Se indlæg|
Fordommene
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 24/01-2011 20:21
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
uden at gøre mig u-venner med nogen vil jeg skyde på et sted mellem 75-85% og det er bare et skud fra hoften.. men det er et stort land, som rummer 60-70 millioner mennesker, og vis bare 45% af dem er kvinder, så der er stadig mange kvinder derude som ikke bliver gift med en farang pga bar oplevelser
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| jimmikoldenborg |
Lagt på d. 24/01-2011 20:26
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 504 |
Mit gæt vil være 80 procent!
Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 24/01-2011 20:39
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
Jeg er ingen hyler her i denne debat, har endda ikke blandet mig indtil nu. Men jeg vil også skyde på 75-85%. Måske har de så ikke lige mødt hinanden i en bar, men hun har sikkert været sådan et sted (læs=arbejdet der på den ene eller anden måde). Men fred være da med det, jeg ser ikke ned på nogen pga. deres nuværende liv eller fortid. Jeg er da også helt sikker på at andre mødes med helt andre baggrunde, men derfor er der jo ingen grund til at hyle, som noisnabo skriver
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| laodenmark |
Lagt på d. 24/01-2011 21:34
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 405 |
Hej Jeg syntes det er noget være gætwærk at sætte procenter på noget sådent, selv når det er en tråd/afstemning angrående dette, selv bliver den jo betvivlet (måske endda rimeligt nok) Men ens omgivelser og hvor man færdes i det hele taget siger vel en del om hvad man syntes og hvorfor. Det der genere mig lidt i den her debat, det er at man hovedovervejende kunne få det indtryk som artiklen siger, vel hovedsagligt fordi der bliver givet næring til synspunkterne ustandseligt. Og nogle vil føle sig ramt, fordi denne generalisering bliver vendt imod dem eller os eller hvordan man nu skal fomulere det. Selv opholder jeg mig mest i pathum Thani, men måske 30-40 % af tiden i ja og jeg bruger udtrykke chonburi provinsen, For ikke altid at blive et pattaya offersvin i offentlighedens øjene. Vi er en fast gruppe som spiller golf i området, de 3 andre bor dernede. Men de falder udenfor staitikken eller bidrager negativt i de høje % satser som nogle mener det. De har alle kærster/koner. 1 sagde op i banken oppe i nord efter de mødtes, de 2 andre piger arbejder hhv for et stort tysk selskab *beyer' og den sidste for et Koreansk 'steel company' og for eget vedkommende kan jeg sige hun er universitetsudd. teknisk /partner i et firma som fabrikere/rep. parts til Stålindustri i bkk's industriområde. Men vi falder nok alle uden for nummer, da vi ikke er overvægtige, tatoveret, går i undertrøjer i offentligheden. samt har et almindeligt job i danske virksomheder . hvis jeg skulle pege på nogen forskel på menneskene i thailand og dk. Ja så kan jeg kun mene at forskellen mest er kulturel betinget. Hvilket kræver man prøver at forstå kulturen, og der er der jo ofte kompromis som må indgåes. Ikke helt klar over om jeg er hyler. men syntes ofte debat niveauet kan forekomme temmeligt lavt ind imellem herinde. Rigtige Golfere har lavet 'Hole in One'
|
|
|
|
|
Lagt på d. 24/01-2011 23:08
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
noisnabo skrev: jimmikoldenborg skrev: Thumbs up for din ligefremhed, og ærlighed. Jo tak. Og hylerne har stadig ikke sagt, hvor mange procent de tror af thai vest parrene, der har fundet hianden i en bar. Det er jo i sig selv spændende. Ja-uha da,bare du dog kan holde det ud nu. Det kunne jo vare fordi vi ikke ved det og ikke vil gaette ud i den blaa luft.Det er jo-trods alt, en temmelig grov beskyldning,mod folks koner/damer. Det,kunne maaske vaere en af grundene-men kan godt se, at det ligger dig fjernt,at tage den slags smaalige hensyn,til andre mennesker. brianmarinus. |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 24/01-2011 23:25
|
brianmarinus skrev: noisnabo skrev: jimmikoldenborg skrev: Thumbs up for din ligefremhed, og ærlighed. Jo tak. Og hylerne har stadig ikke sagt, hvor mange procent de tror af thai vest parrene, der har fundet hianden i en bar. Det er jo i sig selv spændende. Ja-uha da,bare du dog kan holde det ud nu. Det kunne jo vare fordi vi ikke ved det og ikke vil gaette ud i den blaa luft.Det er jo-trods alt, en temmelig grov beskyldning,mod folks koner/damer.Det,kunne maaske vaere en af grundene-men kan godt se, at det ligger dig fjernt,at tage den slags smaalige hensyn,til andre mennesker. brianmarinus. Der er da ingen beskyldning i det, hvad den beskyldning så skulle gå ud på. Ja det er et emne med generaliseringer. Er lidt overrasket at det her emne kan få så mange forsvarsmekanisker, pis i kog og ord som injurier mod den thailandske kvinde eller Thailand generelt. Alle ved jo hvad der sker hernede, om det så er 50-60-70 %, er lige meget. Men der er da ingen grunde til at nogen føler sig personligt ramt, over at nogen også fortæller en stor del af sandheden. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| laodenmark |
Lagt på d. 24/01-2011 23:44
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 405 |
Tilbage til trådens indledning : Vil have en erotisk og underdanig kone Den voldsomme stigning skyldes ifølge kønsforsker Christian Groes-Green, at flere af de danske mænd mned thailandske koner, bor i yderDanmark, og er nogen, der ikke klarer sig godt i sociale sammenhænge. Og at af den grund kan føle, at det er svært, at finde dømmekvinden her i landet. De ser sig som frelser - For nogle af disse mænd repræsenterer de thailandske kvinder en kærlig, men underdanig, erotisk og omsorgsfuld husmor, der sjældent brokker sig særligt meget. - Mændene ser også gerne sig selv som kvindernes frelser, der redder dem fra et fattigt liv, siger kønsforskeren til metroXpress. Men har kønsforskeren ret? Handler de mange ægteskaber mellem danske mænd og thailandske kvinder ikke om kærlighed? Rigtige Golfere har lavet 'Hole in One'
|
|
|
|
|
Lagt på d. 25/01-2011 00:10
|
|
natty skrev: brianmarinus skrev: noisnabo skrev: jimmikoldenborg skrev: Thumbs up for din ligefremhed, og ærlighed. Jo tak. Og hylerne har stadig ikke sagt, hvor mange procent de tror af thai vest parrene, der har fundet hianden i en bar. Det er jo i sig selv spændende. Ja-uha da,bare du dog kan holde det ud nu. Det kunne jo vare fordi vi ikke ved det og ikke vil gaette ud i den blaa luft.Det er jo-trods alt, en temmelig grov beskyldning,mod folks koner/damer.Det,kunne maaske vaere en af grundene-men kan godt se, at det ligger dig fjernt,at tage den slags smaalige hensyn,til andre mennesker. brianmarinus. Der er da ingen beskyldning i det, hvad den beskyldning så skulle gå ud på. Ja det er et emne med generaliseringer. Er lidt overrasket at det her emne kan få så mange forsvarsmekanisker, pis i kog og ord som injurier mod den thailandske kvinde eller Thailand generelt. Alle ved jo hvad der sker hernede, om det så er 50-60-70 %, er lige meget. Men der er da ingen grunde til at nogen føler sig personligt ramt, over at nogen også fortæller en stor del af sandheden. Meget muligt, at du ikke forstaar det-det goer det vel ikke mere rigtigt. Det,at-som du siger, nogen foeler sig personligt ramt-det kan jeg da sandelig godt forstaa. De af os,der netop ikke har moedt vores kone/dame, paa et vaertshus eller lignende.foeler da naturligvis,at i nu sidder her og paastar,at de ogsaa er prostituerede-dernaest,kunne der jo vare andet,end at folk foeler sig personligt ramt. Jeg kan for mit vedkommende sige, at jeg IKKE foeler det-men,at jeg reagerer, fordi jeg syntes,at det er ubehoevlet,groft og generaliserende,i den grad og jeg er traet af,at nogle bare spreder det budskab,at alle kvinder hernede,er prostituerede,beregnende og tyvagtige. Jeg kan kun tale for mig selv,men maa sige,at det bestemt ikke er den slags kvinder,jeg har moedt hernede,tvaerimod-soede,hjaelpsomme og betaenksomme mennesker. Men selvfoelgelig ved jeg da godt,at problemet er stort hernede,men det berettiger vel ingen til, at sidde her og doemme de ulykkelige mennesker og bare haenge dem ud,som det vaerste af det vaerste-fordi nogle mennesker tilsyneladende, er faldet for en gold-digger-er vrede og skuffede over det-og sidder saa i div. forums og kalder folk dumme og naive,fordi de ikke har gjort samme fejl og har stoerre tiltro til kvinderne hernede,da de jo ikke har begaaet den fejl. brianmarinus. |
|
|
|
| Rawirot |
Lagt på d. 25/01-2011 01:43
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 352 |
brianmarinus skrev: natty skrev: brianmarinus skrev: noisnabo skrev: jimmikoldenborg skrev: Thumbs up for din ligefremhed, og ærlighed. Jo tak. Og hylerne har stadig ikke sagt, hvor mange procent de tror af thai vest parrene, der har fundet hianden i en bar. Det er jo i sig selv spændende. Ja-uha da,bare du dog kan holde det ud nu. Det kunne jo vare fordi vi ikke ved det og ikke vil gaette ud i den blaa luft.Det er jo-trods alt, en temmelig grov beskyldning,mod folks koner/damer.Det,kunne maaske vaere en af grundene-men kan godt se, at det ligger dig fjernt,at tage den slags smaalige hensyn,til andre mennesker. brianmarinus. Der er da ingen beskyldning i det, hvad den beskyldning så skulle gå ud på. Ja det er et emne med generaliseringer. Er lidt overrasket at det her emne kan få så mange forsvarsmekanisker, pis i kog og ord som injurier mod den thailandske kvinde eller Thailand generelt. Alle ved jo hvad der sker hernede, om det så er 50-60-70 %, er lige meget. Men der er da ingen grunde til at nogen føler sig personligt ramt, over at nogen også fortæller en stor del af sandheden. Meget muligt, at du ikke forstaar det-det goer det vel ikke mere rigtigt. Det,at-som du siger, nogen foeler sig personligt ramt-det kan jeg da sandelig godt forstaa. De af os,der netop ikke har moedt vores kone/dame, paa et vaertshus eller lignende.foeler da naturligvis,at i nu sidder her og paastar,at de ogsaa er prostituerede-dernaest,kunne der jo vare andet,end at folk foeler sig personligt ramt. Jeg kan for mit vedkommende sige, at jeg IKKE foeler det-men,at jeg reagerer, fordi jeg syntes,at det er ubehoevlet,groft og generaliserende,i den grad og jeg er traet af,at nogle bare spreder det budskab,at alle kvinder hernede,er prostituerede,beregnende og tyvagtige. Jeg kan kun tale for mig selv,men maa sige,at det bestemt ikke er den slags kvinder,jeg har moedt hernede,tvaerimod-soede,hjaelpsomme og betaenksomme mennesker. Men selvfoelgelig ved jeg da godt,at problemet er stort hernede,men det berettiger vel ingen til, at sidde her og doemme de ulykkelige mennesker og bare haenge dem ud,som det vaerste af det vaerste-fordi nogle mennesker tilsyneladende, er faldet for en gold-digger-er vrede og skuffede over det-og sidder saa i div. forums og kalder folk dumme og naive,fordi de ikke har gjort samme fejl og har stoerre tiltro til kvinderne hernede,da de jo ikke har begaaet den fejl. brianmarinus. Der er ingen med kendskab til thailand der ikke ved hvad der foregår visse steder. Vi er bare træt af at høre om det hele tiden. Det kan da ikke passe at de 2-3% der har været nævnt som er prostituerede skal styre hele dette forum. Det er både åndsvagt og nedværdigende for de over 90% der ikke har noget med den slags at gøre. Hvor mange % der har betalt for første gang. Hvad skal vi bruge det til? Os der så fortæller at vi ikke har betalt for noget eller blevet snydt bliver jo nærmest latterliggjort og kaldt en sjælden art. Det er helt klart at nogen her på dtw har som deres hovedformål at nedgøre alt hvad der har med thai og thailand at gøre . Lad os få en tråd med alle de gode oplevelser mange af os har. Jeg er godt klar over den snart ville blive indfiltreret med udtalelser fra dem som er her for at ødelægge alt. Men ville livet ikke for alle, blive bedre med noget positivt? For de fleste af os jo. Det er bevist af eksperter for længst. Dem som derimod har en trang til nedgørelse ,latterliggørelse , mistænkeliggørelse, selv lider af og lever et liv med vrangforestillinger og mindreværdskomplekser .
