Se indlæg
 Udskriv debat
Klaus Pagh
Bjarke85
Breaaak! Yo baby

zapper
jeg ville sige til bjarne85
8 - 9 - OUT

Bjarke85
Zapper, kan du ikke stave ? Jeg hedder Bjarke, ikke Bjarne Smile

Og du kan da ønske mig ude alt det du vil, jeg var her før dig og det bliver jeg ved med at være Smile

Jeg ønsker jo heller ikke dig, milex og PeterS ude, selvom i ikke laver andet end at svine folk eller delvist trolle Smile

Frank
Bjarke85 skrev:

Faldt lige over en artikel på EB omkring Klaus Pagh, som en del mente var en chamerende gammel gentleman.

Jeg syntes der tegner sig et andet billede. Først en 39 år yngre kæreste, så en 45 år yngre thai, og også beskyldninger om incest.

http://ekstrablad...043256.ece

Tjaa. Man kan jo kun gisne om incesten er rigtig eller ej, men det er jo ihvertfald fakta at han er til helt unge personer... Tuttelu Tralla

Og?

PeterS
Jeg ønsker jo heller ikke dig, milex og PeterS ude, selvom i ikke laver andet end at svine folk eller delvist trolle Smile

At du ikke fatter, at det med at kalde folk paedofile uden at vide noget som helst andet end en linie i EB, beviser du er total udenfor.

Jeg tror ikke du er dum, men du mangler noget hjaelp.

Bjarke85
Øhm Peter, hvor ser du lige jeg kalder Klaus Pagh pædofil ? Jeg skriver adskillige gange man kun kan gisne om det, og ingen ved det. Jeg siger på intet tidspunkt han er det.

Men nej han er ikke pædofil i lovens forstand. Blot hang til MEGET yngre kvinder end ham selv Smile kvinder der kunne være hans børnebørn, ikke blot børn, men børnebørn.. Føj Wink

Frank
Bjarke85 skrev:

Øhm Peter, hvor ser du lige jeg kalder Klaus Pagh pædofil ? Jeg skriver adskillige gange man kun kan gisne om det, og ingen ved det. Jeg siger på intet tidspunkt han er det.

Men nej han er ikke pædofil i lovens forstand. Blot hang til MEGET yngre kvinder end ham selv Smile kvinder der kunne være hans børnebørn, ikke blot børn, men børnebørn.. Føj Wink

Hej Bjarke, jeg tror heller ikke at du er pædofil. Selv om jeg naturligvis kun kan gisne derom. Din interesse for emnet er i hvert fald stor. Og det bedste forsvar er jo angreb, som nogle vil sige.

Kim Ludvigsen
Bjarke85 skrev:

Jeg siger heller ikke, at du er en hyklerisk, umoden person, der tæver din veninde, og som blot skriver for at skabe røre i andedammen. Men kan kan jo gisne om det, ingen ved det.

Forskellen på ovenstående gisning og din gisning om Pagh er, at han har rettens ord for ikke at være, hvad du "ikke" kalder ham.

Bjarke85 skrev:

Ok, så nu er du holdt op med at gisne. Rart.

Jeg må indrømme, at jeg også har hang til unge damer, desværre har jeg ikke charme. Når du får lidt flere år på bagen og lidt mere erfaring, kan du vende tilbage og fortælle os, om det stadig er ulækkert at føle sig tiltrukket af unge damer.
Mvh. Kim
Ferie i Thailand:
http://rejse-til-...

http://rejse-til-thailand.dk
Amagerdreng
Hold da K... en flok får vi har i denne tråd (ville egentlig have skrevet børn men !!) BJARKE smider en artikel fra EB og straks farer i næsten alle sammen i flint og bider ham næsten til blods.. SUK..
Hvor mange har IKKE smidt div artikler fra div blade på DTW og det i denne stil ??. Lad mig blot nævne en - den om den nu afdøde John Hatting den skabte også en stor gang rører i andedammen. Jeg tror virkelig at visse personer både her og på PP bare er i disse forums for at lave ballade og rav i den. So sorry to say og det er IKKE dig BJARKE Grin..
Og så vil jeg da lige sige "Jeg har også mødt Claus Pagh og indrømmet "Jeg brød mig sgu ikke om ham" Har mødt ham flere gange i mit tidligere job...
Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.

Anonym Bruger
Kim Ludvigsen skrev:

Jeg må indrømme, at jeg også har hang til unge damer, desværre har jeg ikke charme. Når du får lidt flere år på bagen og lidt mere erfaring, kan du vende tilbage og fortælle os, om det stadig er ulækkert at føle sig tiltrukket af unge damer.

Jeg er godt nok ikke fyldt 40 endnu (men det sker desværre snart). Jeg synes at det er meget sjældent at jeg ser kvinder på min alder som jeg finder tiltrækkende. Piger på 22-28 derimod de er ganske interessante og var jeg ikke gift ville det da være piger i denne aldersgruppe der ville afvise mig gang på gang ;-)

Hvorfor skulle vi dog holde op med at synes at yngre kvinder er tiltrækkende bare fordi vi bliver ældre.

Jeg kan da også godt blive lidt forarget hvis jeg er gamle grise som Klaus Pagh med unge koner. Men var det mig der var i samme situation ville jeg nok gøre det samme. Det vigtigste er vel at begge parter i forholdet har det godt med det og hvis de 2 er tilfredse så kan vi andre bare blande os udenom.

Bjarke85
Kim Ludvigsen skrev:

Bjarke85 skrev:

Jeg siger heller ikke, at du er en hyklerisk, umoden person, der tæver din veninde, og som blot skriver for at skabe røre i andedammen. Men kan kan jo gisne om det, ingen ved det.

Forskellen på ovenstående gisning og din gisning om Pagh er, at han har rettens ord for ikke at være, hvad du "ikke" kalder ham.

Bjarke85 skrev:

Ok, så nu er du holdt op med at gisne. Rart.

Kim forskellen er jo der ligger en anklage i mod ham, og offentligheden er bekendt med det.. Det er ikke noget jeg har fundet på, jeg kom blot med informationen omkring det.

Jeg skal ikke kunne sige om jeg ikke ville føle mig tiltrukket af en 30-35 årig som 78 årig. Men en ting er sikkert, jeg ville aldrig gifte mig med en, og bringe skam over mig selv og min familie.

Jeg kunne nok godt nøjes med en på 50-60 år, så har vi også noget at snakke om og lidt mere ens livserfaring osv. Smile

Men ja, det var nok et forkert sted at komme med mit indlæg, da 90% herinde jo er af Klaus paghs støbning og har unge koner Wink Men min holdning er åbenbart så absurd at jeg burde have hjælp mener PeterS.

Til det kan jeg dog kun sige, at nej det er altså ikke flertallet i Danmark der syntes jeres tendenser er normale, måske er det flertallet herinde Smile men ikke generelt.

Og næsten alle jeg kender ville syntes så noget er vold klamt. Det kan meget vel være vi er unge, og vi bliver klogere når vi bliver gamle som "jer". Men det er nu engang sådan holdningen er i dag.

Frank
Amagerdreng skrev:

Hold da K... en flok får vi har i denne tråd (ville egentlig have skrevet børn men !!) BJARKE smider en artikel fra EB og straks farer i næsten alle sammen i flint og bider ham næsten til blods.. SUK..
Hvor mange har IKKE smidt div artikler fra div blade på DTW og det i denne stil ??. Lad mig blot nævne en - den om den nu afdøde John Hatting den skabte også en stor gang rører i andedammen. Jeg tror virkelig at visse personer både her og på PP bare er i disse forums for at lave ballade og rav i den. So sorry to say og det er IKKE dig BJARKE Grin..
Og så vil jeg da lige sige "Jeg har også mødt Claus Pagh og indrømmet "Jeg brød mig sgu ikke om ham" Har mødt ham flere gange i mit tidligere job...

Jeg ved ikke hvad de serverer hvor du er, men Bjarke85 smed ikke blot en artikel, han tilførte tillige kommentarer. Og det er vist dem som er hele omdrejningspunktet for debatten.

Amagerdreng
PEPSI MAX... Men hos dig ligner det mere TUBORG og vist en for meget Smile En opfølgning er vel på plads.. SUK.. im off.
Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.

Frank
Amagerdreng skrev:

PEPSI MAX... Men hos dig ligner det mere TUBORG og vist en for meget Smile En opfølgning er vel på plads.. SUK.. im off.

Tuborg er bestemt HOF-drikken. I Danmark forstås. Altså udover mine håndbryg.Smile

Bjarke85
Amagerdreng skrev:

Friends again

Kim Ludvigsen
Bjarke85 skrev:

Kim forskellen er jo der ligger en anklage i mod ham, og offentligheden er bekendt med det.. Det er ikke noget jeg har fundet på, jeg kom blot med informationen omkring det.

En anklage som er tilbagevist, hvilket du havde/har svært ved at acceptere. Det meste af protesterne i denne tråd skyldes vist din fortsatte gisnen, som ikke hører nogle steder hjemme. Man kan kalde andre for ballademagere, idioter eller mange andre ting, men at kalde dem pædofile er altså noget af det værste. Og jo, du kaldte ham pædofil med din "gisnen".

Bjarke85 skrev:
Jeg skal ikke kunne sige om jeg ikke ville føle mig tiltrukket af en 30-35 årig som 78 årig. Men en ting er sikkert, jeg ville aldrig gifte mig med en, og bringe skam over mig selv og min familie.

Det er kun at bringe skam i dine øjne, og jeg har på fornemmelsen, at du vil se anderledes på tingene om 20-30-40 år.

Bjarke85 skrev:
Men ja, det var nok et forkert sted at komme med mit indlæg, da 90% herinde jo er af Klaus paghs støbning og har unge koner Wink Men min holdning er åbenbart så absurd at jeg burde have hjælp mener PeterS.

Til det kan jeg dog kun sige, at nej det er altså ikke flertallet i Danmark der syntes jeres tendenser er normale, måske er det flertallet herinde Smile men ikke generelt.

Jeg er sikker på, at hvis du spørger ældre mænd, så vil langt de fleste af dem foretrække unge kvinder. Problemet er blot, at vi generelt ikke kan score dem.
Mvh. Kim
Ferie i Thailand:
http://rejse-til-...

http://rejse-til-thailand.dk
Frank
Bjarke85 skrev:

Amagerdreng skrev:

Friends again

Ja , du bryder dig ikke om ham.... så er han nok pædofil ...... eller?

Bjarke85
Hvem bryder jeg mig ikke om ? Amager ? Nej han er en styyyk styyk mand Grin haha.

Jo amager er sku en fin fyr, ikke sådan et gammelt bittert brokkehovede Smile

zapper
Bjarne85

Dit problem du forarges over andres lykke uanset alder. I stedet burde du være glad på andres vegne. Det formår du slet ikke - hvor er du dog ynkelig.Headbanger

Det viser bare, at du er kraftig underfrankeret.

Så gisper jeg videre hvorfor du viser sådan en interesse omkring pædofiliBig eyes

Bjarke85
zapper skrev:

Bjarne85

Dit problem du forarges over andres lykke uanset alder. I stedet burde du være glad på andres vegne. Det formår du slet ikke - hvor er du dog ynkelig.Headbanger

Det viser bare, at du er kraftig underfrankeret.

Så gisper jeg videre hvorfor du viser sådan en interesse omkring pædofiliBig eyes

Du er jo helt blæst Zapper. Først siger du jeg er efter folk i forhold med stor aldersforskel. Nu forages jeg over folks lyke uanset alder? Forstår ikke hvad du egentlig siger ? Og jeg forages ikke over folks lykke. JEg kender massere af lykkelige mennesker, og det er dejligt Smile

Jeg syntes bare det er fucking vammelt at en 78 årig er sammen med en på 33, og siden hun var 28. Det er min egen alder. Bare tanken giver mig kvalme. Så kan i mene jeg skal have hjælp for den holdning, eller at jeg skal klappe hesten og jeg ved ikke hvad i har skrevet.

Men det er nu engang min holdning, ligesom det er mange mange andres holdning.

Og så vil jeg sådanset skide på hvor meget det irritere jer at jeg har den holdning, lev med det, eller lad være Wink

Spring til debat: