Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Hejsa Latour
Dejligt at se dig igen
HAHA du kunne ikke undvære mig mere
Rinpoche
Ja det er jeg også sikker på at hun følte sig forarget
Men det mener jeg ikke hun skal være
Mintz Tag det med et smil, og sig i dit stille indre,,,det er bare dejligt at folk kan li mig
Og svar på den private besked og sig nej tak,,,,,,hvis det så ikke skulle hjælpe så kan jeg forstå at du henvender dig til webmaster
bamsen
Redigeret af d. 25/11-2005 09:35
Hmm en lille komentar fra mig : Når jeg skriver en pm til bamse putter jeg ikke ind i min tekst at jeg er en fattig fynbo.... nu da jeg ikke kan sige at jeg er velbeslået....
nævnes sådan noget må der jo være en direkte mening med at nævne det.
Så jeg vil sige at en har dummet sig lidt og jeg tror at vedkommende har fattet det !!!!!!
jeg læste noget om et foto på sin profil.. hmmm der er det jo så åbentbart farligt/forkert at være kvinde. hvis man så sætter sit biled på. (det første vi normalt spørger om eller tænker ved at skrive med hianden er ...hvord ser den ud man snakker med.... ) så et foto på profilen er da normalt. jeg har undladt mit for ikke at skræmme jer, vi vil gerne have turister på fyn...