Se indlæg
 Udskriv debat
Derhjemme i den dejlige landsby
Hej Rinpoche

Kender mange søde smukke thaipiger på omkring 25år som er for gamle til at bilve thaigift, så det har du helt ret I. Vi faranger får kun resterWink

Hippie lao
 
christian-s
Når nu en fraskilt kvinde på 30 med børn ikke er interessant for de mandlige thai'er på grund af manglende status så er det bare deres problem.
Det gav så sammen med andre omstændigheder at jeg overhovedet mødte min kone Grin
Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
 
Robert Kronberg
Hej,

Min kone var 22 år og gik på Bangkok Universitet, da jeg mødte hende, så det er ikke alle, der er fraskilte, har børn og er over 25...

Hilsen, Robert
Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group
- Visum til Danmark - Consular Services Asia

"Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman,
hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel,
men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget.
"
 
http://www.danishschool.dk/thailand/
rinpoche
Hej Christian,

Well, Their Loss!
Dette er som du selv siger omstændigheder, og at du så mødte din smukke kone, det er deres tabSmile

rinpoche
 
Suk Rak Ning
CoolJeg mødte Kanchalee da hun var 30, hun har da aldrig været gift og hun har da heller ingen børn, så slå lige proppen i med det der P..

Suk. Cool
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original
 
rinpoche
KronbergTH skrev:
Hej,

Min kone var 22 år og gik på Bangkok Universitet, da jeg mødte hende, så det er ikke alle, der er fraskilte, har børn og er over 25...

Hilsen, Robert


Hej Robert,

Nej selvfølgelig ikke, jeg ser blot det mønster blandt mange dansk/thai forhold her i landet, der var fornylig en poll her på forsiden, jeg mener at kunne huske at ca. halvdelen havde et eller flere børn i forvejen.

Jeg ville da absolut også tro at det åbner muligheder for at træffe piger der ikke tilhører nogen af disse 3 grupperinger, når man bor i Thailand.

mvh
rinpoche
 
rinpoche
Suk skrev:
CoolJeg mødte Kanchalee da hun var 30, hun har da aldrig været gift og hun har da heller ingen børn, så slå lige proppen i med det der P..

Suk. Cool


Du læser min post forkert eller også udtrykte jeg mig uklart:
Jeg ser mange kvinder i thai/farang forhold tilhøre een af de nævnte kategorier.
Din kæreste var 30, da du mødte hende altså Kategori 2) Smile


rinpoche
 
clydehaumann
Rinpoche hvilken katagori var din kone i da du moedte hende. Saadan midt imellem da du jo er det ene eller det andet. Jeg synes det er noget vroevl at saette folk i baas, men ioevrigt er det nu ikke helt forkert det du skriver og vel meget forstaaeligt. De flestes foerste valg vil nok altid vaere en med samme kultur baggrund, religion og sprog.
Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring.
Visum Hjælp. GRATIS
Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE.
http://thaidanishservice.com

https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/
 
http://thaidanishservice.com
rinpoche
Hej Clyde,

Ja, fair nok.
Jeg forsøger ikke at nedgøre nogle, der er jo ikke noget galt i at være hverken over 30 eller fraskilt med eller uden børn og hvad rygte angår, så "lad den der er uden skyld kaste den første sten" Smile

Min post var ment som en modvægt til den oprindelige post, der hævdede at farang kom og snuppede de bedste piger.

Hvad min bedre halvdel angår, så er hun ikke interesseret i at jeg diskuterer hende på nettet, hvilket jeg selvfølgelig respekterer, så derfor henviser jeg kun til hende i rent generelle vendinger.

mvh
rinpoche
 
Robert Kronberg
Hej,

Hvor om alting er, så har rinpoche ret i sin påstand om mia farang generelt set.

Hilsen, Robert
Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group
- Visum til Danmark - Consular Services Asia

"Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman,
hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel,
men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget.
"
 
http://www.danishschool.dk/thailand/
Spring til debat: