 7169 sek
Momondo.com = 3269 dkk.

Samme dato/ lufthavn osv.

Hamborg- bkk ud 23/6 - retur 10/7.

så så. lidt søgning på tværs skader vel ikke

Rigtige Golfere har lavet 'Hole in One'

natty
laodenmark, det er også min erfaring, jeg har da mine foretrukne søgemaskiner, men stol aldrig på, at fordi du en gang har fundet den billigste billet ét sted, gør du det også næste gang.

hsn
laodenmark skrev:
Hvlken søgemaskine er billigst.
Ja, det kan der vel ikke svares helt sikkert på, selvom nogle mener noget andet.

Prøvede lige 3 forskellige

Flygresor.se = 7157 sek
Travelmarket.se = 7169 sek
Momondo.com = 3269 dkk.

Samme dato/ lufthavn osv.

Hamborg- bkk ud 23/6 - retur 10/7.

så så. lidt søgning på tværs skader vel ikke

Nu var det debat om hvilken svensk side der var bedst Smile ... Jeg søger også altid på flere. Alt andet ville være dumt Smile

fckguld
skytte skrev:

40 dages fængsel

for 3år siden overdrog jeg en dvd til en arbejdskollega med masser af musik og billeder.dagen efter jeg mødte på arbejde ringede min mobil..det var min bror han sagde der var en politimand der ville tale med mig ok han ville have min komputer tag du bare den jeg har ikke noget at skjule skyttesagde jeg.sådanne ord skal man ikke sige til en politimand.2 gange blev pc' sendt til malmø og der blev fundet 200 billeder af piger under atten år.livet går viderer og har oplevet et fængsel indefra.Mit spøgsmål er kan jeg komme på ferie i thailand i år
lyder som en dårlig joke - men hvis ikke, ja desværre kan du indrejse.
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

Spring til debat: