Se indlæg|
Computer hjælp
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 21/11-2010 15:24
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
Paveraya skrev: Nogen der er interesseret i at se den danske film Armadillo ? Filmen om de danske soldater i Afghanistan , så er der lige et link her hvor den kan hentes : http://www.overge...-free.html God fornøjelse , og forsat god Søndag. ![]() Hmm der er bare ingen lyd på.....lidt ærgeligt (nå prøver lige andetsteds på nettet og ser om de virker bedre...;.-)) Redigeret af pdrhan d. 21/11-2010 15:31 Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| born |
Lagt på d. 21/11-2010 16:28
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 56 |
I kan prøve at scanne jeres pc på... http://www.driver... Jeg havde 40 fejl på mine drivere ![]() |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 21/11-2010 17:53
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 776 |
born skrev: I kan prøve at scanne jeres pc på... http://www.driver... Jeg havde 40 fejl på mine drivere ![]() Ser ud som om, at windows 7 ikke er understøttet. |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 22/11-2010 10:39
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Jeg prøvet din link som Gokinok lade ind men det hjælpe ikke. Så kunne jeg ikke komme på internet hvad skal man bruge en pc hvis man ikke kan komme internet og spille kun man jo hele ikke uden lyd. Vi måde så køre en tur til Pattaya og få ny Windows.xp Jeg vil stadig være lidt Pilfinger med dog ikke bruge Duplicate Files finder. |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 26/11-2010 20:04
|
|
Sikke en gang l,,, vi kom hjem med det efter vi havde fået ny XP ind. Der mangle opdater at de flest div driver at jeg har måde flere dage på at hente div programmer der kunne hjælpe mig så kunne køre. som jeg ville havde det Jeg vil så installer Heimdal med det vil pc ikke, så fandt jeg et andre program Secunia PSI der så kun fortælle mig hvad der skulle opdater det er et udmærke program men den henter ikke hvis det skal opdater den henviser til på hvad for en hjemmeside man kan hente det. Jeg har ikke tal på hvor mange programmer jeg har hente og så smidt dem ud igen når det vise sig at det kunne jeg ikke brug. Jeg fandt så tre programmer på en hjemmeside som jeg så skulle betale for betalet for to og fik så tre. De hedder RegistryBooster - SystemTweaker - DriverScanner som er fra Unblue det hjælp på min pc. Så hvis der er nogen der stå og skal bruge noget til sin PC så kan man sende mig en PB med navn på det program så kan jeg sende jeg nummer så man få fuld glæde af programmet man kan går ind på deres hjemme side og se hvad der er og så downloade en fri program. Der er ingen grund til at jeg har nummer på min pc hvis andre kan bruge det.. Redigeret af thaikurt1 d. 26/11-2010 20:06 |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 27/11-2010 07:36
|
|
Jeg har et problemen som jeg selv har prøvet at løse uden held. Det program jeg bruge skriver der er en program for er forældede det er Macromedian Flash Player 7 x jeg kan ikke finde det. Er der nogen der kan hjælp mig. Jeg er typen der vil havde en pc hvor alt er ok. Hvis der nogen mangle et program der forøg pc ydeevne osv det har jeg vil også gerne dele med andre bruge på dtw |
|
|
|
| hajenbo |
Lagt på d. 27/11-2010 09:46
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 6 |
hjælp! når jeg starter min pc op åbner den automatisk 8 sider op med startsiden til stofanet som er min log ind side til nettet,jeg har kørt virus programmer og div og der er intet så hvad gør jeg så? |
|
|
|
| BentBP |
Lagt på d. 27/11-2010 10:02
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 213 |
thaikurt1 skrev: Jeg har et problemen som jeg selv har prøvet at løse uden held. Det program jeg bruge skriver der er en program for er forældede det er Macromedian Flash Player 7 x jeg kan ikke finde det. Er der nogen der kan hjælp mig. Jeg er typen der vil havde en pc hvor alt er ok. Hvis der nogen mangle et program der forøg pc ydeevne osv det har jeg vil også gerne dele med andre bruge på dtw Hej Thaikurt1 , gå ind på Adobes hjemmeside , eventuelt søg på google efter Adobe Flashplayer , der kan du opdaterer Flashplayeren , og jeg mener den sidste nye er version 10.1 , held og lykke med det , og god weekend . ![]() |
|
|
|
| cesse |
Lagt på d. 27/11-2010 12:53
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 408 |
hajenbo skrev: hjælp! når jeg starter min pc op åbner den automatisk 8 sider op med startsiden til stofanet som er min log ind side til nettet,jeg har kørt virus programmer og div og der er intet så hvad gør jeg så? På din hjemmeside er der et lille ikon af et hus prøv at gå der ind og kik Hilsen Cesse |
|
|
|
| hajenbo |
Lagt på d. 27/11-2010 13:13
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 6 |
hej cesse,kan ikke finde noget ikon med et hus,jeg kører med xp er det derfor? |
|
|
|
| HJB |
Lagt på d. 27/11-2010 14:08
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 71 |
thaikurt1 skrev: Jeg har et problemen som jeg selv har prøvet at løse uden held. Det program jeg bruge skriver der er en program for er forældede det er Macromedian Flash Player 7 x jeg kan ikke finde det. Er der nogen der kan hjælp mig. Jeg er typen der vil havde en pc hvor alt er ok. Hvis der nogen mangle et program der forøg pc ydeevne osv det har jeg vil også gerne dele med andre bruge på dtw Prøv: http://www.adobe.... Der får du automatisk den seneste udgave af Flashplayer.... god weekend ![]() |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 27/11-2010 15:03
|
|
Tak til Paveraya & HJB For deres hjælp ![]() |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 03/12-2010 20:29
|
|
Jeg har skifter min AVG Internet Security 2010 ude med Microsoft Security Essentials da Secunia PSI da blev med komme med der var fejl i AVG men jeg har stadig SuperAntiSpyware da jeg kontroller om Microsoft Security Essentials tage alt. Jeg vil sige tak til DK at han gjorde mig opmærksom på det program og tak fordi du tog dig tid til at besøge mig. Er der andre der også bruge dette program og hvad synes i om det. Jeg synes det er et udmærke program der hele ikke fylder så meget på pc som mange andre sikkerhed programmer på pc. Redigeret af thaikurt1 d. 03/12-2010 20:32 |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 05/12-2010 21:00
|
|
Her er et program som huske alle de kode man bruge. LastPass https://lastpass.... Jeg har selv installer det. Redigeret af thaikurt1 d. 05/12-2010 21:07 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 08/12-2010 12:43
|
|
Der er flere der har prøve det samme med uden held. God nok kan at Windows har mange tunge programmer der ligger beslag computerens ressourcer Men når man se på hvor mange Windows 7 der er solgt på verdensplan så bliver det nok så at slå Windows ud som det mest solgt operativsystem. [url] http://ekstrablad...465794.ece [/url] Jeg tro det bliver svært at få bruge at Windows til at skife operativsystem. da man ved hvad man har men et ny operativsystem. er man udsikker om det lever op til de krav man har få et operativsystem. Der skal meget til før jeg skrifter operativsystemselv og jeg nogen gang synes der kan være problemer med Windows nej det er ikke fordi jeg er en pillefinger at jeg skriver det. Redigeret af thaikurt1 d. 08/12-2010 12:50 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| MM |
Lagt på d. 08/12-2010 13:53
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 293 |
thaikurt1 skrev: Der er flere der har prøve det samme med uden held. God nok kan at Windows har mange tunge programmer der ligger beslag computerens ressourcer Men når man se på hvor mange Windows 7 der er solgt på verdensplan så bliver det nok så at slå Windows ud som det mest solgt operativsystem. [url] http://ekstrablad...465794.ece [/url] Jeg tro det bliver svært at få bruge at Windows til at skife operativsystem. da man ved hvad man har men et ny operativsystem. er man udsikker om det lever op til de krav man har få et operativsystem. Der skal meget til før jeg skrifter operativsystemselv og jeg nogen gang synes der kan være problemer med Windows nej det er ikke fordi jeg er en pillefinger at jeg skriver det. http://www.opensu...
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 08/12-2010 13:57
|
|
Mange tak for din link med tro ikke jeg vil skifte. Bruge du det selv og hvis du gør det er det så bedre ? Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 22/12-2010 14:53
|
|
Nu er det galt med min pc igen, den gang har jeg ikke være pillefinger for en gang skyld. Da jeg fik ny Xp i min pc er det jo som altid her det er et kopi selv og jeg havde fundet et program der gjorte den ægte Windows men det var så kun for et kort tid. Da jeg åben min pc i dag fik jeg en besked hvor der stå at Windows Validation bliv henvise til Windows hjemmeside hvor man kan købe Windows 7 men da jeg ikke er vil skrifter fra XP til Windows 7 selv og mange skriver den er bedre en XP Prøvet så at finde svar på indtrenette og fik på en website et tip op at man kan finde svar på you tube her fandt jeg så en masse små klip der forklare hvordan man gør. Vil så prøve det hvis det ikke virker så må jeg en tur til Pattaya på lørdag da jeg ikke vil i morgen da det er fredags marker og så er der ikke til kommer til at finde en ledig plads til min motorcykler. Nu køre min pc fint og program Secunia PSI at min pc var 100 procent så er det surt at det så sker. Jeg havde besøge af DK som havde en dansk XP med som jeg så brænde over på to dvd men kone har så være så søde at den skuffe hvor den ligge i skulle rydde op så nu kan jeg ikke finde dem og spørge kone hvor de to dvd er men få et svar at det ved jeg ikke. Men der er jo ikke andre en at gøre at prøve om det kan lade sig gøre med hjælp fra you tube. Er der andre der har en bedre ide bare ikke at jeg skal skrifte til Windows 7 da jeg helst vil forsætte med XP da jeg synes at det bedste Windows men det kommer nok af jeg har brugt det i så mange år efterhånden at den dag jeg skal skrifte Windows 7 ud med XP gruer jeg for. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 22/12-2010 16:07
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Dit problem er meget simpelt. Du beder en af dine venner i Danmark om at gå ned i storskralderummet. Der står en masse gamle computere. Når du vender dem om er der et Windowsmærke med et ægte licensnummer, det får du så tilsendt, svarende til den lidt ældre Windows du gerne vil bruge. Da jeg har lidt frost i røven i dag, gider jeg ikke at gå ned og hente en licens i dag. Giv en PB hvis du ikke har løst dit problem over julen. |
|
|
|
| BentBP |
Lagt på d. 22/12-2010 16:11
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 213 |
Hej Thaikurt , prøv her på dette link , måske det kan hjælpe dig : http://thepirateb...validation God jul . ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.