Se indlæg|
Sin Sot
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 29/05-2012 12:01
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 86 |
Pescator skrev: Endvidere betaler man sgu´ da ikke sin sot for hverken Pattaya-tøser ell. sekundavarer, er i splittergale? ![]() Stærkt skrevet ![]() ![]() |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 29/05-2012 12:33
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Stop nu de personangreb. Det gælder alle. Tak - Admin - Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Mingomango |
Lagt på d. 29/05-2012 23:19
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 56 |
Da Vi blev gift i Januar (tidligere tråd) var der intet krav om sin sot Jo de ville da gerne ha' at der lå lidt, at vise frem Men fik da alt retur!!!! At jeg så lod det meste ligge.... resulterede så i at svigermor og far græd, og begyndte at kræmme???? Selv Hustuen satte spørgsmålstegn ved dette!!! Det var IKKE kotume?? JA,ja det var altså ikke meget der lå... (bare lige for at sætte det på plads) Hun undrede sig mest over at der var "kropskontakt", for det var ikke noget man brugte???? ja det er sgu svært at sætte sig ind i som dansker ![]() Mvh. Flemming A. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 31/05-2012 18:27
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Skeptikeren skrev: Vandango von dingeldong i din tråd #28 hiver du lige pludselig mit navn ind i debatten. Jeg har på intet tidspunkt ( i denne tråd) skrevet noget om din meget velhavende puttehøne. Men, men, det har sku kriblet i skrivefingeren i lang tid, idet jeg til stadighed undrer mig over at du som en af de eneste er i stand til at finde de rigste damer i landet, Denne gang ikke på en bar, selv om de også har været yderst velhavende. Hvem husker ikke Puttehønens ring til 350.000 Baht, egen bil og fem huse med tilhørende forretninger. Nej nu er det via Datingsites - fantastisk!!!! Mest impronerende, for mig, er dog dine tilbagevendende råd i diverse tråde til spørgere, et gennemgående træk er din umådelige viden om thaier og Thailand. Efter at du har levet dine første mange år af de årlige 1-2 besøg af 3 ugers varighed på diverse barer i Pattaya, er du pludselig blevet oraklet der kan hjælpe alle med alt. Fantastisk!!! Minder mig om alle de andre "Kloge Åger" fra samme miljø. For mig (og sikkert mange andre) er dine evindelige pralerier kvalmende. Skeptikeren Ha ha ha Skeptiker. Du er en sjov fætter, og tilsyneladende også DTW's darling, og fred være med det. Du er meget stærk i Pattayaforhold, og fred også være med det. Du lever levemandens liv i Pattaya's barer, og det er helt ok med mig, og det gi'r en god erfaring, som du ivrigt deler ud af, men ubrugeligt pladdersnak på DTW - eller druksnak erfaring. For over 1½ år siden rykkede jeg ud af Pattaya, idet jeg fandt en kvinde som jeg elsker højt, og vi lever lykkeligt i en anden by nu. For lang tid siden, besluttede jeg mig for, at nu har jeg været i Pattaya, og prøvet alle de sjove ting som byen nu byder på, men ønskede mig en ny fremtid med et almindeligt familieliv, et liv som jeg værdsætter meget. Men selvom du jofler rundt i din lille Pattayaverden, med piger der danser rundt om metalstænger, bør du også respektere, at jeg ønsker at slå mig ned i Thailand, og leve i en anden kultur, end barmiljøet hvor du kommer, Husk din lige pludselig bedste ven med barnet, fra et hårdt ludermiljø på walkingstreet. Men det der undrer mig mest er, hvordan sådanne en fjumregøj i Pattayas verden, kan spille så klog på DTW. Nå du alligevel bare, er som alle de andre i Pattaya, som du ihærdigt prøver at distancere dig fra. Du hader alle andre Danske borgere i Pattaya, men hvorfor hader du så ikke også dig selv? Og hvorfor hader du mig, fordi jeg har fundet en kvinde som er velstillet? Fordi du er misundelig formentlig, andet svar har jeg ikke.
