Se indlæg|
HJÆLP MIG NU
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 04/05-2006 08:32
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
Bamsen det kræver på DBA at man hele tiden ser om der er noget nyt - ligepludselig er der noget , jeg har prøvet det et par gange.....det kommer IKKE til dig ved at du har annonce i..det har jeg også prøvet , da der er så mange ude efter lejelejligheder må man bare være om sig , det skal nok komme! Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 04/05-2006 14:29
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Jeg bor på frederiksberg omkring falkoner alle/godthåbsvej i en lille 2 vær. til 3000 om måneden. Det er godt nok noget virkelig skod byggeri, hvor det bla. har regnet ind gennem taget når det hagler ned udenfor, og om vinteren kører min varme på det højeste og det er stadig pisse koldt pga. vinduerne der IKKE er isoleret. Udlejeren vil ikke gøre noget ved det, og hvis man prøver at få ham til det, å bliver man ganske enkelt smidt ud. Og der er ikke ngoet at gøre fra vores side. Derimod, kan jeg da høre om der er plads til jer? Hvis det stadig er noget der lyder som noget? JEg skal bare vide jeres alder, da han for det meste kun tager folk over de 35-40 ind, da de jo ikke fester og det hele som os andre unge ![]() Glemte lige at sige at jeg helst intet vil love, men jeg kan da prøve at hre ham ad, da der tit er stor udskiftning i folk der bor her, pga de usle boliger. Redigeret af d. 04/05-2006 14:29 |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 04/05-2006 16:36
|
|
Hvis der foreligger en lejekontrakt som begge parter har skrevet under på kan han ikke smide jer ud! Så er det lige en tur in i LLO og lade dem køre sagen.....udlejer har pligt til at vedligeholde de boliger han lejer ud så hvis der er noget utæt/itu skal han udbedre skaderne....medmindre han har tilføjet det under §11 mener jeg det er i lejekontrakten....at I selv skal holde det vedlige , men det kan jeg ikke tro - indvendig vedligeholdelse står i selv for men den udvendige er udlejer der skal sørge for det er iorden....
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| Santhumpon |
Lagt på d. 09/05-2006 21:53
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 227 |
Hej Så lige Kontant her til aften på DR 1 den 9 maj. Snydt af stjålne boligannoncer http://www.dr.dk/...204639.htm Kan ses på DR 1 Nettv senere. http://www.dr.dk/.../index.htm mvh Torben Santhumpon Jensen. Redigeret af Santhumpon d. 09/05-2006 21:56 |
|
|
|
| paulsenp |
Lagt på d. 10/05-2006 09:34
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 942 |
Ja, jeg så også udsendelsen. Det er tilsyneladende uhyre let og risikofrit for boligsvindlerne at operere på nettet.
Peter
|
|
|
|
|
Lagt på d. 10/05-2006 20:15
|
|
Hejsa Ja jeg har desværeeeee også betalt til dem. De tjener mange penge på os, som leder efter en bolig Men når man er desperart så, lader man sig lokke bamsen |
|
|
|
| Ki Nuk |
Lagt på d. 25/05-2006 09:03
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 62 |
Dejligt med gode nyheder, Bamse... Tillykke med det...![]() ![]() ![]() mvh... Ki Nuk |
|
|
|
|
Lagt på d. 25/05-2006 10:23
|
|
Tillykke bamse, så kan du endelig også snart komme til thailand igen hva og se flere tv kanaler, nøøøøj det bliver rent svir for dig / jer |
|
|
|
|
Lagt på d. 25/05-2006 13:19
|
|
Davser Ja det bliver sgu dejligt, også det med kunne se flere tv kanaler. Og ja så håber jeg snart vi kan komme til thailand igen' bamsen |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 25/05-2006 14:47
|
|
Tillykke Bamsen - rart at høre det endelig lykkedes for jer - hvor fandt i den lejlighed så? Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 25/05-2006 17:17
|
|
Davs Pdrhan Ja da vi skulle lede efter en lejlighed , blev jeg skevet op for ca 4000 kr i forskellige selskaber , og det var et sådan boligselskab, som lge nu have 3 ledige lejligheder Så kunne vi vælge så vi tog en på 1 sal med balkon og dejlig udsigt,det er ikke kbh ,men ok Og så til 3600 kr incl varme dejligt bamsen |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 25/05-2006 18:16
|
|
Super Bamsen! Tillykke med det! Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 25/05-2006 20:05
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Og så til 3600 kr incl varme dejligt Er det så slut med at hugge brænde ? lol Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
|
Lagt på d. 25/05-2006 20:30
|
|
Davser kim Ja så er jeg fri for at hugge brænde Og msåke fri for at der falder brænde ned, når man HUGGER det bamsen |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 25/05-2006 22:15
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Tillykke bamse, håber både du og fruen bliver glade for at bo i næstved mvh somchai |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 26/05-2006 03:28
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
. Hej Bamse Saa Lykkes det at finde et sted af bo selv og de jo er i næstved kan man sige meget godt om byen men jeg fortrækker stadig at bliver hvor jeg bo nu. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.