Se indlæg|
Ambassaden modtager flere visumansøgninger end forventet
|
|
| zapper |
Lagt på d. 01/06-2013 11:57
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 442 |
Med hensyn til et længevarende visum, så skal I ansøgningsskemaet ansøge om det i rubrik 24 og så skal du også i invitationen anmode om et visum der gyldigt for flere indrejser i op til 3 år. Med venlig hilsen EVA C. SZEFTEL / ATTACHÉ (CONSULAR & CULTURAL) HEAD OF VISA SECTION" ja jeg kan se det er rimelig vigtig at man i ansøgningen gør op mærksom på de tre år. For rubrik 24 er jo 1 eller 2 entry eller multi. For de sidste gange jeg har søgt, har vi altid afmærket to entry, men perioden er stadig kun indenfor en 3 måneders periode. |
|
|
|
| Bjarke85 |
Lagt på d. 01/06-2013 12:49
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 819 |
Ja, det er også det der undre mig, at det der 3 års visum, er ikke ordenligt oplyst og afmærket. Det er simpelthen bare noget man skal bede om i kommentar feltet i sin invitation. Og så krydse "flere indrejser" af i rubrik 24. Men jeg tror ikke det er et helt officielt visum. Der står intet om det nogen steder, det var blot noget hun anbefalede mig i e-mail. Men det er nok også først noget man får efter adskillige gange i Danmark hvor man har overholdt reglerne. |
|
|
|
| handy |
Lagt på d. 04/06-2013 14:54
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1057 |
Synes i øvrigt det er lamt ......af fordi de for flere ansøgninger så skal man bare vendte skuda da ikke alle der er forbi deres hjemmeside men som har lavet visa flere gange og regner med 2 uger måske så de skulle få nogle vikare ind var det ikke mere nærliggene...synes i alt enkelthed det er pissefrækt at de ikke kan klare presset de har jo forheldved allerede lagt det ud til andre vel og mærke lige mod lidt extra bathøre er det 1500 eller 1600 og så for man skal side og glo i flere timer....sidste år 3.5 time i år Ambassaden 1 time og det forsætter jeg med selv om de meget gerne ser man går på det lokale visacenter uden tidsbestilling.....![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.