Se indlæg
 Udskriv debat
Lovforslag om gebyrer vedtaget i Folketinget
thaikurt1
Nej kommer fra Integrationsministeriet,

Udlændingeservices statistik
viser, at antallet af asylansøgere i Danmark er vokset med 64 % i årets første 9 måneder sammenlignet med samme periode sidste år 2009

Redigeret af thaikurt1 d. 08/01-2011 10:29
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
DKPete
-> Vakse-Viggo - hvis det tager 4 mdr at få et nyt pas på amb. i KBH - kan man så søge om nyt pas 7 mdr før det gamle udløber ?

TG950
thaikurt1 skrev:
Alle der kommer til danmark skulle de første 5 år ikke havde mulighed for at modtage noget fra statskassen.
Fri undervisning, læger og hospitaler, børnecheck,boligtilskud, husleje. socialhjælp,osv der er finansiere af statskassen.

nu når tråden alligevel er hoppet af, så fortsætter vi lige lidt endnu, tk1 jeg går ud fra at du også mener FS medlemmer ikke burde have ret ret til noget som helst de første 5 år er det korrekt forstået ?

gad vide om du så også mener at FS børn ikke burde modtage noget skoleundervisnig, lægehjælp etc.
ja så vil jeg mene at du ikke er helt rask, men pyt du bor jo heller ikke i DK, men havde du det så fik piben nok en anden lyd.

til din orientering så er der ikke nogen FS der kan få boligtilskud ( de tjener sandsynligvis for meget ) husleje hjælp kan heller ikke fåes, og slet ikke socialhjælp, så prøv atter lige at vågne op.
Redigeret af TG950 d. 08/01-2011 13:23
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først.

Bvdrrr både store & små stavefejl kan forekomme BVDr

livet forståes forlæns, leves baglæns.

Brug ikke dagen på at se dig tilbage,
Du skal alligevel ikke den vej.....
Lev med de beslutninger du tager,
også selv om andre ikke acceptere det

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

vakse_vigo
Til DKPete.. jo det kan du/i godt.. fruens udløber her til marst(det gamle), vi var på thai ambasaden i august, hun fik et nyt i oktober, søgte forlængelse af opholdt. med det samme fik svar 20/12 ... og skal søge igen i juni + af med 1725DKR .. tak for kaffe..Shock
Besøgte første gang Thailand i 1992 og har ikke fortrudt det et eneste øjeblik.
Er i dag lykkelig Thai gift.
At tage til Thailand er som at rejse hjem.

Frank
thaikurt1 skrev:
Hvorfor skal man som udlændinge når man kommer til DK med det samme betale verdens højste skat, moms og afgifter ?

Hvorfor skal jeg som udenlandsdansker stadig betale stat i danmark jeg bruge ikke det offentlig system med betaler stadig til det.

Skulle jeg så ikke fritaget for at betale ind til den dag at jeg igen stå på dansk jord og vil havde del i danske velfærdssamfund.

Jeg kan ikke her få gratis hjælp bare fordi jeg har valgt at bo her.

Jeg skal selv betale sygeforsikring og mine børn skole osv

Men så snart man tage en til danmark så går man ud fra så skal statskassen betale da person jo har betalet skat
så kan man godt kræve ind. for man skal jo gerne havde det dobbelt tilbage.

Du kan da bare give afkald på den førtidspension som du modtager fra Danmark, så skal du ikke betale skat. Hvor svært kan det være?

TG950
vakse_vigo Skrev: Til DKPete.. jo det kan du/i godt.. fruens udløber her til marst(det gamle), vi var på thai ambasaden i august, hun fik et nyt i oktober, søgte forlængelse af opholdt. med det samme fik svar 20/12 ... og skal søge igen i juni + af med 1725DKR .. tak for kaffe..

ja, man kan så bare håbe på at Rød Blok kommer til magten inden og skrotter de gebyrer.

Frank skrev:
thaikurt1 skrev:

Hvorfor skal man som udlændinge når man kommer til DK med det samme betale verdens højste skat, moms og afgifter ?

Hvorfor skal jeg som udenlandsdansker stadig betale stat i danmark jeg bruge ikke det offentlig system med betaler stadig til det.

Skulle jeg så ikke fritaget for at betale ind til den dag at jeg igen stå på dansk jord og vil havde del i danske velfærdssamfund.

Men så snart man tage en til danmark så går man ud fra så skal statskassen betale da person jo har betalet skat

Du kan da bare give afkald på den førtidspension som du modtager fra Danmark, så skal du ikke betale skat. Hvor svært kan det være?

Det lyder da som et godt råd.
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først.

Bvdrrr både store & små stavefejl kan forekomme BVDr

livet forståes forlæns, leves baglæns.

Brug ikke dagen på at se dig tilbage,
Du skal alligevel ikke den vej.....
Lev med de beslutninger du tager,
også selv om andre ikke acceptere det

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

L
Når man skal forlænge både konens og sønnens opholdtilladelse samtidigt er det mon så 2 x 1725 kr ?

Tumut
L skrev:
Når man skal forlænge både konens og sønnens opholdtilladelse samtidigt er det mon så 2 x 1725 kr ?

Det har jeg faktisk også tænkt på, men tror det ikke

fckguld
Tumut skrev:
L skrev:

jo det er , har talt med us i torsdags
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

swed
thaikurt1 skrev:
Nej kommer fra Integrationsministeriet,

Udlændingeservices statistik
viser, at antallet af asylansøgere i Danmark er vokset med 64 % i årets første 9 måneder sammenlignet med samme periode sidste år 2009

Hvad har gebyer med asylansøgere at gøre ? eller har vko vedtaget at asylansøgere skal betale et gebyr før de kan ansøge om asyl ?
Swed

L
fckguld skrev:
Tumut skrev:
L skrev:

jo det er , har talt med us i torsdags

øv øv.... mente ellers de begge var på samme skema så havde håbet det kun var et gebyr og ikke to

sony
TG950 skrev:
vakse_vigo Skrev: Til DKPete.. jo det kan du/i godt.. fruens udløber her til marst(det gamle), vi var på thai ambasaden i august, hun fik et nyt i oktober, søgte forlængelse af opholdt. med det samme fik svar 20/12 ... og skal søge igen i juni + af med 1725DKR .. tak for kaffe..

ja, man kan så bare håbe på at Rød Blok kommer til magten inden og skrotter de gebyrer.

Frank skrev:
thaikurt1 skrev:

Det lyder da som et godt råd.

Tg Tror sgu ikke det hjælper på vi får en rød blok, de går da bare i samme spor som den regering vi har nu, men ok at vælge imellem pest og kolera så vil jeg nok også hellere vælge rød blok, men satme ikke fordi jeg er enige med dem. Jeg tror sgu jeg stemmer blank til næste valg, eller også vil jeg håbe jeg er i thailand når valget kommer så man da fri for at spekulere over den børnehave på borgen
Redigeret af sony d. 09/01-2011 11:54
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

thaikurt1
Der er stor forskel på en der kommer fra et andre land og så lands borger.

Hvis der unger bliver syge så må de jo lade en forsikring der dække udgiften og skole kan man jo ansætte læger til at lære dem at læse fredens religion” (læs islam)

Det har ikke noget med at gøre hvor jeg bo det vil ikke gøre forskel på det jeg menig.

Syg det skulle da lige være efter min kone stegeben og den dejlig sovs de bliver når stegeben er færdig
håber at det snart er færdig

Redigeret af thaikurt1 d. 09/01-2011 12:48
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
Tumut
Vi skal vel også snart betale 25 kr. pr. minut, når vi ringer over til dem for at spørge til råds......

Jeg mener det er galskab,,,,

Spring til debat: