Se indlæg
 Udskriv debat
StaZi.
Robert Kronberg
Gokinok skrev:
Ja, han var en kapacitet på sit felt, selvom jeg dengang absolut ikke var enig med ham, det er jeg så blevet mere og mere med årene!

Et rammende citat om Østens Mystik:

"At leve døden for at døde livet"

Hilsen, Gokinok

PS: Off topic - beklager, men det handler da lidt om Østen, det er mystisk ihvertfald...

Aagaard og hans kone, der er eller var præsident for kirkernes verdensråd, var stærke på flere områder, uagtet man er enig eller ej.

Hans kone var min sidste lærer på uni, hvor jeg studerede "mystik". Aagaard var min chef...

Aagaard drog til Asien for at studere asiatiske religioner, før nogen andre gad bruge tid på det.

Hilsen, Robert

http://www.danishschool.dk/thailand/
Webmaster
Gokinok skrev:
Hvad siger Admin til de evindelige prik, stik og hentydninger?
Dr. Gonzo

Hvis jeg husker rigtigt så har Dr. Gonzo selv gennem tiden været ude med drøje hug mod beboerne i Vibystan, irakiske parlamentsmedlemmer på førtidspension og thaier i hopetal flere gange, så kan ikke helt se med hvilken berettelse Dr. Gonzo nu spørger om hvad admin synes om lignende prik, stik og hentydninger som Dr. Gonzo selv er ekspert i at ryste ud af den kortærmet skjorte.

Men måske ikke så sjovt når pilen peger mod en selv ????
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Gokinok
He-he!

Det er fuldstændig korrekt, jeg er da en mega-hykler, hva´?

Nå, jeg ville lige teste hvor meget PC *) Barometeret er nået op på her i dette udmærkede forum.

Den står heldigvis på lav.Wink

Ja, man vil jo før eller siden opleve at al l*rtet vender tilbage til een selv, det hedder karma, og det er fair nok.

Dr. Gonzo

*) PC: Political Correctness = politisk korrekthed
Redigeret af Gokinok d. 21/10-2010 20:20

jimmikoldenborg
Lige mine ord:-)
filihankat skrev:
Jeg har stor respekt for mennesker, som rejser ud i verden og med flid og dygtighed opbygger sig en god tilværelse under fremmede himmelstrøg. Det er noget, der kræver stort mod og masser af hårdt arbejde - og respekt for det.

Jeg har derimod slet ingen respekt for mennesker der opbygger deres tilværelse på socialt bedrageri - og derefter pisser på dem der betaler regningen.

Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.

http://www.koldenborg.com
jimmikoldenborg
Big-Viking skrev:
Stikkere i al almindelighed er afskum noget der skulle udryddes..
Ohhh sikke hellige så mange er herinde. Tror sgu at dem der råber mest op om div. snyd og bedrageri er de værste af slagsen na... Hvor mange har i deres liv ikke været på kant med et eller andet som ikke var 100%.. Tag nu feks sort arbejde.... Er vel ikke værre end at snyde lidt når man er på socialhjælp elller FP og lave lidt sort ved siden af. Sort arbejde er sgu da en nationalsport i vores lille land.. Så fuck alle jer ynker og klynker om Oh hvor er det snyd og lad os straks stikke ham/hende til myndighederne..fuck U

Jeg ville sgu aldrig nogensinde stikke nogen for noget. Og dog........ Børnemishandling, spritkørsel undtaget!!!

Selv folk jeg ikke kan fordrage, som jeg ved snyder med div. offentlige ydelser, ville jeg aldrig anmelde. Jeg synes det er totalt klamt og særdeles udansk, at stikke andre mennesker.

Ja så frelst er jegPfft
Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.

http://www.koldenborg.com
Namprik
Gokinok skrev:
Du misforstår mig...

Jeg har intet imod at blive beskyldt for at lyve, det meste jeg beretter er alligevel skrøner og påhit.

Jeg sætter mig selv i samme bås som Namprik a´la en "Baron von Münchausen" der kan li´ at fortælle historier!

Meget skal tages med et stort gran salt efter min mening, og folk er utroligt naive i det her forum, de tror på hvad som helst, også at en eller anden tumpe sidste år fortalte at han "kylede flasker ned fra 16. etage efter soi-dogs"!

Cool

Dr. Gonzo

Praecis.

Hva' er et liv uden lidt fortaellinger, at visse folk suger hvert et ord i sig og taenker : ham der, han er rablende, det kan vi ikke bruge til noget.

Jeg/vi lever ikke over evne ( desvaerre ) nae, naa jeg maa hellere tie....ZIP !

Dr. Loeg.
Redigeret af Namprik d. 21/10-2010 23:25
Jeg kan gaa paa vandet !

En pige jeg kender, hun er smuk...en picasso falmer i doend ! Et hjerte pigen har, saa stort som Eiffel........Tak fordi jeg maa kende dig.

www.isaan-house.com
Spring til debat: