Se indlæg|
rejseforsikring
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 01/01-2006 04:03
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
Jeg synes også i et nogle være fjolser - Ja, bliv bare sur... Men i vender ryggen, og viser harme, for en mand der er strandet i en UTROLIG uheldig situation. Det kunne ligeså godt være jer! Men det tænker i selvfølgelig ikke på, i sidder bare og soler jeg i bagklogskabens grumme lys... Én ting er, at han burde have tegnet en forsikring, men nu ligger han desværre i situationen, en anden er, at i sviner ham til fordi han har begået en fejl... Skam jer dog
|
|
|
|
| Stampe |
Lagt på d. 01/01-2006 08:50
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 305 |
Nej det kunne ikke være mig fordi jeg aldrig kunne drømme om at rejse uden Rejseforsikring.. hvis man ikke er hård og siger nej når man mener det, så vil historien bare gentage sig. ( siger du nej og ikke mener det så kommer Gribene og flår dig ) ![]() ![]()
![]() Hilsen Stampe |
|
|
|
| tintin |
Lagt på d. 01/01-2006 12:25
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 94 |
Stampe, det er ikke at dere sier nei jeg reagerer på. Det er det at enkelte også benytter anledningen til å fortelle alle og enhver hvor dum og idiotisk de synes denne mannen er. Husk at han kan ikke forsvare seg.
Mvh. Tintin
|
|
|
|
| ben |
Lagt på d. 01/01-2006 13:57
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 438 |
Jeg oensker ham god bedring. |
|
|
|
| rolan |
Lagt på d. 01/01-2006 14:10
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 669 |
hvis jeg skal blande mig i denne debat er det at jeg håber aldrig at hans forældre kommer til at læse disse |
|
|
|
| kanut |
Lagt på d. 01/01-2006 14:55
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 601 |
Hvis man rejser med rejseforsikring tager man ansvaret for sig selv. Hilsen Kanut |
|
|
|
| jorn |
Lagt på d. 04/01-2006 02:17
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 307 |
Jeg har ikke laest hele traaden og hvert et indlaeg i detaljer, det oker jeg simpelthen ikke. Sikken dog en omgang "haendervasken" og "ih hvor er vi gode" Det lyder jo som flok forageret baggaards kaellinger i vaske huset. Man har laest om en anden persons tragedie og straks skal man goere sig selv bedre paa hans beskostning. Manden har ikke en chance for at forklare sit valg og vi kender intet til hans situation/baggrund. Bare fordi man har laest en artikel i BT.! Hold kaeft!hvor er det dog typisk dans:. At "pege fingre og " sparke til en der ligger ned" Lad mig gaette paa, at der nok er par stykker her,der har vaeret afsted paa en eller aden ferie sit liv uden, den for os danskere, saa vigtige udgift til en rejse forsikring, men det gik jo fint, saa det behoever vi sgu ikke fortaelle til nogle! Foroevrigt er det foer sket, at der senere er dukket en forsikring op, men den var der bare ikke nogle der lige kendte til! Hvad der er sket for Jan, er tragisk, ikke mindst for hans familie! De har sgu brug for en haandsraekning, vores danske fordomme. Jeg kan ikke hjaelpe oekonomisk, men hvis jeg paa anden maade kan hjaelpe familien. f.eks ved at besoege Jan paa hospitalet og hjem sende evt information eller blot ved vaere tilstede, saa goer jeg det gerne. kvit og frit. Det tilbud staar ved magt saa laenge jeg er i Thailand og skulle en af jer andre, her i "hoensegaarden" komme i en lign sitaution, saa bare sig til, saa skal jeg nok komme forbi og yde den indsats som jeg formaar. Saa hvis der er nogle her der har kontakt til Jans foraeldre, saa lad dem kende mit tilbud og send mig en PB om hvordan jeg kan kontakte dem. “Music is the only language I whirly understand"
|
|
|
|
| jorn |
Lagt på d. 04/01-2006 02:19
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 307 |
rettelse: Hvad der er sket for Jan, er tragisk, ikke mindst for hans familie! De har sgu brug for en haandsraekning, Ikke vores danske fordomme “Music is the only language I whirly understand"
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 04/01-2006 06:59
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Her kan man saa laese det sidste ny i sagen omkrig Jan. Kilde: BT Skrevet: af LOTTE JUUL Links : www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=411554 Redigeret af thaikurt1 d. 04/01-2006 07:02 |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 04/01-2006 08:00
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Saa lad os slutte denne diskuterne om Jan og lad ham dod i fred.
Redigeret af thaikurt1 d. 04/01-2006 08:01 |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 04/01-2006 08:10
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Jorn......... Til dig vil jeg bare sige : SÅDAN, en stor stjerne til dig.......... Mvh. Suk... Visse personer må ha' en meget lille glorie, efter alt det pudsen og gniden...............Skam jer
![]() Redigeret af Suk Rak Ning d. 04/01-2006 08:16 ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 15/01-2006 07:18
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Tja, det kommer som en stor overraskelse for mig at så mange som 1/3-del af nordmændene under flodbølgen var uden forsikring. http://www.vg.no/...tid=138375 Så det kedelig tilfælde med Jan er åbenbart langtfra enestående. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Good for Falang |
Lagt på d. 15/01-2006 12:52
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 218 |
Ja og hvad fortæller det så os om nordmænd Good for Falang ![]() |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 15/01-2006 13:01
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Tja, sådan kan man jo også se på det :-) lol
Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| bastian |
Lagt på d. 15/01-2006 14:44
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 176 |
man får hvad man ønsker det er kun et spørgsmål om penge hvis man ikke har rejse forsikring er man på spanden hvis der sker noget ....jeg har været i thailand mange gange og har aldrig nogen forsikring men jeg er også klar over at sker der noget er det MIN skyld .......manden var nok gammel nok til se hvad han havde gang i og når man ikke vil høre må man nogle gange føle.......... |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 15/01-2006 15:13
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
bastian skrev: man får hvad man ønsker det er kun et spørgsmål om penge hvis man ikke har rejse forsikring er man på spanden hvis der sker noget ....jeg har været i thailand mange gange og har aldrig nogen forsikring men jeg er også klar over at sker der noget er det MIN skyld .......manden var nok gammel nok til se hvad han havde gang i og når man ikke vil høre må man nogle gange føle.......... Ja det kan du have ret i. Men har du tænkt over den situation du sætter din familie i hvis der skulle ske dig noget alvorligt?? John john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| bastian |
Lagt på d. 15/01-2006 15:52
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 176 |
det er rigtigt john men gambler man ikke vinder man ikke det er sådan og har altid været sådan ....nu er det bare sådan at jeg er voksen og selv kan bestemme så er der sku ikke nogle der skal græde snot hvis jeg dør alene og hvad fanden manden var jo død .........somtimes u win somtimes u loose.....thats called life |
|
|
|
| jhmh |
Lagt på d. 15/01-2006 19:30
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 23 |
Det er godt nok et game jeg ikke ville turde at spille. Dertil er risikoen for stor for mig i forhold til hvad det koster. Jeg har selvfølgelig også en familie at tænke på. Du er en modig mand, Bastian JHMH jhmh
|
|
|
|
| tikktakk |
Lagt på d. 15/01-2006 22:18
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 15 |
Så mange meninger , de fleste rigtige(efter min mening), Jan er død, til held for en Finne som så fik mulighed for sit liv. Noget godt er der kommet ud an tragisk hændelse inklucive menings-udvekslinger, og at der findes mennesker der gerne giver en million til en medborger i nød. Jeg håber dog at når jeg laver er en fejl at jeg ikke bliver alene. Man siger jo "at gode mennesker er gode fordi de har opnået wisdom gennem sine utallige fejltagelser" tikktakk |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 16/01-2006 07:42
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
har været i thailand mange gange og har aldrig nogen forsikring men jeg er også klar over at sker der noget er det MIN skyld Men udover det så pålægger du jo dine næmeste et urimeligt ansvar hvis noget går galt? A la den situation der her er beskrevet. mvh rinpoche |
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 






















tikktakk