Rawirot
Siamren . Flauenskjold-by.dk |
|
|
|
| Rawirot |
Lagt på d. 25/01-2011 02:08
|
|
natty skrev: Jeg er ingen hyler her i denne debat, har endda ikke blandet mig indtil nu. Men jeg vil også skyde på 75-85%. Måske har de så ikke lige mødt hinanden i en bar, men hun har sikkert været sådan et sted (læs=arbejdet der på den ene eller anden måde). Men fred være da med det, jeg ser ikke ned på nogen pga. deres nuværende liv eller fortid. Jeg er da også helt sikker på at andre mødes med helt andre baggrunde, men derfor er der jo ingen grund til at hyle, som noisnabo skriver ![]() Natty siger : måske har de ikke mødt hinanden der. Men hun har sikkert arbejdet sådan et sted. citat slut. Det er lige bestemt her "vi hylere" råber op. Det er her der bliver generaliseret og nedgjort. Du påstår at selv om man har mødt hinanden et andet sted , ja så har hun såmænd nok været i "faget". Ved du hvad? I er sgu langt ude og helt uden for normal rækkevide.
Rawirot
|
|
|
| Rawirot |
Lagt på d. 25/01-2011 02:17
|
|
Frank skrev: Rawirot skrev: Frank skrev: Ja her omkring kolonihaven er der gennem det seneste årti efterhånden kommet en del farlang-thai par. Altid er farlangerne mænd. Pigerne har været et par sæsoner i Phuket, Pattaya, eller på Koh Samui, hvor de selvfølgelig ikke har været i nærheden af barer eller den slags steder. De lever af de penge, som familien sender til dem for at de kan leve livet. Men det er selvfølgelig ikke der, hvor de møder deres farlanger. Mændene har inden ingen som helst relationerne til Thailand - for slet ikke at nævne Isaan. Men alligevel stiger de eventyrlystent på bussen ved Mochit og kører af egen drift ud i landet. Her dukker mændene op bag et tilfældigt hus et godt stykke fra hovedgaden, hvor der spilles penge i domino. Og hvad kan man sige: sød musik opstår. ![]() Hvornår skal vi høre andre sangfugle? Men selvfølgelig hver fugl synger med sit næb. Men mange er let at kende på deres sang. Det er samme tone. Det er nok" barfugle" som lever i kolonier. Og selvfølgelig parrer man sig med sin egen art. De ser slet ikke at der findes andre arter, da de er så mange i deres egen koloni, at de ikke kan se andet. ![]() Pip bare løs. Apropos andre sangfugle: Har du talt dine egne indlæg i denne tråd?ja og vi synger ikke med samme næb og lever ikke i samme koloni.
Rawirot
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 25/01-2011 03:37
|
Rawirot læs dog f..h mine sidste to linier: "Jeg er da også helt sikker på at andre mødes med helt andre baggrunde" Det nytter jo ikke noget kun at læse mit indlæg halvt og derpå fortolke mit indlæg Jeg har i min 15 år med relationer til Thailand mødt mange thaier fra alle sociale lag, fra Bangkoks Hi-So til Pattayas Isan immigranter, og omgås alle sociale lag med respect og uden latterliggørelse, hvilket jeg sådan set også for givet udtryk for i mit indlæg. At jeg så mener eller har en ide om at hovedparten af dem som er farang/thaipar har mødt hinanden på en bar eller på en måde der ligner eller at pigen i mange af de forhold har en fortid der, er jo ikke at generalisere. At generalisere ville være at sige at ALLE har mødt osv. Og det gør jeg jo netop ikke. Iøvrigt selv Hi-So damer ønsker eller det forventes af dem at de gifter op i status. Det sker stadig i nogle familier. Kald det hvad du vil. Jeg tror at grunden til at mange reagere så følsomt på sådan et emne, er at de sikkert er blevet skudt det i skoen mange gange, og at der måske endda bliver set ned på deres forhold. Men det skal vi en debat herinde vel ikke lide under. Skid dog på hvad der står i en artikel og vær kun glad for hvis i har fundet lykken sammen, ligemeget hvad andre siger og hvad jeres respektive baggrunde er. God dag til alle. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| maichai |
Lagt på d. 25/01-2011 04:10
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 277 |
![]() Jeg synes det er synd vi skriver om thailandske kvinder og ikke om spiritus Med alle de %%%% der her bliver nævnt sikke da en brandert man kun have fået på og måske alle været gode venner hvor får i de %%% i skriver om hvor kan man slå dem op hænde jeg tror de er ren fiktionGodt vejr til alle MVH. MAICHAI ![]() Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser. เราไม่ได้อยู่ที่อุดมไปด้วย แต่ที่นี่ในประเทศไทยเรามีชีวิตอยู่อย่างหรูหรา |
|
|
|
| Rawirot |
Lagt på d. 25/01-2011 05:59
|
|
natty skrev: Rawirot læs dog f..h mine sidste to linier: "Jeg er da også helt sikker på at andre mødes med helt andre baggrunde" Det nytter jo ikke noget kun at læse mit indlæg halvt og derpå fortolke mit indlæg Jeg har i min 15 år med relationer til Thailand mødt mange thaier fra alle sociale lag, fra Bangkoks Hi-So til Pattayas Isan immigranter, og omgås alle sociale lag med respect og uden latterliggørelse, hvilket jeg sådan set også for givet udtryk for i mit indlæg. At jeg så mener eller har en ide om at hovedparten af dem som er farang/thaipar har mødt hinanden på en bar eller på en måde der ligner eller at pigen i mange af de forhold har en fortid der, er jo ikke at generalisere. At generalisere ville være at sige at ALLE har mødt osv. Og det gør jeg jo netop ikke. Iøvrigt selv Hi-So damer ønsker eller det forventes af dem at de gifter op i status. Det sker stadig i nogle familier. Kald det hvad du vil. Jeg tror at grunden til at mange reagere så følsomt på sådan et emne, er at de sikkert er blevet skudt det i skoen mange gange, og at der måske endda bliver set ned på deres forhold. Men det skal vi en debat herinde vel ikke lide under. Skid dog på hvad der står i en artikel og vær kun glad for hvis i har fundet lykken sammen, ligemeget hvad andre siger og hvad jeres respektive baggrunde er. God dag til alle. Det er jo ikke dine sidste to linier der siger noget om din indstilling, vel?
Rawirot
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 25/01-2011 08:44
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
brianmarinus skrev: ... jeg er traet af,at nogle bare spreder det budskab,at alle kvinder hernede,er prostituerede,beregnende og tyvagtige. ... Kunne du ikke lige hjælpe os andre med fortælle hvem der påstår det og hvor det står? ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 25/01-2011 09:05
|
|
Frank skrev: brianmarinus skrev: ... jeg er traet af,at nogle bare spreder det budskab,at alle kvinder hernede,er prostituerede,beregnende og tyvagtige. ... Kunne du ikke lige hjælpe os andre med fortælle hvem der påstår det og hvor det står? ![]() Hej Frank! Ja, du har helt ret-der staar ingen steder, at 100 procent af kvinderne er prostituerede-men en del steder,at det er mellem 70-85 procent-saa jeg kan godt se din pointe-det ER trods alt,ikke saa galt,at man beskylder 2/3 af et lands kvindelige befolkning for, at vaere prostituerede. Vor Herre bevares! brianmarinus. |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 25/01-2011 09:45
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
brianmarinus skrev: Frank skrev: brianmarinus skrev: ... jeg er traet af,at nogle bare spreder det budskab,at alle kvinder hernede,er prostituerede,beregnende og tyvagtige. ... Kunne du ikke lige hjælpe os andre med fortælle hvem der påstår det og hvor det står? ![]() Hej Frank! Ja, du har helt ret-der staar ingen steder, at 100 procent af kvinderne er prostituerede-men en del steder,at det er mellem 70-85 procent-saa jeg kan godt se din pointe-det ER trods alt,ikke saa galt,at man beskylder 2/3 af et lands kvindelige befolkning for, at vaere prostituerede. Vor Herre bevares! brianmarinus. Jeg synes vi skal blande Herren uden om og konstatere, at du bevidst fordrejer sandheden. Det er det, som er min pointe - ikke om du eller andre har ret. Og eftersom der tilsyneladende ikke findes nogen statistik på området, så må ens opfattelse alene baseres på tro, hvilket dem i den høje ende tydeligt skriver hver gang. Du derimod lægger dem i den høje ende usandheder i munden. Og du fortsætter i dit seneste indlæg med at skrive, at man beskylder 2/3 af landets kvindelige befolkning for at være prostituerede?! Vi andre taler kun om de kvinder, som indgår i forhold med farlanger. Igen fordrejer du sandheden helt ud af proportioner. ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 25/01-2011 09:57
|
|
Frank skrev: brianmarinus skrev: Frank skrev: brianmarinus skrev: ... jeg er traet af,at nogle bare spreder det budskab,at alle kvinder hernede,er prostituerede,beregnende og tyvagtige. ... Kunne du ikke lige hjælpe os andre med fortælle hvem der påstår det og hvor det står? ![]() Hej Frank! Ja, du har helt ret-der staar ingen steder, at 100 procent af kvinderne er prostituerede-men en del steder,at det er mellem 70-85 procent-saa jeg kan godt se din pointe-det ER trods alt,ikke saa galt,at man beskylder 2/3 af et lands kvindelige befolkning for, at vaere prostituerede. Vor Herre bevares! brianmarinus. Jeg synes vi skal blande Herren uden om og konstatere, at du bevidst fordrejer sandheden. Det er det, som er min pointe - ikke om du eller andre har ret. Og eftersom der tilsyneladende ikke findes nogen statistik på området, så må ens opfattelse alene baseres på tro, hvilket dem i den høje ende tydeligt skriver hver gang. Du derimod lægger dem i den høje ende usandheder i munden. Og du fortsætter i dit seneste indlæg med at skrive, at man beskylder 2/3 af landets kvindelige befolkning for at være prostituerede?! Vi andre taler kun om de kvinder, som indgår i forhold med farlanger. Igen fordrejer du sandheden helt ud af proportioner. ![]() Du faar ret-jeg faar fred! |
|
|
|
| jimmikoldenborg |
Lagt på d. 25/01-2011 10:40
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 504 |
Der er da ingen der har skrevet at 80 % af kvinderne er prostituerede. Men at nogle mener at 80% af de danske mænd har fundet deres kone på en bar eller lign. Iøvrigt er det vigtigste vel at alle er glade, om ens kone så har været det ene eller andet. Vi har jo alle en fortid! Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 25/01-2011 10:56
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Ja jeg har ikke meget erfaring med Thai Piger ? Men hvor mon Danske Mænd træffer deres Danske Koner ?? |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Apropos andre sangfugle: Har du talt dine egne indlæg i denne tråd?

jeg tror de er ren fiktion
Ja jeg har ikke meget erfaring med Thai Piger ? Men hvor mon Danske Mænd træffer deres Danske Koner ??