Se indlæg|
Vred taxichauffør dræber kunde med machete
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 11/07-2013 16:28
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
[quote]flyer skrev: Det at amerikaneren kunne sproget, er der jo en fare for at han er "kommet til" at sige nogle gloser som ikke høre sig til, hvilket har fået trykket til at stige til uanet højder og så har det hele taget fart i løbet af no time... Jeg var paa Bumrungrad og skulle hjem til Sathorn hvor vi boede dengang. Jeg hoppede ind i en taxa og sagde hvor jeg skulle hen. Taxachauffoeren sagde THB 200.- (maximum vil vaere THB 50.-). Jeg sagde noget mindre paent paa Thai og steg ud. Det gjorde chauffoeren ogsaa men vagten ved hospitalet var rask i vendingen og bad ham om at forsvinde. Paa walkie talkie talte han med security ved udgangen til soi 3. Hvad der videre skete ved jeg ikke. Men der er kun een ting at goere og det er hvis der kommer en vanvittig pris, saa stig ud uden at sige et ord. |
|
|
|
| Longway |
Lagt på d. 11/07-2013 18:01
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1079 |
Hvis jeg var taxichauffoer og en kunde ikke ville betale, jeg raaber efter ham da han er steget ud af bilen, jeg faar en kop kaffe i hovedet, saa ville jeg ogsaa blive gal...Takst eller ej - Sprog eller ej ! Som Patirak er inde paa, der findes et hav af farang, som endnu ikke har fundet den gyldne middelvej i enhver given situation, men broeler op som et vildt dyr med en IQ paa 30. Om det er trist at manden mistede livet, ja det er lige saa trist som at chaufforen skal faengsles i mange aar. Men som farang her i landet er det endnu ikke blevet forbudt at taenke selv ! At kunne sprog, goer da absolut ikke een til en engel.
Mvh. Chiliposen.
At vaere kritisk, er ikke det samme som at vaere negativ. ผมอาจจะยังไม่เชื่่อ แต่ไม่ได้หมายความว่าไม่เชื่อ อะไรก็ตามต้องคิดก่อนเสมอ |
|
|
|
| flyer |
Lagt på d. 11/07-2013 20:05
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 688 |
Nej, der kan man komme rimeligt meget galt i byen, man kender ordet og i kampens hede får man fyret det af i en måske helt forkert sammenhæng og fanden er løs i Laksegade, for man jo sige at de har nogle rigtig grimme ord i Thailand, som de næsten er parat til at slå ihjel for, hvis de kommer dem for øre i forkerte sammenhæng...
Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig
ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว Watching You |
|
|
|
| PeterS |
Lagt på d. 12/07-2013 02:47
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 231 |
Ja ja det er næsten muligt at få en morder til at være uskyldig for vi skal jo huske på kultur o.s.v. Og det lader til der er mange undskyldninger for et sindsygt mord, af en total vanvittig thai. |
|
|
|
| flyer |
Lagt på d. 12/07-2013 07:19
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 688 |
PeterS skrev: Ja ja det er næsten muligt at få en morder til at være uskyldig for vi skal jo huske på kultur o.s.v. Og det lader til der er mange undskyldninger for et sindsygt mord, af en total vanvittig thai. Det er skam ikke en "blåstempling" af et totalt meningsløst drab, jeg siger bare, man skal vare sin mund og tænke sig om, selvom man bor fast i Thailand, få eller mange år, er man stadig gæst og bør i den grad opfører sig som så! Vi ved ikke hvad Amerikaneren har sagt eller gjort, men uanset hvad, berettigere det ikke taxichaufføren til at slå han ihjel og køre man rundt med en machete i bilen, er det nok fordi man på et tidspunkt har tænkt sig at bruge den.... Sørgelig historie for et par basøre og dumme ord...
Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig
ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว Watching You |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 12/07-2013 12:15
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Jeg tror, at der var tale om en mentalt tidsindstillet bombe, som bare har ventet på at gå af. At det skete på jobbet i taxaen mener jeg er en tilfældighed. Det kunne ligeså godt have været konen eller naboen, der var blevet offer. |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 29/07-2013 14:25
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
http://www.bangko...-taxi-scam Lidt scam. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.