Redigeret af vandango d. 31/05-2012 18:35 |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 31/05-2012 18:34
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 776 |
vandango skrev: Skeptikeren skrev: Vandango von dingeldong i din tråd #28 hiver du lige pludselig mit navn ind i debatten. Jeg har på intet tidspunkt ( i denne tråd) skrevet noget om din meget velhavende puttehøne. Men, men, det har sku kriblet i skrivefingeren i lang tid, idet jeg til stadighed undrer mig over at du som en af de eneste er i stand til at finde de rigste damer i landet, Denne gang ikke på en bar, selv om de også har været yderst velhavende. Hvem husker ikke Puttehønens ring til 350.000 Baht, egen bil og fem huse med tilhørende forretninger. Nej nu er det via Datingsites - fantastisk!!!! Mest impronerende, for mig, er dog dine tilbagevendende råd i diverse tråde til spørgere, et gennemgående træk er din umådelige viden om thaier og Thailand. Efter at du har levet dine første mange år af de årlige 1-2 besøg af 3 ugers varighed på diverse barer i Pattaya, er du pludselig blevet oraklet der kan hjælpe alle med alt. Fantastisk!!! Du er uden for pædagogisk rækkevidde... Minder mig om alle de andre "Kloge Åger" fra samme miljø. For mig (og sikkert mange andre) er dine evindelige pralerier kvalmende. Skeptikeren Ha ha ha Skeptiker. Du er en sjov fætter, og tilsyneladende også DTW's darling, og fred være med det. Du er meget stærk i Pattayaforhold, og fred også være med det. Du lever levemandens liv i Pattaya's barer, og det er helt ok med mig, og det gi'r en god erfaring, som du ivrigt deler ud af, men ubrugeligt pladdersnak på DTW - eller druksnak erfaring. For over 1½ år siden rykkede jeg ud af Pattaya, idet jeg fandt en kvinde som jeg elsker højt, og vi lever lykkeligt i en anden by nu. For lang tid siden, besluttede jeg mig for, at nu har jeg været i Pattaya, og prøvet alle de sjove ting som byen nu byder på, men ønskede mig en ny fremtid med et almindeligt familieliv, et liv som jeg værdsætter meget. Men selvom du jofler rundt i din lille Pattayaverden, med piger der danser rundt om metalstænger, bør du også respektere, at jeg ønsker at slå mig ned i Thailand, og leve i en anden kultur, end barmiljøet hvor du kommer, Husk din lige pludselig bedste ven med barnet, fra et hårdt ludermiljø på walkingstreet. Men det der undrer mig mest er, hvordan sådanne en fjumregøj i Pattayas verden, kan spille så klog på DTW. Nå du alligevel bare, er som alle de andre i Pattaya, som du ihærdigt prøver at distancere dig fra. Du hader alle andre Danske borgere i Pattaya, men hvorfor hader du så ikke også dig selv? Og hvorfor hader du mig, fordi jeg har fundet en kvinde som er velstillet? Du er helt uden for pædagogisk rækkevidde... Hvis ikke skeptiker selv sætter dig på plads, skal jeg nok gøre det. Skam dig. |
|
|
|
| Peder1968 |
Lagt på d. 31/05-2012 18:36
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 852 |
Desværre tager vi den lige igen Et par enkelte personer forstod den ikke........ |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 31/05-2012 18:36
|
|
DK skrev: vandango skrev: Skeptikeren skrev: Vandango von dingeldong i din tråd #28 hiver du lige pludselig mit navn ind i debatten. Jeg har på intet tidspunkt ( i denne tråd) skrevet noget om din meget velhavende puttehøne. Men, men, det har sku kriblet i skrivefingeren i lang tid, idet jeg til stadighed undrer mig over at du som en af de eneste er i stand til at finde de rigste damer i landet, Denne gang ikke på en bar, selv om de også har været yderst velhavende. Hvem husker ikke Puttehønens ring til 350.000 Baht, egen bil og fem huse med tilhørende forretninger. Nej nu er det via Datingsites - fantastisk!!!! Mest impronerende, for mig, er dog dine tilbagevendende råd i diverse tråde til spørgere, et gennemgående træk er din umådelige viden om thaier og Thailand. Efter at du har levet dine første mange år af de årlige 1-2 besøg af 3 ugers varighed på diverse barer i Pattaya, er du pludselig blevet oraklet der kan hjælpe alle med alt. Fantastisk!!! Du er uden for pædagogisk rækkevidde... Minder mig om alle de andre "Kloge Åger" fra samme miljø. For mig (og sikkert mange andre) er dine evindelige pralerier kvalmende. Skeptikeren Ha ha ha Skeptiker. Du er en sjov fætter, og tilsyneladende også DTW's darling, og fred være med det. Du er meget stærk i Pattayaforhold, og fred også være med det. Du lever levemandens liv i Pattaya's barer, og det er helt ok med mig, og det gi'r en god erfaring, som du ivrigt deler ud af, men ubrugeligt pladdersnak på DTW - eller druksnak erfaring. For over 1½ år siden rykkede jeg ud af Pattaya, idet jeg fandt en kvinde som jeg elsker højt, og vi lever lykkeligt i en anden by nu. For lang tid siden, besluttede jeg mig for, at nu har jeg været i Pattaya, og prøvet alle de sjove ting som byen nu byder på, men ønskede mig en ny fremtid med et almindeligt familieliv, et liv som jeg værdsætter meget. Men selvom du jofler rundt i din lille Pattayaverden, med piger der danser rundt om metalstænger, bør du også respektere, at jeg ønsker at slå mig ned i Thailand, og leve i en anden kultur, end barmiljøet hvor du kommer, Husk din lige pludselig bedste ven med barnet, fra et hårdt ludermiljø på walkingstreet. Men det der undrer mig mest er, hvordan sådanne en fjumregøj i Pattayas verden, kan spille så klog på DTW. Nå du alligevel bare, er som alle de andre i Pattaya, som du ihærdigt prøver at distancere dig fra. Du hader alle andre Danske borgere i Pattaya, men hvorfor hader du så ikke også dig selv? Og hvorfor hader du mig, fordi jeg har fundet en kvinde som er velstillet? Du er helt uden for pædagogisk rækkevidde... Hvis ikke skeptiker selv sætter dig på plads, skal jeg nok gøre det. Skam dig. Rigtigt DK, du bryder dig absolut ikke om mig - godt gået.............. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 31/05-2012 18:38
|
|
Flovt og du har ret - men vi er nogle der bare hader hinanden. Jeg skammer mig over at jeg er et af fjolserne......... |
|
|
|
| Pescator |
Lagt på d. 31/05-2012 19:23
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 329 |
@Vandango von Bahtman: Jeg tror ikke Skeptikeren har råd til at leve det "poleswinger voyeur" liv i Pjat-ya-ya, som du hævder. Det har han simpelthen ikke råd til, vel Skeptiker? 22.500 THB pr. md. er ikke meget...
