Se indlæg|
Derhjemme i den dejlige landsby
|
|
|
Lagt på d. 26/09-2005 11:56
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hej Rinpoche Kender mange søde smukke thaipiger på omkring 25år som er for gamle til at bilve thaigift, så det har du helt ret I. Vi faranger får kun rester ![]() Hippie lao |
|
|
|
| christian-s |
Lagt på d. 26/09-2005 13:10
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 570 |
Når nu en fraskilt kvinde på 30 med børn ikke er interessant for de mandlige thai'er på grund af manglende status så er det bare deres problem. Det gav så sammen med andre omstændigheder at jeg overhovedet mødte min kone
Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
|
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 26/09-2005 15:06
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Hej, Min kone var 22 år og gik på Bangkok Universitet, da jeg mødte hende, så det er ikke alle, der er fraskilte, har børn og er over 25... Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 26/09-2005 22:13
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Hej Christian, Well, Their Loss! Dette er som du selv siger omstændigheder, og at du så mødte din smukke kone, det er deres tab ![]() rinpoche |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 26/09-2005 22:18
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Jeg mødte Kanchalee da hun var 30, hun har da aldrig været gift og hun har da heller ingen børn, så slå lige proppen i med det der P..Suk.
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 27/09-2005 10:35
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
KronbergTH skrev: Hej, Min kone var 22 år og gik på Bangkok Universitet, da jeg mødte hende, så det er ikke alle, der er fraskilte, har børn og er over 25... Hilsen, Robert Hej Robert, Nej selvfølgelig ikke, jeg ser blot det mønster blandt mange dansk/thai forhold her i landet, der var fornylig en poll her på forsiden, jeg mener at kunne huske at ca. halvdelen havde et eller flere børn i forvejen. Jeg ville da absolut også tro at det åbner muligheder for at træffe piger der ikke tilhører nogen af disse 3 grupperinger, når man bor i Thailand. mvh rinpoche |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 27/09-2005 10:40
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Suk skrev: Jeg mødte Kanchalee da hun var 30, hun har da aldrig været gift og hun har da heller ingen børn, så slå lige proppen i med det der P..Suk. ![]() Du læser min post forkert eller også udtrykte jeg mig uklart: Jeg ser mange kvinder i thai/farang forhold tilhøre een af de nævnte kategorier. Din kæreste var 30, da du mødte hende altså Kategori 2) ![]() rinpoche |
|
|
|
| clydehaumann |
Lagt på d. 27/09-2005 10:47
|
![]() Antal indlæg: 1145 |
Rinpoche hvilken katagori var din kone i da du moedte hende. Saadan midt imellem da du jo er det ene eller det andet. Jeg synes det er noget vroevl at saette folk i baas, men ioevrigt er det nu ikke helt forkert det du skriver og vel meget forstaaeligt. De flestes foerste valg vil nok altid vaere en med samme kultur baggrund, religion og sprog.
Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring. Visum Hjælp. GRATIS Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE. http://thaidanishservice.com https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/ |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 27/09-2005 11:16
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Hej Clyde, Ja, fair nok. Jeg forsøger ikke at nedgøre nogle, der er jo ikke noget galt i at være hverken over 30 eller fraskilt med eller uden børn og hvad rygte angår, så "lad den der er uden skyld kaste den første sten" ![]() Min post var ment som en modvægt til den oprindelige post, der hævdede at farang kom og snuppede de bedste piger. Hvad min bedre halvdel angår, så er hun ikke interesseret i at jeg diskuterer hende på nettet, hvilket jeg selvfølgelig respekterer, så derfor henviser jeg kun til hende i rent generelle vendinger. mvh rinpoche |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 27/09-2005 12:02
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Hej, Hvor om alting er, så har rinpoche ret i sin påstand om mia farang generelt set. Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

















