Se indlæg
 Udskriv debat
Til pattaya
zapper
Longway skrev:

Jeg er noget rystet over hvad man kan tilbyde paa siden her.

I oevrigt kan jeg ikke laese at traadstarter er impotent og vil " kneppe " x antal gange om dagen

Endnu et soem til fordomskisten !

PS. Jeg kunne egentlig vaere ligeglad, men naar man gambler med sit eget og andres liv, ja saa folte jeg mig noedsaget til at skrive, ja jeg foeler naermest at det er ens pligt at skrive ! og det har jeg saa gjort...Af mit gode hjerte !

I saafald man har brug for hjaelp til at hejse flaget, saa mit raad da absolut vaere at kontakte en laege, som saa kan udskrive en given medicin.

Zapper. Jeg haaber at du forstaar hvad jeg mener, det har intet at goere med at jeg proever at vaere personlig, eller ekspert paa nogen maade, det er blot sund fornuft.

Overskyet i Bkk.

Sun baby

Er der en der er fyldt med fordomme, så er det da netop dig.
Hvor er det lige jeg skriver noget om impotent eller kneppe.
Sikke en beskidt tankegang du har!

Jeg har skrevet stimulerende.

At du så ikke læser hvad jeg skriver, men læser det du tror der står, ja det er enten dumhed eller uvidenhed. Du tar bare den mulighed, du selv synes passe dig bedst. 5555

Høj sol over Aarhus BVDr

Longway
Her er hvad du skrev Zapper

zapper skrev:

Og en ting mere de fleste af de danskere du møder ude.Det er pensionister om bor derude fast. De er alle mere eller mindre millionære alle sammen og de kan kneppe en 7-8 gange hver dag.
Får du brug for stimolanser til det formål, er jeg også skaffer til dem
(uden fortjeneste) koster 80 baht pr pakke med 4 ialt, efter hvor mange du skal have.
Jeg gav selv 130 baht på de første ture.
Den første tur er altså lidt specielt, bare det var mig.Smile

ingen sol over AarhusSun baby

Jeg fantasere ikke, jeg holder mig blot til dit skrevne, og nej, jeg har ingen beskidt tankegang.
Redigeret af Longway d. 08/07-2013 12:29
Mvh. Chiliposen.

At vaere kritisk, er ikke det samme som at vaere negativ.

ผมอาจจะยังไม่เชื่่อ แต่ไม่ได้หมายความว่าไม่เชื่อ อะไรก็ตามต้องคิดก่อนเสมอ

http://www.isaan-house.com
zapper
Longway skrev:

Jeg kan da lige naevne, jeg mistede en ven igennem 30 aar for et par mdr. siden, han tog ogsaa kopimedicin...Han blev 48 aar!!!!!!!!

Jeg kan da nævne en ven der lever i bedste velgående. Han tager også kopi medicin og han er 58 år Wink

Ja jeg tager også selv kopi medicin HVER dag endda 4 forskellige slags, de er med til at holde mig i live Pfft
Høj sol over Aarhus Violin

Amagerdreng
Ja zapper men du huske vist ikke så godt længere...
@longway godt ramt spot on Kick you
Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.

zapper
@longway og amager

"Jeres tid er begrænset, så spild den ikke med at leve andres liv."

Bvdrrr høj sol over Aarhus

milex
Den 'medicin' man køber på gaden i Pattaya er da ikke kopi-medicin.
Der står jo det originale navn på pakningen - voldsom ironi kan forekomme.

Den kopi-medicin du køber på danske apoteker har et andet navn, men samme virkning som den originale, hvor patentet er udløbet.

Dejligt vejr i DK.

Amagerdreng
Skal jeg tage dette "Jeres tid er begrænset, så spild den ikke med at leve andres liv." som en trussel ?? for så ved du hvor jeg befinder mig.
Jeg er ked af at skulle fulde dette indlæg med indlæg som intet har med tråd starters spørgsmål at gøre og beklager dette.
Og til milex den kopimedicin som kan købes i DK er nok lavet under opsyn i forhold til det du køber i feks Thailand and you know. Cool

Longway
Til Em.

Grunden til at jeg spurgte om hvornaar du er i PTY, det var saamaend bare for at vi maaske kunne moedes over en kop oel, intet andet.

Jeg bor dog i Bkk. men er dog ofte i PTY.

Regn i Bkk.

Sun baby
Mvh. Chiliposen.

At vaere kritisk, er ikke det samme som at vaere negativ.

ผมอาจจะยังไม่เชื่่อ แต่ไม่ได้หมายความว่าไม่เชื่อ อะไรก็ตามต้องคิดก่อนเสมอ

http://www.isaan-house.com
zapper
Amagerdreng skrev:

Skal jeg tage dette "Jeres tid er begrænset, så spild den ikke med at leve andres liv." som en trussel ?? for så ved du hvor jeg befinder mig.
Jeg er ked af at skulle fulde dette indlæg med indlæg som intet har med tråd starters spørgsmål at gøre og beklager dette.
Og til milex den kopimedicin som kan købes i DK er nok lavet under opsyn i forhold til det du køber i feks Thailand and you know. Cool

Jeg kunne nu ikke drømme om at true dig, hvorfor i himlens navn skulle jeg dog det. Intet kunne da ligge mig mere fjernt, end at true dig, fordi vi ikke er enige om alt her i livet. Smile

Lav sol over Aarhus Sunflower

Eminem
lidt mærkelige tråd er komme så lang ude både piller og andre ting og lidt af en true en anden som det lyder for mig..

jeg har fået de info jeg skal bruge så holde lidt igen med den her tråd...fordi den er køre helt af spor..

lidt trist man ikke bare kan holde en stille og rolige tone og snak pænt...

og efter som jeg har høre fra lang tid side ikke kun her men over mobil og nette fra Amagerdreng så har han meget styr på tingen om priser og ting der ned...og en kanon gut og snakke med først gang over mobil var nok et par timer ellers mere totalt hyggelige...

men tak for info alle samme

Amagerdreng
Eminem.. Jeg ville netop ikke blande mig fordi vi har snakket sammen pr tlf men kunne ikke lade være til sidst.. håber du fik hvad du havde brug for ellers har du muligvis mit nr endnu ??
Your welcome....Friends

Eminem
Amagerdreng...jep det har jeg kan give et ring når min nye mobil kort komme har pt ikke mobil men snakkes

milex
@amagerdrengen

Og til milex den kopimedicin som kan købes i DK er nok lavet under opsyn i forhold til det du køber i feks Thailand and you know.

Det var faktisk det jeg prøvede på at sige - bemærk sætningen 'voldsom ironi kan forkomme'.

Spring til debat: