Se indlæg|
Boernens ven !
|
|
| waree |
Lagt på d. 26/10-2010 09:51
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 304 |
har lige besøgt Hugo på ram hospitalet, han er ved godt mod, og det går fremad med benet, men han er fortsat lidt træt. god bedring jørn |
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 26/10-2010 09:57
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 815 |
Min kæreste talte med Nang igår. Nang græd meget og sagde at Hugo ikke har det godt. Hun regner med at han skal ligge der et stykke tid endnu. Igen håber det bedste for den gode mand. Men nok på tide han tænker lidt mere på sig selv, for han har en dejlig kone og en "masse" børn han har et ansvar for.. |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 26/10-2010 10:05
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Ja big viking jeg talte også med ham her forleden dag, og jeg må sige, han lød sgu ikke godt.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| Namprik |
Lagt på d. 26/10-2010 10:14
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 289 |
PIS. Kaere Hugo, nu maa du komme igang, ingen kan undvaere dig ! Kaerlig hilsen og karma. Oz i Udon. Jeg kan gaa paa vandet !
En pige jeg kender, hun er smuk...en picasso falmer i doend ! Et hjerte pigen har, saa stort som Eiffel........Tak fordi jeg maa kende dig. |
|
|
|
| jimmikoldenborg |
Lagt på d. 26/10-2010 10:15
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 504 |
Hils endelig Nang mange gange! Og selvfølgelig også Hugo! Fedt at I taler med Nang, så hun ikke står alene. Er det benet der ikke vil læge, eller var det noget med organerne der ikke spiller? VH Jimmi Big-Viking skrev:
Min kæreste talte med Nang igår. Nang græd meget og sagde at Hugo ikke har det godt. Hun regner med at han skal ligge der et stykke tid endnu. Igen håber det bedste for den gode mand. Men nok på tide han tænker lidt mere på sig selv, for han har en dejlig kone og en "masse" børn han har et ansvar for.. Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 29/10-2010 11:03
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 815 |
Har lige talt med Hugo. Han er klar til at blive udskrevet. Men men men.. Han står og mangler 479.919 bath før han vil blive lukket ud. Han siger at hans forsikring ikke dækker alt som han troede.. Ja er det ikke det ene galt så er det sgu det andet.. Håber at alt bliver OK med den gode Hugo og hans kone.. |
|
|
|
| Namprik |
Lagt på d. 29/10-2010 18:33
|
|
Ka' vi goere noget ? Ja gu' ka' vi saa. Er det en sjael der vil staa for en indsamling ?
Redigeret af Namprik d. 29/10-2010 18:36 Jeg kan gaa paa vandet !
En pige jeg kender, hun er smuk...en picasso falmer i doend ! Et hjerte pigen har, saa stort som Eiffel........Tak fordi jeg maa kende dig. |
|
|
|
| jimmikoldenborg |
Lagt på d. 29/10-2010 18:50
|
Er der ikke nogen der kan hjælpe Hugo, med at få læst de forsikringsbetingelser igennem igen? Der må da være sket en fejl!! Hvorfor vil de ikke dække? Big-Viking skrev:
Har lige talt med Hugo. Han er klar til at blive udskrevet. Men men men.. Han står og mangler 479.919 bath før han vil blive lukket ud. Han siger at hans forsikring ikke dækker alt som han troede.. Ja er det ikke det ene galt så er det sgu det andet.. Håber at alt bliver OK med den gode Hugo og hans kone.. Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
|
| Namprik |
Lagt på d. 29/10-2010 18:53
|
|
Fordi naar man ikke laeser policen igenem 100 procent, saa bli'r man overrasket i negativ retning, at Nang ikke har gjort det er mig en gaade..........jeg er ikke ond, men taenk for helvede !
Jeg kan gaa paa vandet !
|
|
|
| jimmikoldenborg |
Lagt på d. 29/10-2010 19:10
|
Sikke noget lort!!! Og det er ikke bare fordi at forsikringen prøver at krybe uden om? Nogle gange skal de have med grovfilen!! Men hvis det står klokkeklart så er der jo ikke så meget at gøre ![]() Namprik skrev:
Fordi naar man ikke laeser policen igenem 100 procent, saa bli'r man overrasket i negativ retning, at Nang ikke har gjort det er mig en gaade..........jeg er ikke ond, men taenk for helvede ! Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 29/10-2010 19:21
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Big-Viking skrev: Har lige talt med Hugo. Han er klar til at blive udskrevet. Men men men.. Han står og mangler 479.919 bath før han vil blive lukket ud. Han siger at hans forsikring ikke dækker alt som han troede.. Ja er det ikke det ene galt så er det sgu det andet.. Håber at alt bliver OK med den gode Hugo og hans kone.. PIRO Consulting Group vil gerne sponsere at kigge hele sagen igennem, men det er det ikke samme som at sige, at jeg har en ide om, at vi kan finde en løsning. Men det er så vort beskedne forsøg på at støtte skolen til at kunne fortsætte. Det er blot et tilbud, så måske kan Ang formidle dette? Hilsen, Robert |
|
|
|
| Namprik |
Lagt på d. 29/10-2010 19:25
|
|
Lyder godt Kronberg......Tak vi maa hjaelpe en mand i noed, ang. oekonomi en moent vil falde fra oZ i Udon, det manglede da bare. Ja, det er sq noget pis. Tanker til Hugo og karma fra oZ. Hvem kan evt. staa for en indsamling ? Jeg kan gaa paa vandet !
|
|
|
| jimmikoldenborg |
Lagt på d. 29/10-2010 19:29
|
Fedt Robert!!!! Det er sgu pænt af dig!!! Tak Robert Kronberg skrev:
Big-Viking skrev: Har lige talt med Hugo. Han er klar til at blive udskrevet. Men men men.. Han står og mangler 479.919 bath før han vil blive lukket ud. Han siger at hans forsikring ikke dækker alt som han troede.. Ja er det ikke det ene galt så er det sgu det andet.. Håber at alt bliver OK med den gode Hugo og hans kone.. PIRO Consulting Group vil gerne sponsere at kigge hele sagen igennem, men det er det ikke samme som at sige, at jeg har en ide om, at vi kan finde en løsning. Men det er så vort beskedne forsøg på at støtte skolen til at kunne fortsætte. Det er blot et tilbud, så måske kan Ang formidle dette? Hilsen, Robert Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 29/10-2010 19:30
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Det kræve så at ens kone kan læse og forstå policen hvor mange forstå hvad det stå policen med de forbehold der er. Forsikringen selskaber i thailand er ikke et hakke bedre en i DANMARK der snyder og betrager fordi man har tegne en Forsikringen så er man sikke det er tyve klædt habit. |
|
|
|
| Namprik |
Lagt på d. 29/10-2010 19:55
|
|
Hvis man ej kan laese eller forstaa, saa maa man faa fat i en tolk Thai/Thai, det er sq soergeligt !![]() The best for Hugo ! Jeg kan gaa paa vandet !
|
|
|
|
Lagt på d. 29/10-2010 21:49
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hej alle på DTW Det er vist nu vi skal til lommerne og hjælpe med lidt økonomisk hjælp til HUGO. Opfordre alle til at give en skærv, indsæt det du/I kan undvære på den danske konto(tilhørende skolen) Hvis det nu skulle vise sig, at forsikringen dækker - så kunne det indsamlede beløb gå videre til forbedringer på skolen. Det var bare det jeg ville sige! |
|
|
|
| jimmikoldenborg |
Lagt på d. 29/10-2010 21:54
|
Tror man skal passe på med at bruge den samme konto, da det hurtigt kunne se meget suspekt ud, hvis der pludselig går midler fra en skoles konto til en Dansk mands hospitalsregning! Tror det kan skade skolens fremtidige muligheder for at samle penge ind. Hvad med at oprette en ny kono? girobank skrev:
Hej alle på DTW Det er vist nu vi skal til lommerne og hjælpe med lidt økonomisk hjælp til HUGO. Opfordre alle til at give en skærv, indsæt det du/I kan undvære på den danske konto(tilhørende skolen) Hvis det nu skulle vise sig, at forsikringen dækker - så kunne det indsamlede beløb gå videre til forbedringer på skolen. Det var bare det jeg ville sige! Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 29/10-2010 22:31
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
jimmikoldenborg skrev: Tror man skal passe på med at bruge den samme konto, da det hurtigt kunne se meget suspekt ud, hvis der pludselig går midler fra en skoles konto til en Dansk mands hospitalsregning! Tror det kan skade skolens fremtidige muligheder for at samle penge ind. Hvad med at oprette en ny kono? girobank skrev: Hej alle på DTW Det er vist nu vi skal til lommerne og hjælpe med lidt økonomisk hjælp til HUGO. Opfordre alle til at give en skærv, indsæt det du/I kan undvære på den danske konto(tilhørende skolen) Hvis det nu skulle vise sig, at forsikringen dækker - så kunne det indsamlede beløb gå videre til forbedringer på skolen. Det var bare det jeg ville sige! Præcis. Nu skal der lige skabes et overblik over situationen, og hvad problemet med forsikringsselskabet er. Hilsen, Robert |
|
|
|
|
Lagt på d. 29/10-2010 23:24
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Jimmi: så åbner du en ny konto til formålet. |
|
|
|
| claus31130 |
Lagt på d. 30/10-2010 04:06
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 966 |
Har du tjekket med Hugo om han er interesseret i en sådan indsamling overhovedet ???
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.