Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Der foreligger en henstilling fra "Web-John" om, at Sudsakhon og Yan klarer de private uoverensstemmelser via PB eller mail. Det har intet at gøre med et par opklarende spørgsmål:
Er du det, du antyder og i manges øjne vel også giver dig ud for? Det vil være fair oplysning til de medlemmer, der følger debatter, som du deltager i.
Det fordrer ikke et langt svar.
Er du jurist? - som man nødvendigvis må få opfattelsen af i.h.t. en række af dine indlæg. Kan klares med "ja" eller "nej".
Må give Bjarne ret - vil være rart at vide om de - i øvrigt ofte gode svar - er givet af en jurist / advokat / thai kyndig / eller ?
Synes øvrigt at debatten er liiige lovlig til har og briller siden, med skud til højre og venstre
I kategorien "eller", som jeg forstår, er den kategori hvor man kan finde personer, der kan svare på alle de emner og spørgsmål, jeg tilsyneladende ikke formår at formidle til visse brugeres tilfredshed.
Skulle en fastslået skolebaggrund pludselig ændre samme brugeres utilfredshed med form, formidling og indhold af juridiske (og andre) emner?
Så vidt jeg har kunne forstå, diskvalificerer det at have denne formelle viden, da man så tilsyneladende træder ud af "almindelige menneskers" rækker og jordforbindelsen mistes!
Men hvis det kan redde din dag, og give dig tilstrækkelig ro i sindet, når du skal vurdere lødigheden af mine indlæg, har min uddannelse nu aldrig været den dybe hemmelighed..
Det var mere sammenhængen, i hvilken der blev spurgt, jeg fandt yderst underlig.
Jeg er oprindelig kemiker, med bifag i thai. Har efterfølgende bl.a. taget tolkeeksamen ved Handelshøjskolen. Og som post graduate på sidste del af jurastudiet. Så ja, jeg er jurist. Jeg har arbejdet i faget i flere år som juridisk/sproglig konsulent.
For mit vedkommende var det på ingen måde for at så tvivl omkring dig - men når nogen (dig) konsekvent nægter at svare på et i øvrigt ligefremt spørgsmål er det da bedre at aflive alle spekulationer med det samme. Tak for svar !