Se indlæg
 Udskriv debat
Hvad kan man stole på ?
bimmelim
tingtong skrev:
jeg havde 5 ufrivillige overnatninger i bkk. her i foråret pga. problemer med min hjemrejsebillet,der var vel omkring 150 værelser, og vi boede vel omkring 10-15 stykker på hotellet...nu til sjove...jeg kunne godt betale i receptionen, men så var prisen 1180 bth. bookede jeg via hotels.com fra mit værelse og vidersendte mailen til hotellet, kunne jeg gå ned og betale 1000 bt. og alle var glade Smile

thailogik på højeste plan Rolll

Dette har så intet med Thailogik at gøre.
Hvis du boede mere på hotel ville du vide at dette er det samme over hele verden, hvor hotellet sælger værelser på de mest kendte hjemmsider.

www.kgi.dk
Fido
bimmelim skrev:
tingtong skrev:
jeg havde 5 ufrivillige overnatninger i bkk. her i foråret pga. problemer med min hjemrejsebillet,der var vel omkring 150 værelser, og vi boede vel omkring 10-15 stykker på hotellet...nu til sjove...jeg kunne godt betale i receptionen, men så var prisen 1180 bth. bookede jeg via hotels.com fra mit værelse og vidersendte mailen til hotellet, kunne jeg gå ned og betale 1000 bt. og alle var glade Smile

thailogik på højeste plan Rolll

Dette har så intet med Thailogik at gøre.
Hvis du boede mere på hotel ville du vide at dette er det samme over hele verden, hvor hotellet sælger værelser på de mest kendte hjemmsider.

Yep, det er helt normalt ... ofte er hotellets walk-in rate en hel del hoejere end hvad der skal betales gennem de store booking sites. Jeg bruger selv ofte wotif.com ... deres "mystery deals" giver god value for the money Wink
One man's ceiling is another man's floor

hcmc
Det er min klare erfaring at det er billige at booke hoteller online. Isaer hvis man skal bruge hoteller i storbyerne. Er det uden for tursitomraaderne eller i lavsaesonen saa kan man med fordel forhandle sig til en god pris.

Jeg er begyndt at booke via expedias tyske side naar jeg er i Bangkok. Der har de ofte nogle gode sidste minuts tilbud. Har booket rembrandt et par gange hvor der pt er 50% rabat.

fik dette link fra en tysk hjemmeside direkte til expedia.

http://tinyurl.com/hotelinthailand

Grin

Spring til debat: