Se indlæg
 Udskriv debat
Bil i pigens navn
Payanak
Enhver thai kvinde med farang forbindelse, er allerede fordækt efter thai målestok.
At sammenligne Dk med thai er godt nok for uerfarent.
ALLE setups findes her i Thailand.
Pt overvejer jeg et såkaldt åbent forhånd med en deltidsluder. Det er godt nok aldeles nyt for mig, men jeg vælger at eksperimentere med dette, da såkaldte alm. forhold hernede er til at blive gråhåret af. Jeg vender muligvis tilbage med gråd i stemmen, men så er jeg den erfaring rigere.

thongsala
rinpoche skrev:
Det er ganske normalt for thai-kvinder,at have flere kærester.Det er rent faktisk bare fashion og kvindeoprør,så vær nu ikke så gammeldaws og sippet.

Jeg ved ikke hvem du omgås, men det postulat er godt nok ude i hampen.

Gammeldags og sippet?
Ekstra kæreste og ikke et fravalg?

Ja, jeg ved ikke hvordan i fungerer, men fra min side er der kun et svar herpå, og det er en fodstørrelse 45 lige i den nederste del af ryggen.

Hvem i Herrens navn ville finde sig i den slags opførsel i Danmark?

Er det endnu et udtryk for at sige undskyld når man bliver sparket i r*ven pga underdanighed overfor "thai kultur".

Jeg håber du har misforstået mit dybt,dybt ironiske svar på Kronbergs indlæg.Prøvede bare på,at være morsom,og gøre grin med Kronborgs opfattelse af,hvad man skal finde sig.Jeg tror,vi er helt enige,prøv lige,at læse det hele igen fra starten !

Iøvrigt kan jeg slet ikke nikke genkendende til den udlægning af thailandske damers tilbøjeligheder til at "have flere kærester"
Det må da sige mere om de kredse man færdes i, end thailandsk kultur per se.

Bottom line. Sikken da en gang forvrøvlet vås.

Trutidutten
Jesper:

Åh' nej ikke den med at tabe ansigt, igen igen !

Jo flere kærster, jo flere penge til familien !.. logik ikke ?

Vågn op mand !

.....

Rinpoche :

Du har åbenbart ikke fingeren på pulsen !

Det er også allerhøjste mode i Danmark i øjeblikket for Thaipiger at have flere kærester(Giik's) !, især er Arabere, pakistaner og andre muslimer populære. !

Dette skyldes, deres i STARTEN søde opførelse og at de ikke drikker og betaler endog meget godt for selskabet/servicen !

Så osse til dig .. Vågn op mand ! Wink
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.

In Thailand you don't lose the girl, only your place in the queue !

rinpoche
Enhver thai kvinde med farang forbindelse, er allerede fordækt efter thai målestok

Kan jeg ikke erklære mig uenig i.

At sammenligne Dk med thai er godt nok for uerfarent.

Mener jeg så ikke.
Hvem ville finde sig i noget i Thailand, som de ikke ville i Danmark?
Så har man allerede solgt ud af sin baggrund. IMHO.
(Men det kan meget vel være at vi taler forbi hinanden her)

ALLE setups findes her i Thailand.

ALLE setups findes tilsvarende i Danmark, hvad jeg sigtede til var den altomfattende udtalelse omkring: det er meget normalt at have flere kærester for thailandske kvinderi Thailand

Hvilket jeg ikke kan genkende på nogen måde. Og hermed taler jeg om damer "udenfor industrien".

PS.
Jeg ønsker dig al mulig held og lykke med din nye GF.

Bedste ønsker herfra.
rinpoche

Amagerdreng
Trutidutten skrev "Det er også allerhøjste mode i Danmark i øjeblikket for Thaipiger at have flere kærester(Giik's) !, især er Arabere, pakistaner og andre muslimer populære. !

Dette skyldes, deres i STARTEN søde opførelse og at de ikke drikker og betaler endog meget godt for selskabet/servicen !

Her må jeg sgu give Dutten ret desværre. Ser flere og flere Thaidamer med mørke fyre. Men mon ikke de på et tidspunkt opdager DE HAR TRÅDT VED SIDEN AF ??? Man kan kun håbe. Bvdrrrrrr

Anonym Bruger
Ja pengene er sikkert tabt, men hvorfor dog fraråde manden at prøve at få nogle af dem igen. Hvad er det værste der kan ske? at han taber ansigt? who cares han er dansker og skal jo ikke se hende mere.

Måske er hun rimelig og måske er turen til Thailand bare en sexferie efter han har slået op med hende og afskrevet bilen. Men i det mindste har han forsøgt.

Men så lærer man at biler er noget man Leaser, for det kan man jo bare stoppe.

lung
jeg syns du skulle tage der ned og laane biler i et par timer

lige inden du kommer tilbage med den fyller du den godt op med sukker i tanken.. det kan kun skade mortor og ik ander

og saa moske vare meget uhelti at spille naade der stinker af HT paa de vaerse saeder gerne gaem nogen gammel Fisk rund i bilen og paa ander maader goer den mega traels at have

stil bilen hved hin og Gaa se dig ikke tilbage og kom aldri tilbage

Du vil ikke faa 1 Bath fra den kvinne det naekter jeg at tro paa da hun godt ved at hun ejer den 100% og du ik kan goer en ski
--------------------------------------------------------------------------------

det var dog et tumbet forslag, andre er kommet i fangsel for at ove selvtagt i Thailand, husk pa det er ikke Flemmings bil..
nej du, ta den med oprejst pande, hvis hun ikke vil dele, og onsk hende held og lykke med livet og sa kom selv videre
erfaringer er nogen gange dyrt kobte..

lung

VIP
Så kan der vist ikke "koges mere suppe" på den bil (!)
Redigeret af VIP d. 08/12-2010 08:09
>>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<

Payanak
Jeg vil stærkt fraråde nogen, at udøve selvtægt af nogen art her i Thailand. Hammeren falder meget hårdt, enten af myndighederne eller af offerets familie og venner.
Snilde og kløgtighed er eneste vej til retfærdighed.
Og husk når man trækker en gris i halen, så vil den gå fremad, og det er præcis det samme fænomen med thaier.

thongsala
TomDK skrev:
Ja pengene er sikkert tabt, men hvorfor dog fraråde manden at prøve at få nogle af dem igen. Hvad er det værste der kan ske? at han taber ansigt? who cares han er dansker og skal jo ikke se hende mere.

Måske er hun rimelig og måske er turen til Thailand bare en sexferie efter han har slået op med hende og afskrevet bilen. Men i det mindste har han forsøgt.

Men så lærer man at biler er noget man Leaser, for det kan man jo bare stoppe.

Vrøvl,hvis man ikke kan undvære en bil i Thailand,kan man sgu da ikke bare lease,det er der da ikke meget status i .

Anonym Bruger
thongsala skrev:
Vrøvl,hvis man ikke kan undvære en bil i Thailand,kan man sgu da ikke bare lease,det er der da ikke meget status i .

altså halvdelen fatter jeg ikke og resten kan man da være ligeglad med. Jeg vil bare ikke kaste en masse penge i noget som andre folk ejer.

thongsala
Hvilken halvdel fatter du ikke?

TomDK det værste er ikke at tabe ansigt, men en tur bag tremmer, efterfølgende udvisning, med "det grimme stempel" i passet, uønsket ......

chris70
Først og fremmest så har du ikke snakket med hende om det og hun har ikke stjålet dine penge, du sendte dem til hende og selv om så i har en aftale om at vente, ja det har hun altså lige misforstået.

Hun har helt sikkert fundet sig en ny falang, da hun sikkert allerede har en thaimand, så dem trænger hun ikke flere af.

Næste gang du kommer til LOS så prøv at snak med hende og se hvad hun siger, måske det bare er en storm i en kop vand og begynd ikke på noget selvtægt, du er i Thailand.

waree
kan ku give chris70 ret, du er i THAILAND, lad være med at gøre noget dumt, tag det som lærepenge, og du sparer mange flere kr.

Anonym Bruger
ABEKATTEN skrev:
TomDK det værste er ikke at tabe ansigt, men en tur bag tremmer, efterfølgende udvisning, med "det grimme stempel" i passet, uønsket ......

Og hvordan skulle han komme på det med det jeg skriver? jeg skriver jo ikke noget om selvtægt og så har man ikke noget at frygte.

Derudover så er de fleste sklismisser dyre og de koster da ofte meget mere end en bil. Derudover så er der vel også love i Thailand der påbyder en at dele boet, men jeg er ikke sikker på at det er i mandens interese.

Robert Kronberg
TomDK skrev:
ABEKATTEN skrev:

Og hvordan skulle han komme på det med det jeg skriver? jeg skriver jo ikke noget om selvtægt og så har man ikke noget at frygte.

Derudover så er de fleste sklismisser dyre og de koster da ofte meget mere end en bil. Derudover så er der vel også love i Thailand der påbyder en at dele boet, men jeg er ikke sikker på at det er i mandens interese.

De er mig bekendt ikke gift.

Hilsen, Robert
Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group
- Visum til Danmark - Consular Services Asia

"Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman,
hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel,
men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget.
"

http://www.danishschool.dk/thailand/
Boes
Fantastisk tråd, ingen sidespor på 57 indlæg.
Hvis bilen var ny i september 2009 og kostede THB 650.000 så kan den sikkert sælges for omkring 550.000.
Den er hendes, afskriv dine fordringer, tag det som en oplevelse og en erfaring rigere. Du har tabt og kom så videre. Næste gang du køber bil eller noget andet i Thailand gør du det på den lidt mere besværlige måde, men så er DU ejeren. God vind ! Og håber at beløbet ikke vælter dig af pinden. Husk at aldrig tage flere penge til Thailand end du har råd til at miste.
Redigeret af Boes d. 09/12-2010 14:12
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein

Lung Yao
Boes skrev:
Hvis bilen var ny i september 2009 og kostede THB 650.000 så kan den sikkert sælges for omkring 550.000.
Den er hendes, afskriv dine fordringer, tag det som en oplevelse og en erfaring rigere. Du har tabt og kom så videre. Næste gang du køber bil eller noget andet i Thailand gør du det på den lidt mere besværlige måde, men så er DU ejeren. God vind ! Og håber at beløbet ikke vælter dig af pinden. Husk at aldrig tage flere penge til Thailand end du har råd til at miste.

Hmmmmmm Venligst fortæl hvordan, når man ikke er bosat i Thailand og ikke er opført på nogen Tabien Baan ? "Registrerings attest" og forsikring ?

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

claus31130
Lung Yao skrev:
Boes skrev:

Hmmmmmm Venligst fortæl hvordan, når man ikke er bosat i Thailand og ikke er opført på nogen Tabien Baan ? "Registrerings attest" og forsikring ?

.

Det er relativt nemt at lave, det kræver en tur på immigration og lave en adresse attest og så selvfølgelig et non-immigrant visa af en eller anden art (efter reglerne) ..
læs evt. lidt mere om hvordan man gør det på dette link ..

Har lavet det et par gange selv og har et par bekendte der er blevet hjulpet på samme måde. (og de er ikke thaigift) ...

http://www.cs-web.in.th/
Spring til debat: