Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Nu er der vel ingen som er saa uansvarlig at bosaette sig i et fremmede land uden at oekonomien kan baere........eller ?
Som skrevet i anden traad, det endnu ikke blevet forbudt for en thaipige at arbejde.
Om den thailandske familie vil hjaelpe saadan generelt kan jeg ikke svare paa, min vil.
At dumme sig, det er da op til folk selv om de vil det, men at mange saa bagefter klynker paa div. sider kan jeg ikke bruge til noget, heller ikke selvom de bruger ordet " gode raad " eller " advarsler "
25.000 for visum ( Jeg er klar over at du mener under bordet ) men hvis man betaler det, saa dummer man sig.
Hvis det at vaere positiv er en gang pladder, jamen saa vil jeg da oenske dig held og lykke i thailand, for det faar du brug for.
Ironi er her ikke anvendt.
Saa har jeg ikke mere at sige om det.......God dag til alle, uagtet farven paa kaninen...
Sol i Bkk.
Redigeret af Longway d. 13/07-2013 05:19
Mvh. Chiliposen.
At vaere kritisk, er ikke det samme som at vaere negativ.