Se indlæg|
Groenne oejenbryn og Ballon-guld
|
|
| bangkoknielsen |
Lagt på d. 22/06-2010 16:30
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 435 |
Nej, Vandango! - det er ligesom, at visse DTW-medlemmer har glemt dansk humor/ironi, hvis de da overhovedet har arvet danske gener for noget sådant..! - Sørgeligt..! |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 22/06-2010 17:40
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
vandango skrev: Jay skrev: hjertet? er det dér pumper blodet el. baht'en rundt? Kære Suk, du indædt i thaikulturen på den forkerte måde...du kalder det god stil når en ærke typisk falang som vandango skriver: "..bryder min nuværende kæreste sig kun om diamanter. Hun havde 4 diamantringe. Den største og den mindste er solgt for 430.000 baht..." "..men også for ungefær 700.000 baht. diamanter på venstre hånd.." "...Nåh ja plus et par huse, en beautysalon samt en fortuner, og snart en restaurant i Udon Thani, og skylder nul kroner i banken..." og du slutter af med at sende "god karma"! jeg ved godt at buddhismen anno 2010 er jævnt på afveje og kan godt være at det er mig der er galt på den, men hvornår har diamanter, guld og huse noget tilfælles med "god karma" ??? min alder har fået skyld for meget herinden, men én ting har jeg dog lært i mit unge liv og det er hvad ægte original god karma er....og nej, det inkl. ikke bling-bling og mønter... god søvn til alle... ![]() Take it easy, det er sgu da kun drilleri. SUK er glad for sit liv, det ved vi efterhånden, -at han så driller med det, er da bare sjovt, når folk fra tid til anden hopper på den. Jeg driller SUK med at jeg er endnu mere heldig end ham, men foreløbig er det kun fis fra min side, der er sgu da ingen der vil forære mig et lux-liv i Thailand, jeg må til tegnebogen ligesom alle andre. Det er godt skrevet - respekt. Hilsen, Robert |
|
|
|
| Jay |
Lagt på d. 22/06-2010 19:12
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 261 |
[img]http://www.osgood.nu/files/images/portraits/carl-mar-moeller-fotograf-soeren-m-osgood.jpg[/img] is not a valid Image.
Redigeret af Jay d. 22/06-2010 19:14 |
|
|
|
| Lundberg |
Lagt på d. 22/06-2010 19:17
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 82 |
SUK på sne ????![]() Jay skrev: [img]http://www.osgood.nu/files/images/portraits/carl-mar-moeller-fotograf-soeren-m-osgood.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
| lung |
Lagt på d. 22/06-2010 19:24
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 365 |
Take it easy, det er sgu da kun drilleri. SUK er glad for sit liv, det ved vi efterhånden, -at han så driller med det, er da bare sjovt, når folk fra tid til anden hopper på den. Jeg driller SUK med at jeg er endnu mere heldig end ham, men foreløbig er det kun fis fra min side, der er sgu da ingen der vil forære mig et lux-liv i Thailand, jeg må til tegnebogen ligesom alle andre som jeg har konstateret så tit..alting er ikke som det ser ud til at være. nu mangler vi bare at få at vide hvor meget suk betaler for at leje huset ![]() |
|
|
|
| sula |
Lagt på d. 22/06-2010 20:04
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 222 |
Robert Kronberg skrev: sula skrev: Robert Kronberg skrev: NU synes jeg, at I alle sammen skal tælle til 10. Suk kom med en umiddelbar betragtning, og jeg giver ham ret i, at det ofte ser fjollet ud, men ikke altid. Min kone har tussede øjenbryn, og jeg føler mig ikke stødt - ej heller på hendes vegne. For i det her forum skal vi vel have lov til at komme med alle kommentarer omkring vore oplevelser i Thailand. At Suk så er glad for sin situation, samt sin kone, det er vel flot nok - der har han min fulde respekt. Hilsen, Robert Hejsa Robert min kone har tussede øjenbryn af nød ikke lyst, så derfor pisser det mig af og du skriver han er glad for sin kone det er vi vel alle sammen mere eller mindre herinde. jeg er så det er derfor jeg svarer som jeg gør Hej Sula, Du har ret, for naturligvis er de fleste glade for deres koner, men Suk skriver det bare lidt oftere, end vi andre gør, og det var derfor jeg nævnte det. Til kommentarerne fra andre, så giver jeg ret i, at det ser en smule komisk ud, hvis man barberer sin øjenbryn af, efter at have fået tusset området. Jeg tror, at det sker, hvis kvinden ønsker at lave sine øjenbryn om? Den rigtige måde, efter min mening, er, hvis man diskret tusser under øjenbrynene for at tegne dem tydeligere op. Men hvad ved jeg om makeup og kvinder... Hilsen, Robert Hej Robert Det er jo nok ikke så meget nogen af os mænd der ved meget om make-up eller kvinders tankegang ![]() og det er fint man holder af sin kone. Men her hos os er det ikke noget jeg behøver at udbasunere eller fortælle 50 gange om dagen det er noget man viser. Og mon ikke kvinderne ved og kan mærke at de er værdsat, jeg har heller ikke ondt i rø--- over at suk er glad for sin kone . Men mere hans bedrevidende og dumsmarte pralerier der godt kan blive for meget. Mvh Sula |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 22/06-2010 20:34
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
lung skrev: Take it easy, det er sgu da kun drilleri. SUK er glad for sit liv, det ved vi efterhånden, -at han så driller med det, er da bare sjovt, når folk fra tid til anden hopper på den. Jeg driller SUK med at jeg er endnu mere heldig end ham, men foreløbig er det kun fis fra min side, der er sgu da ingen der vil forære mig et lux-liv i Thailand, jeg må til tegnebogen ligesom alle andre som jeg har konstateret så tit..alting er ikke som det ser ud til at være. nu mangler vi bare at få at vide hvor meget suk betaler for at leje huset ![]() Der kan du bare se, nu har vi det alle godt. Jeg vil godt indrømme at SUK og jeg laver en omgang pis med hinanden. Men faktum er, at Nadear og jeg har tænkt os at danne familie, og det bliver hjemme på barndomsvejen i Udon Thani. OK? |
|
|
|
| Jay |
Lagt på d. 22/06-2010 20:38
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 261 |
husk på: det jo bare humor.... der findes ingen idioter i denne verden, kun folk uden humor der ikke forstår dem... |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 22/06-2010 22:15
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
ja, plus alle dem som ikke er danskere og ikke forstår vores danske humor, når vi fører os frem i udlandet, eller i Danmark for den sags skyld, tænk at de ikke forstår os, det var jo kun for sjovt. Idioter eller bare lost in translation? |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.