ถามเมียไปทำไมอยากรู้อยากเห็นหรือ
|
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 31/05-2012 19:30
|
|
Pescator skrev: @Vandango von Bahtman: Jeg tror ikke Skeptikeren har råd til at leve det "poleswinger voyeur" liv i Pjat-ya-ya, som du hævder. Det har han simpelthen ikke råd til, vel Skeptiker? 22.500 THB pr. md. er ikke meget... ![]() Fornavn og bedste ven med ejeren, så er der drukket hårdt, og hevet masser af piger med hjem på lagnet. Tror næppe at de har mødt hinanden i templet, mens de har ligget med rumpen i vejret. Skeptikeren er mere hardcore end at han giver sig ud for. |
|
|
|
| Pescator |
Lagt på d. 31/05-2012 19:44
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 329 |
Kommer der en mere forståelig oversættelse senere af din "Ugens Rapport" stil? A´forstuur in´t en døjt! ![]() PS: "fordi jeg har fundet en kvinde som er velstillet" - endnu en? Jamen, det er da hele tiden, hva´? God karma..
ถามเมียไปทำไมอยากรู้อยากเห็นหรือ
|
|
|
|
| moerk5002 |
Lagt på d. 31/05-2012 20:07
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 384 |
I er sgu da for meget hele banden........ Hvad fanden er det for en gang ævl og kævl hele tiden! Bunder det hele i misundelse over hvad andre gør når de er i Thailand som turister eller som fastboende? Vi gør jo alle sammen hvad vi har lyst til og det rager ikke andre. Tilfældigvis kender jeg Vandango som en af mine personlige venner og han er en god og rar fyr...... Og hans damer har faktisk været velstillet om I vil tro det eller ej! Han kommer desværre ikke så meget i Patty mere, så desværre ser jeg ham ikke så tit. Men vi taler da sammen jævnligt, både fra Danmar og når han er hernede. Han må være godt tirret ellers reagerer han ikke med de udtalelser. Tror ikke engang han kan slå en flue ihjel. Kom tilbage til tråden om SinSot, eller start en svinetråd og bliv smidt ud af web, det gør han gerne, har selv prøvet det ![]() God weekend |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 31/05-2012 23:46
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Kære allesammen, Nu må i fandme da stoppe det fnidder mod hinanden herinde hele tiden. Jeg er sådan set røvhammerende ligeglad med jeres fnidder, det skal bare ikke foregå her på siden. Det er hverken kønt eller særligt interessant at følge med i for os andre. Find et andet sted end denne side til den slags fremover. For herinde hører det altså ikke til. Tak - Admin - Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
|
Lagt på d. 01/06-2012 03:17
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Web, helt enig, må dog lige tilføje at Müncahusen som sædvanlig tager helt fejl af mig og mit udeliv. Her er skam ikke råd til guldøl, (læs Elephant) endsige barliv. Lever af en ussel pension på 24.000 Baht om måneden, så glad for at jeg er godt gift nu på 12. år med en smuk farmerpige som jeg mødte, ja rigtigt gættet på en bar. Hun var dog ikke nogen Puttehøne, men en moden selvstændig kvinde med ben i næsen og eget landbrug. Så jeg er ikke nødsaget til at opsøge bardamer eller netdamer og så skal betale SIN SOT under en eller anden form. Og så er jeg slet ikke nødsaget til at prale på et offentlig forum. Så Münchausen, stik piben ind. Skeptikeren |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Men fik da alt retur!!!! At jeg så lod det meste ligge.... resulterede så i at svigermor og far græd, og begyndte at kræmme???? Selv Hustuen satte spørgsmålstegn ved dette!!! Det var IKKE kotume?? JA,ja det var altså ikke meget der lå... (bare lige for at sætte det på plads) 

Et par enkelte personer forstod den ikke........