Se indlæg
 Udskriv debat
Thai og det danske drikkevand
Anders Grundvad
Hej Bamsen og pdrhan!

Jeg tror at I har ret i at vi danskere er blevet for sarte med hensyn til fremmede bakterier. I "gamle" dage sagde man at man skulle have 7 pund skidt om året og det tror jeg ikke at man får mere.

Meget af det mad mange danskere spiser i dag er blevet så sterilt at man ikke mere får de bakterier som man førhen gjorde og det må vel alt andet betyde at vi er mere modtagelige overfor fremmede bakterier i dag end førhen.

Med venlig hilsen
Anders Grundvad
 
pdrhan
Anders Grundvad skrev:
Hej Bamsen og pdrhan!

Jeg tror at I har ret i at vi danskere er blevet for sarte med hensyn til fremmede bakterier. I "gamle" dage sagde man at man skulle have 7 pund skidt om året og det tror jeg ikke at man får mere.

Meget af det mad mange danskere spiser i dag er blevet så sterilt at man ikke mere får de bakterier som man førhen gjorde og det må vel alt andet betyde at vi er mere modtagelige overfor fremmede bakterier i dag end førhen.

Med venlig hilsen
Anders Grundvad

Lige mine ord!
 
Spring til debat: