Se indlæg
 Udskriv debat
Købt fri til kærlighed
Longway
Ole og DF.

http://www.dr.dk/...032714.htm

Mvh. Chiliposen.

At vaere kritisk, er ikke det samme som at vaere negativ.

ผมอาจจะยังไม่เชื่่อ แต่ไม่ได้หมายความว่าไม่เชื่อ อะไรก็ตามต้องคิดก่อนเสมอ

http://www.isaan-house.com
buick
Stærkt gået Ole GrinGrin og til de negative fuck U

PS Ole og Tuk har stadig et godt liv og en smuk datter sammenFriends again

Nahm
Mere om Ole:

http://nyhederne....og-tripper
Mvh,
Nahm

Bjarke85
Haha Ole Wedel !! Det mest kiksede menneske Grin

hugoboerge
Bjarke85 skrev:

Han er en utrolig sympatisk person, kikset eller ej.

sony
Jeps hb det har du fuldstændig ret i, vi kan jo ikke være ligeså perfekte allesammen som visse andre her.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

vandango
hugoboerge skrev:

Bjarke85 skrev:

Ja og virker ærlig, det er en sjælden egenskab i dansk politik.

hugoboerge
vandango skrev:

hugoboerge skrev:

Bjarke85 skrev:

Ja og virker ærlig, det er en sjælden egenskab i dansk politik.

Det er maaske derfor nogen mener at han er "kikset".

Bjarke85
Når jeg skriver kikset, er på den måde han ser ud, på den måde han opføre sig i programmet. Han bor stadig i hus med sin mor ? De eneste kvinder i hans liv før Tuc, er de billeder af skibe der hænger på væggen ? Togklubben ???

Men om han er et ærligt menneske, kærligt menneske og en fin fyr, det skal jeg ikke kunne svare på Smile men kikset, det er han satme.

PS. ved ikke hvor flink og rar han er, han er DF mand, og har en kone fra Thailand. Lidt af et paradoks. Han går ind for stramninger der skal gøre det endnu sværere for folk som ham selv, der gerne vil have en udenlandsk kone. Men skide være med det, nu har han jo sin oppe, så kan vi godt stramme for de andre ;-)

HongNam
Bjarke85 skrev:

Når jeg skriver kikset, er på den måde han ser ud, på den måde han opføre sig i programmet. Han bor stadig i hus med sin mor ? De eneste kvinder i hans liv før Tuc, er de billeder af skibe der hænger på væggen ? Togklubben ???

Men om han er et ærligt menneske, kærligt menneske og en fin fyr, det skal jeg ikke kunne svare på Smile men kikset, det er han satme.

PS. ved ikke hvor flink og rar han er, han er DF mand, og har en kone fra Thailand. Lidt af et paradoks. Han går ind for stramninger der skal gøre det endnu sværere for folk som ham selv, der gerne vil have en udenlandsk kone. Men skide være med det, nu har han jo sin oppe, så kan vi godt stramme for de andre ;-)

Her må jeg give Bjarke ret ....Ole Wedel ER sgu da hamrende kikset ....i købt fri til kærlighed er han jo med til at bekræfte alle danskeres fordomme om mænd der rejser til Thailand for at få en kone.

Han er totalt underlig enspænder type der bor i et hus med sin mor og kun interesserer sig for toge og skibe .....Er det gennemsnittet af den danske mand ??? nej vel

På hans bryllupsdag skulle de ned og tage billede af ham og Tuk med togene i baggrunden....hvor mange andre kender i der får gjort det på deres bryllupsdag ?

Bortset fra det er købt fri til kærlighed noget man bare kan se igen og igen ...på et tidspunkt havde jeg en masse nattevagter og der var en af mine kollegaer der havde brændt den ned på DVD og den blev set igen igen og igen mens folk lå flade af grin......det havde de jo nok ikke gjort hvis det havde været en helt almindelig fyr med ondt i kærligheden----

Det er jo ikke for sjov at Tobias Dybvad har næsten 500.000 visninger på Youtube med Ole Wedel

http://www.youtub...AH0KvV-IXU

paulsenp
Jeg havde aldrig troet, at jeg ville komme til at udtale mig positivt om DF, men jeg har respekt for at de giver plads til Ole, vel vidende, at det vil afføde mange tåbelige kommentarer.
Peter

Longway
Ja det er jo altid nemt ar goere grin og nar af andre, jeg er nu sikker paa at Ole Wedel er mere obs. paa hvordan man behandler en kvinde, fremfor saa mange andre.

Splinten og bjaelken.
Mvh. Chiliposen.

Bjarne
Hvad er kikset og hvad er ikke kikset? Nogle vil nok mene, at det er ekstremt kikset at glo på den samme udsendelse igen og igen og igen og.....

Under alle omstændigheder må det gøre ondt at blive hængt ud som "kikset" i et åbent forum. Uanset udseende og politisk ståsted.

Lad den mindst kiksede kaste den første kiks.

hugoboerge
Bjarke85 skrev:

Hvad er definitionen paa "kikset" ?

milex
Vil tro vi alle er mere eller mindre 'kiksede' i andres øjne.

Men siger vel mere om de dømmende 'ikke kiksede'.

birkedhoj
ikke pinden og kvisten Longway ? Driller kun
Flyver PE med THAI altid

birkedhoj
Var på bryllupsrejse med frue nr to til Gardasøen. Sad på en pizza restaurant og så et par unge tyskere. Vi syntes de var virkelig grimme, men de var glade for hinanden, det var tydeligt. Jeg har tit tænkt på om, det var dem der var pæne og mig der er grim !!

Think about it
Flyver PE med THAI altid

Bjarke85
hugoboerge skrev:

Bjarke85 skrev:

Der er ikke nogen defination af kikset.

At være kikset i nogens øjne, er udelukkende et spørgsmål om mening og holdning.

Der er nogen der syntes at hippier er kikset, med deres dreadlocks, deres mærkelige tøj osv. Nogen syntes at "prettyboys" med nedringede trøjer, alt for meget solariebrun hud, og makeup er kikset.

Og andre syntes at en mand på 39, der ligner en på 50, som stadig bor hjemme, aldrig har været sammen med en kvinde før, er medlem af en togklub og siger sjove lyder efter hver sætning er ret kikset.

Sådan er vi jo så forskellige i vores mening om ting :-)

HongNam
Bjarke85 skrev:

hugoboerge skrev:

Bjarke85 skrev:

Der er ikke nogen defination af kikset.

At være kikset i nogens øjne, er udelukkende et spørgsmål om mening og holdning.

Der er nogen der syntes at hippier er kikset, med deres dreadlocks, deres mærkelige tøj osv. Nogen syntes at "prettyboys" med nedringede trøjer, alt for meget solariebrun hud, og makeup er kikset.

Og andre syntes at en mand på 39, der ligner en på 50, som stadig bor hjemme, aldrig har været sammen med en kvinde før, er medlem af en togklub og siger sjove lyder efter hver sætning er ret kikset.

Sådan er vi jo så forskellige i vores mening om ting :-)

LOL LOL

Longway
birkedhoj skrev:

Var på bryllupsrejse med frue nr to til Gardasøen. Sad på en pizza restaurant og så et par unge tyskere. Vi syntes de var virkelig grimme, men de var glade for hinanden, det var tydeligt. Jeg har tit tænkt på om, det var dem der var pæne og mig der er grim !!

Think about it

Godt skrevet !

Og at du driller lidt er okay...Smile
Redigeret af Longway d. 21/11-2013 19:11
Mvh. Chiliposen.

Spring til debat: