Se indlæg
 Udskriv debat
Hvordan er Stable lodge standard i dag ?
filihankat
ABS skrev:
Nu har folk vel lov til at have meninger og komme med ros eller ris, som man har lyst. Jeg skrev og har boet der et par gange, den gang Buddha var der, at maden er OK, værelserne er ringe til prisen.

Selvfølgelig har folk lov at have en mening. Men alene i denne tråd er der to som aldrig har boet på Stable Lodge men som alligevel lige skal bidrage med kritik af stedet. Det er ikke rimeligt.

Jeg efterlyser stadig links til "bedre og billigere hoteller i området" som flere siger findes.

Top High Class Fashion
Helt enig og det er stadig det hyggeligste sted i Thailand som er Dansk ejet efter min mening
Pfft
Paco Casa Excuslive Handbags

http://thaidanrej...ejser.html

http://thaidanrejser.blogspot.com
Robert Kronberg
Mig bekendt er det nye danske hotel Mermaid med Admirallen som restaurant åbent inden længe, men huske ikke datoer. Dog mener jeg, at der sker meget snart, at der kommer en meddelelse.

Der er så tre danske restauranter langs Bangkok-Sukhumwit: Stalden, Cafe Europa og Admiralen, og to hoteller: Stalden og Mermaid.

De tre restauranter og to hoteller er meget forskellige.

Thai Integtration i Lat Pla Khao i Bangkok plejer også at holde dansk jul.

Hilsen, Robert
Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group
- Visum til Danmark - Consular Services Asia

"Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman,
hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel,
men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget.
"

http://www.danishschool.dk/thailand/
pdrhan
Prøvede Cafe Europa i sommer´s - absolut IKKE noget at skrive hjem om ....iforhold til Stable er maden betydeligt bedre på stalden end Cafe Europa
fik en platte, der var masser af mad , man kunne selv sætte det sammen som man ville have , men da det så endelig kom på bordet var det ikke det som jeg havde bestilt,men gad ikke brokke mig over det da det havde taget det meste af 30-45min at få banket denne platte på benene...og det pålæg der var , var en lille smuligt kedeligt og træt , på stalden er det i det mindste frisk,ihvertfald de gange jeg har været der og til stor fornøjelse for mig og familien....
elsker at komme på stalden - det er hyggeligt og der er en god atmosfære og staff er meget flinke,har nu kommet der gennem 12år , har dog aldrig boet der hvorfor jeg ikke kan kommentere på dette...
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

ABS
Kan kun give dig ret ang. Cafe Europa. Mad kan hun ikke lave, tror det eneste hun har lavet i et køkken førhen, har været hendes egen kaffe.
We aim to achieve excellence in everything that we do.

www.abs-relocations.com
iThai
Jeg foretrækker også maden på Stable Lodge. Cafe Europa tror jeg ikke, kan overleve i længden af flere årsager herunder maden. Begge steder skal man slippe 2-3 tusinde for et alm. måltid med et par øl, for to personer.
Jeg har ikke overnattet på Stable Lodge, men bedømmer ud fra billederne på deres webside, at priserne, som dog er lavere end de her nævnte, ikke står mål med f.eks møblemanget.Tror noget tilsvarende kan fåes langt billigere andetsteds.
Redigeret af iThai d. 02/10-2011 14:20
ithaiuthai@hotmail.com

hugoboerge
Takker for dette review. Havde paa et tidspunkt taenkt at aflaegge Cafe Europa besoeg, men det er saa ikke noedvendigt.

Som naevnt af andre, maden paa Stable er god og det kan man ikke komme udenom.

Jeg takker for alle svar i denne tråd.
Der er åbenbart meget forskellige meninger om Stable Lodge.

Jeg tror, jeg tager et par overnatninger, så jeg kan få et indtryk af standarden. Hvis jeg ikke kan lide at bo der, er der jo mange andre muligheder lige i nærheden.

Mvh.
hn

Under vores sidste tur i Thailand efter at Budha ikke var dr mere, indtog vi frokost på Stalden, der var rigtig godt smørrebrød og et par fadøl.

Hyggeligt inde i krostuen og også udenfor i haven.

Dejligt med lidt dansk frokost efter et par måneder med udelukkende thaimad.

¨Standarden på værelserne kender jeg ikke noget til.

patirak
hn skrev:
Jeg takker for alle svar i denne tråd.
Der er åbenbart meget forskellige meninger om Stable Lodge.

Jeg tror, jeg tager et par overnatninger, så jeg kan få et indtryk af standarden. Hvis jeg ikke kan lide at bo der, er der jo mange andre muligheder lige i nærheden.

Mvh.
hn

Hej hn,

Jeg har boet på Stalden et par gange og spist der rigtig mange gange. Jeg synes forholdene er ok til prisen - men maden er altså klart det bedste.

Tidligere i mit ungkarle liv, da det gik lidt vildt for sig med damerne og jeg var i totalt butterfly-humør, fravalgte jeg dog Stalden for at minimere riskoen for at løbe ind i for mange danskere som jeg kendte. Der var jo ingen grund til at fornærme folk. I dag ville jeg sagtens kunne finde på at bo der igen.

Så udover riskoen for at løbe ind i folk man kender, så har jeg absolut intet dårligt at sige om stedet..... Jo forresten.... syntes det lugtede muggent inde i restauranten sidst jeg var der for ca. en måned siden. Men der er jo masser af plads udenfor.

Arrghhh, nu er jeg blevet helt sulten efter stegt flæsk og persillesovs. Må hellere komme der ind, en af de nærmeste dage....

Spring til debat: