Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
bamsefarr skrev:
Davser Surin
ja min kone tvinger mig også til thailand d.29 novenber
og så skal jeg op i huset og holde føsdag som de er ved at planlægge og jeg må ikke vide hvad de gør ved mig,og så til pattaya og kede mig i en uge,alene siger min kone
og så op i huset igen og holde jul
ÆVSER en jul uden sne og kulde,det er ikke sjovt,men så skal jeg hjem og holde nytår i dejlig kulde frost og rigtigt snevejr
feriebamsen
jeg føler med dig bamse og så jul på landet du går glib af noget ved ikke at være i pattaya der er gratis mad i stort set alle barer juleaften
ja prøv det bare, men det på ejet ansvar. Ikke noget med at brokke dig til mig over det vel. Nej jeg havde ikke noget imod at bo der, men du skal ikke forvente det helt vilde luxus. Men hvis jeg var dig ville jeg nok tage et af de store værelser, de så rimelig gode ud. Ok det jeg havde var da også udemærket, men bare ikke så stort.
Den næste morgen mødes de"Det er sjovt", siger den første. "Men Peters testikler er altid helt iskolde, når jeg giver ham et blowjob."
"Det var da mærkeligt, Sådan er det også med min Søren" siger den anden pige.
De vender sig imod den tredje pige:
"Hvad med din kæreste. Er hans løg også kolde, når du sutter den af på ham".
"Aad, hvor ulækkert. Jeg kunne aldrig finde på at tage hans diller i munden," sprutter den tredje pige.
"Du er da tosset," griner de to andre. "Et godt blowjob er da den bedste måde at holde fast i din kæreste."
alle tre på en cafe. Blowjob-novicen med et grimt blåt øje.
"Ja min kæreste stak mig en ordentlig en på låget i går aftes," forklarer hun.
"Hvorfor dog det?" Spørger de andre.
"Jeg forstår det heller ikke," siger pigen. "Det eneste, jeg sagde, var at det var sært, at hans testikler var så varme, når nu Søren og Peters plejede at være så kolde."
Hej Bamse
Jeg ikke lige dy mig men det må være fordi bui og de andre Thaier du kender ikke har lagt mærke til det. præcis som min egen kone.
For herude falder bladene sgu da af i en uendelighed og lige nu hvor vinteren er begyndt er bjergene ved at se noget døde ud. Vi havde den første bjerg brand for 2 dage siden og så ligner det faktisk Danmark om vinteren lidt for meget og det bliver ikke grønt igen før vi får regn........
Davser Leif
Ja vi rejser derud den.29/11 og bliver 2 dage i bangkok og skal så op i huset,og så til pattaya med hendes forældre,jeg syntes at de skal se lidt godt af thailand og så op i huset igen og holde min føsdag og jul
Dejligt at se dig igen
bamsen