Se indlæg|
Ny Dansk Resaturant Khao Talo Pattaya
|
|
| HOJ |
Lagt på d. 06/01-2014 17:43
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 131 |
hej ALMMAN Tak for linket så nu skulle det være muligt at se billedet af den blå Bank og det må så være i bygningen på den anden side af indkørslen NUTs restaurant må være åbnet. ud fra street veiw er billede fra 2012 http://peecee.dk/...iew/428962 Web: HOJ
|
|
|
|
| Fotofreak |
Lagt på d. 06/01-2014 18:44
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 489 |
Hej HOJ Banken’s adresse er 209/19 Moo 10 (Krung Thai Bank - aka ”Blue Bank”) - Så jeg formoder at ’Nut Restaurant/Danish Catering NJ’ (209/20 Moo 10) er nabo til banken Men man ved jo aldrig (T.I.T.) Bankens nøjagtige placering: Indtast 12.907671, 100.906671 i søgefeltet på Google Earth. (kordinaterne er for nemheds skyld opgivet i decimalgrader - Ønsker man kordinaterne oplyst i Grader, minutter og sekunder sætter man markøren over ’tegnestiften’ og aflæser kordinaterne nederst på siden) Her følger 3 screenshots fra Google Streetview: Klik på fotos for størrer billeder ![]() ![]() ![]() Hehe - Jeg har aldrig hørt 'Krung Thai Bank' omtalt som 'Blue Bank' før M.v.h. Fotofreak |
|
|
|
| thaibertel |
Lagt på d. 06/01-2014 23:21
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 106 |
Fotofreak skrev: Hej det var så de mennesker der ikke kan finde rundt der blev omtalt en blå bank når man køre op af vejen ser man tydelig en blå facade de er naboer til denne bank før var der en kaffe bar M V HHej HOJ Banken’s adresse er 209/19 Moo 10 (Krung Thai Bank - aka ”Blue Bank”) - Så jeg formoder at ’Nut Restaurant/Danish Catering NJ’ (209/20 Moo 10) er nabo til banken Men man ved jo aldrig (T.I.T.) Bankens nøjagtige placering: Indtast 12.907671, 100.906671 i søgefeltet på Google Earth. (kordinaterne er for nemheds skyld opgivet i decimalgrader - Ønsker man kordinaterne oplyst i Grader, minutter og sekunder sætter man markøren over ’tegnestiften’ og aflæser kordinaterne nederst på siden) Her følger 3 screenshots fra Google Streetview: Klik på fotos for størrer billeder ![]() ![]() ![]() Hehe - Jeg har aldrig hørt 'Krung Thai Bank' omtalt som 'Blue Bank' før M.v.h. Fotofreak |
|
|
|
| ALMMAN |
Lagt på d. 07/01-2014 04:33
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 43 |
hej ALMMAN Tak for linket så nu skulle det være muligt at se billedet af den blå Bank og det må så være i bygningen på den anden side af indkørslen NUTs restaurant må være åbnet. Takker rigtig mange gange,.. det var pænt af dig,.. ![]() kan godt huske bygningerne,.. som ligger ca. 1 km oppe,..dog uden at hæfte mig nærmere ved dem, da jeg var overbevist om at det måtte være længere oppe,.. altså de 2 - 3 km. som først nævnt, - Naturligvis oså til Fotofreak, som har været så venlig også at indsætte fotos, og oven i købet stedangivelse, nu har selv Fjolser som mig, også en chance for at finde restauranten, i stedet for at ligge og rode rundt i den anden ende af gaden,.... ![]() meget fornemt. ![]() |
|
|
|
| Fotofreak |
Lagt på d. 07/01-2014 04:58
|
|
thaibertel skrev: Hej det var så de mennesker der ikke kan finde rundt der blev omtalt en blå bank når man køre op af vejen ser man tydelig en blå facade de er naboer til denne bank før var der en kaffe bar M V H Det ærede TP medlem der (trods ihærdig indsats) ikke kunne finde ’Nut Restaurant/Danish Catering NJ’ er undskyldt. Oplysninger om adressen var jo mildt sagt forvirrende/misvisende. Så vidt jeg kan bedømme (ud fra Google Earth), så ligger ’Nut Restaurant/Danish Catering NJ’ kun ca. 1200 meter inde i Soi Khao Talo (når man kommer fra Sukhumvit) Det ærede medlem er simpelthen drønet forbi, før han begyndte at koncentrere sig om at finde ’Blå Cafe’ eller ’Blue Bank’ ![]() M.v.h. Fotofreak |
|
|
|
| zapper |
Lagt på d. 07/01-2014 14:43
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 442 |
Måske vi skulle lave en indsamling, og så sende fotofreak derned som udsendt fra DTW og tage friske billeder af det nu meget omtalte danske spisested.![]() |
|
|
|
| Phaiwan |
Lagt på d. 07/01-2014 15:22
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 29 |
Hej Maltilde har jeg lige været i dag og spise, det er ikke noget at råbe hurra for, der er heller ikke meget man kan kalde Dansk mad |
