Se indlæg|
Lærer fra Irland 'overfalet' af BTS vagt
|
|
|
Lagt på d. 26/03-2012 15:36
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Tilføjelse til indlæg # 40: Eller hva' med en kasket ? ![]() http://www.zazzle...3927544270 [url][/url] |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 04/05-2012 21:04
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Faldt lige om denne nyhed, den er godt nok ikke fra Thailand men om balloner: - Balloner sårede 106 ved valgmøde Det lyder voldsomt. I en gamle nyhed fra 2006 på DTW kunne man i øvrigt læse: - Fire unge forbrændt i Bangkok Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| kiml |
Lagt på d. 05/05-2012 11:21
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 686 |
Jeg har som Chauffør kørt med Helium for en dansk leverandør til Danske hospitaler.hentet det i Frankrig og Antwerpen i Belgien. Helium er meget farligt selv i små doser, og skal behandles med stor sikkerhed |
|
|
|
| jimmikoldenborg |
Lagt på d. 05/05-2012 18:48
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 504 |
Jeg mener at faderen må være komplet idiot!! Tænk at hans datter skal se på dette. Stakkels hende. Hvis ballonerne var vigtige for ham/datteren, så burde han stoppe, vende om og tage en taxi hjem. Iøvrigt har jeg aldrig oplevet nogle Thaivagter spille macho over for mig. Måske fordi jeg prøver at overholde de angivne regler? Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
|
| patirak |
Lagt på d. 06/05-2012 05:15
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 739 |
Manden er efter min mening en "tegning", der tror han som Farang er hævet over lov og ret. At han vil skabe sig åndssvag og lade sin datter overvære det er ubegribeligt. Hun må have været skræmt fra vid og sans. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.