|
|
|
| HOJ |
Lagt på d. 08/01-2014 00:18
|
Phaiwan skrev: Hej Maltilde har jeg lige været i dag og spise, det er ikke noget at råbe hurra for, der er heller ikke meget man kan kalde Dansk mad kan du ikke lige prøve den NUTs restaurant i Khao talo og give en anmeldelse på den Web: HOJ
|
|
|
|
| Fotofreak |
Lagt på d. 08/01-2014 07:46
|
|
zapper skrev: Måske vi skulle lave en indsamling, og så sende fotofreak derned som udsendt fra DTW og tage friske billeder af det nu meget omtalte danske spisested. ![]() Haha ![]() Måske er det bedst at starte en indsamling til ’Sank’ Han er jo i Pattaya, og skal ud og cykle alligevel, samt at han har et fint kamera. Hvis ’Sank’ skal over på den anden side af Sukhumvit, kan udgifterne til en fotoexpedition højst løbe op i 10-12 pitstop’s & en overnatning. M.v.h. Fotofreak ![]() |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 08/01-2014 09:41
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Så så ikke næbet, det kan klares uden overnatning men jeg har desværre ikke tid lige nu, men jeg sender et konto nr. når jeg får tid ![]() |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 08/01-2014 14:05
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
foto sank kan ikke køre så langt, han kan kun cykle til soi 13, så han ved at dø af udmattelse
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 08/01-2014 14:54
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Ja man kan høre du har feber ![]() |
|
|
|
| thaibertel |
Lagt på d. 11/01-2014 00:21
|
|
HOJ skrev: Phaiwan skrev: Hej Maltilde har jeg lige været i dag og spise, det er ikke noget at råbe hurra for, der er heller ikke meget man kan kalde Dansk mad kan du ikke lige prøve den NUTs restaurant i Khao talo og give en anmeldelse på den det kunne da være dejligt om der kom lidt anmeldelser jeg har smagt maden den er sku OK og så må i ha en rigtig god dag mede ved Nut Ps. kom til og tænke på noget ikke dansk mad mon ikke navnet har noget og gøre med det hvis nu den hed den lille havfrue ell lig, så er det dansk uanset om det er en thai der er i køkknet M V H den madglade |
|
|
|
| HOJ |
Lagt på d. 25/01-2014 00:55
|
Har i dag talt med min gamle ven Hans han fortalte at han torsdag var på Nuts restaurant hvor de var 18 Dansker til spisning af medister, læsk og brunkål og det var sådan en succes at de fik aftalt med ejeren at han i næste uge skulle lave gule ærter og inden han gik derfra var der allerede 20 tilmeldte til spisning, det er vist godt det foregår i et åben lokale der må sku blive udledt nogle drivhus gasser efter sådanne måltider med kål og næstegang guleærter
Redigeret af HOJ d. 25/01-2014 01:00 Web: HOJ
|
|
|
|
| thaibertel |
Lagt på d. 23/02-2014 13:02
|
|
Hej jeg skulle sige at på Onsdag vil der blive serveret Stegt flæsk og Paneret flæsk med de nye kartofler og den dejlige persillesovs fra kl. 18.00 og snapsen er på KØL vel mødt og Velbekommen |
|
|
|
| thaibertel |
Lagt på d. 27/04-2014 12:54
|
|
thaibertel skrev: Hej jeg skulle sige at på Onsdag vil der blive serveret Stegt flæsk og Paneret flæsk med de nye kartofler og den dejlige persillesovs fra kl. 18.00 og snapsen er på KØL vel mødt og Velbekommen Så er der et godt tilbud Lamme kølle Onsdag efterretten er Pandekager |
|
|
|
| thaibertel |
Lagt på d. 03/05-2014 23:49
|
|
Så er der Brændende Kærlighed Onsdag + Dessert |
|
|
|
| thaibertel |
Lagt på d. 03/05-2014 23:55
|
|
Det er stadig hos Nut Restaurant Danish Catering NJ |
|
|
|
| sudsakhon |
Lagt på d. 04/05-2014 01:03
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2675 |
Nu er jeg ikke lige i Pattaya, men at se de menuer gør mig alligevel sulten. Selv her i lille DK er der begyndt at være lagt mellem de danske klassikere. |
|
|
|
| lung |
Lagt på d. 04/05-2014 21:53
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 365 |
Nu er jeg ikke lige i Pattaya, men at se de menuer gør mig alligevel sulten. Selv her i lille DK er der begyndt at være lagt mellem de danske klassikere. jeg glæder mig sku også til at komme hjem til Pattaya og få ordentlig dansk mad ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Så så ikke næbet, det kan klares uden overnatning
men jeg har desværre ikke tid lige nu, men jeg sender et konto nr. når jeg får tid
Ja man kan høre du har feber