Se indlæg|
Soul of a Nation : The Royal Family of Thailand
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 20/10-2016 22:18
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 4361 |
|
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 20/10-2016 22:45
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
Tak for det sidste link johnbkk Det viser jo bare Obama som en stor diplomat.. Gud....... Hillary var der også
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| The_Horror |
Lagt på d. 21/10-2016 06:54
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 325 |
JohnBKK skrev: Til Web: Synes jeg har holdt en rimelig sober tone her, men den unge mand har åbenbart et problem fordi jeg er her. Det er jo tydeligvis DIG og de andre lærde som har et problem med mig....kan du ikke klare lidt modstand? jeg stopper ikke før du stopper og eftersom at du er den ældste og åbenbart den klogeste så burde du vise dig som den modne og stoppe, men du bliver jo ved...selvom du beder mig om at 'holde kaje', specielt når alkoholen virker og Dr. Jekyll bliver til Mr. Hyde. Det var dig der startede Johnny, og det hele handlede ikke om at du var synderligt uenig, bare min tone du ikke kan have....men så kan du jo smage din egen medicin. Heldigvis har du folk som Gunther og Asian Farmer m.fl. til at klappe din ryg. |
|
|
|
| The_Horror |
Lagt på d. 21/10-2016 06:57
|
|
gunther skrev: Det er meget sjælden jeg skriver eller kigger på den her site. Men husker før i tiden var der flere af de verdensmænds typer som THE HORROR, de blev heldigvis siet fra, de fleste at dem er også sådan nogle små amatører som ikke har oplevet særlig meget i den store verden. og du ved lige pludselig alt om mig siden du åbenbart kan udtale dig? kan kun gentage hvad jeg skrev til Asian Farmer. Bring noget til bordet før du melder dig ind fra sidelinien i stedet for bare at kæfte op som den tøs du åbenbart er. |
|
|
|
| The_Horror |
Lagt på d. 21/10-2016 07:00
|
|
Webmaster skrev: Kære drenge, piger og stridshaner, Husk nu at lade debatten foregå i en venskablig tone. Vær gerne uenig, men lad det nu på en ordentlig måde. Tak - Admin - Jeg tror egentlig den ged er barberet, med mindre der er flere kloge mennesker der vil komme med intetsigende provokationer uden at have læst hvad diskussionen egentlig går ud på. Folk skal ikke være enige med mig, men det ville være noget nemmere hvis folk skrev HVAD de var uenige i istedet for blot at gylpe lidt opkast op for at fodre troll'en. Redigeret af The_Horror d. 21/10-2016 07:18 |
|
|
|
| Asian Farmer |
Lagt på d. 21/10-2016 11:45
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 445 |
The_Horror skrev: Webmaster skrev: Kære drenge, piger og stridshaner, Husk nu at lade debatten foregå i en venskablig tone. Vær gerne uenig, men lad det nu på en ordentlig måde. Tak - Admin - Jeg tror egentlig den ged er barberet, med mindre der er flere kloge mennesker der vil komme med intetsigende provokationer uden at have læst hvad diskussionen egentlig går ud på. Folk skal ikke være enige med mig, men det ville være noget nemmere hvis folk skrev HVAD de var uenige i istedet for blot at gylpe lidt opkast op for at fodre troll'en. Bob bob bob..... hvis du nu læste hvad jeg og andre skriver. Og så forholdt dig til det, og ikke til hvad du troede der var skrevet. Så ville denne tråd nå et helt andet niveau! Temmelig paradoksalt at netop du påstår andre ikke har læst hvad diskussionen går ud på. |
|
|
|
| The_Horror |
Lagt på d. 21/10-2016 12:29
|
|
så fortæl mig det hr. farmer, hvad er det jeg har misforstået? og hvad er det jeg skal forholde mig til, for det har du åbenbart langt mere styr på kan jeg høre?? fortæl mig det! hint: Jeg er egentlig bare en ung mand som har en mening om udlændinges udskejelser i dagene efter kongens død og delvist også i den blot en måned lange sørgeperiode, en holdning der åbenbart er forbudt at have når man er ung og ikke bosat i Thailand. For horden af lærde pensionister har langt mere styr på takt og tone lader det til. Festivitas for faranger er en menneskeret som der ikke skal pilles ved lader man mig forstå. Fair nok, hver mand sin mening, men jeg er åbenbart både bedrevidende, dumsmart, uvidende og moraliserende for at have min mening. |
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 21/10-2016 13:18
|
|
Sgu da utroligt, du bliver ved?????? Sådan her lagde du ud: "læs på eb 'nationen', der er er mange danske mænd med thaikoner som viser deres enorme viden på området...bl.a. en som mener at thailand går fallit hvis de lukker salg af alkohol i en måned, da han tror at thailands økonomi er afhængig af øldrikkende sexturister...." "den største sorg i en menneskealder for det thailandske folk samt en uvis fremtid og det eneste farang snakker om div. medier er bekrymringen vedr. alkohol og fest. Enkelte steder kan man læse kloge faranger snakke om at thailands økonomi bryder sammen hvis de forbyder alkohol i mere end 30 dage....ja! for thailands økonomi er jo bygget op om øldrikkende sexpats.....rolig, I skal nok få jeres øl, og skulle man (gud forbyde det!) blive ædru i mere end 1 dag, ja så går det nok." http://www.thaila...rowstart=0 Du hidser dig op over nogle bøvehoveder på Nationen, skriv dog derovre istedet, ingen her på siden har brokket sig over hverken det ene eller det andet, altså inden du begyndte på dit ævl.. ![]() |
|
|
|
| The_Horror |
Lagt på d. 21/10-2016 13:31
|
|
hvem er det i grunden der bliver ved? og hvem siger dit ævl er bedre end mit ævl? her eller på nationen, det er sgu det samme sludder..det fremgår jo bl.a. af denne tråd...den ene er klogere end den anden. |
|
|
|
| Asian Farmer |
Lagt på d. 21/10-2016 13:52
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 445 |
The_Horror skrev: hvem er det i grunden der bliver ved? og hvem siger dit ævl er bedre end mit ævl? her eller på nationen, det er sgu det samme sludder..det fremgår jo bl.a. af denne tråd...den ene er klogere end den anden. Du har helt ret i at den ene er klogere end den anden! Din manglende viden har du så smukt udstillet i dine indlæg. Få styr på fakta, og lad være med at hidse dig op over ting du intet ved om. |
|
|
|
| The_Horror |
Lagt på d. 21/10-2016 14:15
|
|
jeg har meldt ud af jeg stopper så snart slænget af sure bonderøve stopper med at kaste lort på mig, men der må jo være nogen som er interesseret i at holde denne mudderkastning kørende... endnu engang kommer du med absolut intet andet end opkast...hvad er det jeg ikke ved, siden du nævner min manglende viden?? og hvilke fakta har jeg ikke styr på? og hvad hidser jeg mig op over som jeg ikke ved noget om? |
|
|
|
| GAMBIT |
Lagt på d. 21/10-2016 14:39
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1244 |
Hvorfor skal i gamle sure mænd hidse jer sådan op? Horror har kun delt sin frustration over han ikke er overrasket over at der sekunder efter kongens død bliver spurgt til om der nu vil blive lukket ned for natforlysterne. I farer op og sviner Horror til fordi i synes at føle jer trådt over tæerne. Jeg synes Horror er blevet fejlfortolket, og selv efter han har forsøgt at forklare sig, bliver i ved med at svæve som gribbe over manden? Horror, har gennem tiden udvist stor viden om Thailand, kulturen og sidst men ikke mindst viden omkring det at være farang i Thailand og alt hvad der følger med i alle de stadier man skal igennem for virkelig at se bag smilet på Thai. Og de samme stadier har i der er ældre af gårde også gennemgået - Det har vi i det mindste til fælles, de fleste af os.. Jeg er helt enig i de ting Horror har beskrevet og kan se at mange af jer opfører jer som fordrukne pattebørn. Tag jer dog sammen Redigeret af GAMBIT d. 21/10-2016 15:06 Too much agreement kills a chat.
- Eldridge Cleaver |
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 21/10-2016 15:20
|
|
Ro på... det hører ingen steder hjemme at manden læser noget på Nationen, og derefter brokker sig herovre på TP. Nationen rager mig.. og det undrer mig hvorfor en åbenbar intelligent og velformuleret fyr som JS/Horror følger med på den skodside. Det er fredag, fruen er på landet, jeg har købt røget laks, dild, majo, toast, hvidvin, og bajere i kassevis, det ender galt, mon ikke? God weekend derhjemme i Nationen! ![]() PS: Udmærket signatur GAMBIT, hehe.. |
|
|
|
| GAMBIT |
Lagt på d. 21/10-2016 15:25
|
|
JohnBKK skrev: Ro på... det hører ingen steder hjemme at manden læser noget på Nationen, og derefter brokker sig herovre på TP. Nationen rager mig.. og det undrer mig hvorfor en åbenbar intelligent og velformuleret fyr som JS/Horror følger med på den skodside. Det er fredag, fruen er på landet, jeg har købt røget laks, dild, majo, toast, hvidvin, og bajere i kassevis, det ender galt, mon ikke? God weekend derhjemme i Nationen! ![]() PS: Udmærket signatur GAMBIT, hehe.. Han Læser på Nationen, deler sit brok på TP fordi vi allesammen herinde er Thai eksperter selvfølgelig ![]() Det lyder godt med konen på landet - jeg kontemplerer hvor jeg skal sende min kone hen... Kunne gost bruge en weekend med Rom, Blues, pilsnere og Pot. Too much agreement kills a chat.
- Eldridge Cleaver |
|
|
|
| The_Horror |
Lagt på d. 21/10-2016 15:59
|
|
nu var det med nationen altså bare et ud af flere steder at jeg på under 24 timer læste om folks alkohol og sex frusterationer og sørme om det ikke også skete på Thailand Portalen, så mon ikke vi herinde stort set rammer samme segment :-) reaktionerne heraf kunne ihvertfald give et hint. Jeg kunne også have nævnt thaivisa, elskede 'stickboy', diverse blogs og stort set samtlige thaibaseret aviser på facebook (kommentarfeltet)...samt de steder jeg måtte have glemt her. Men selv Stickman var moden nok til at ændre søndagens blog i en respektabel retning. Så han viser jo netop at selvom man er interesseret i thailands natteliv kan man godt udvise lidt respekt i en situation denne, det er om ikke format, så ihvertfald alm. sund fornuft...Be like stickman. Det skal siges at jeg for længst er afstået fra at læse eller debattere på nationen, men jeg kunne ikke dy mig da det handlede om Thailand og kongens død. Ikke overraskende kunne man fx læse fra en mand som præsenterer sig selv som thaigift (og allerede der lidt klogere end gennemsnittet) at thailands økonomi vil kollapse hvis man fastholder 1 måneds sørgeperiode. Herinde bliver der nævnt noget af det samme og jeg må bare sige, ja, alle vil tjene penge, men danseprinsesserne kan godt klare sig i en måned og der er nok en af sponsorerne el. en sugardaddy som forbarmer sig lidt ekstra som kompensation. Så inden man frygter for statsbankerot grundet lavere ølsalg kunne man måske overveje at bruge sine kræfter og penge på noget andet. God weekend til alle, enige som uenige. Redigeret af The_Horror d. 21/10-2016 16:21 |
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 21/10-2016 18:04
|
|
The_Horror skrev: nu var det med nationen altså bare et ud af flere steder at jeg på under 24 timer læste om folks alkohol og sex frusterationer og sørme om det ikke også skete på Thailand Portalen, så mon ikke vi herinde stort set rammer samme segment :-) reaktionerne heraf kunne ihvertfald give et hint. Jeg kunne også have nævnt thaivisa, elskede 'stickboy', diverse blogs og stort set samtlige thaibaseret aviser på facebook (kommentarfeltet)...samt de steder jeg måtte have glemt her. Men selv Stickman var moden nok til at ændre søndagens blog i en respektabel retning. Så han viser jo netop at selvom man er interesseret i thailands natteliv kan man godt udvise lidt respekt i en situation denne, det er om ikke format, så ihvertfald alm. sund fornuft...Be like stickman. Det skal siges at jeg for længst er afstået fra at læse eller debattere på nationen, men jeg kunne ikke dy mig da det handlede om Thailand og kongens død. Ikke overraskende kunne man fx læse fra en mand som præsenterer sig selv som thaigift (og allerede der lidt klogere end gennemsnittet) at thailands økonomi vil kollapse hvis man fastholder 1 måneds sørgeperiode. Herinde bliver der nævnt noget af det samme og jeg må bare sige, ja, alle vil tjene penge, men danseprinsesserne kan godt klare sig i en måned og der er nok en af sponsorerne el. en sugardaddy som forbarmer sig lidt ekstra som kompensation. Så inden man frygter for statsbankerot grundet lavere ølsalg kunne man måske overveje at bruge sine kræfter og penge på noget andet. God weekend til alle, enige som uenige. Hvor er der nævnt noget af det samme? Bare fortsæt, men jo mere du fremturer, jo mere afslører du af din åbenbare uvidenhed samt foragt for alle der er gift ell. bor med en thaidame: - og allerede der lidt klogere end gennemsnittet - Du minder mig om min utålelige nevø på 35 der bor i spelt-distriktet 2100 Ø, kører på Christiania cykel, og render rundt og inviterer muslimer på kaffe, den lille svage undermåler, mens han lufter sine PC holdninger og "en fremmed er en ven du ikke har mødt" - kender du det, lille Hollor? Undrer mig egentlig over at du gider bruge tid på nogle gamle fortabte assholes som os, weird.. |
|
|
|
| GAMBIT |
Lagt på d. 21/10-2016 18:10
|
|
JohnBKK skrev: The_Horror skrev: nu var det med nationen altså bare et ud af flere steder at jeg på under 24 timer læste om folks alkohol og sex frusterationer og sørme om det ikke også skete på Thailand Portalen, så mon ikke vi herinde stort set rammer samme segment :-) reaktionerne heraf kunne ihvertfald give et hint. Jeg kunne også have nævnt thaivisa, elskede 'stickboy', diverse blogs og stort set samtlige thaibaseret aviser på facebook (kommentarfeltet)...samt de steder jeg måtte have glemt her. Men selv Stickman var moden nok til at ændre søndagens blog i en respektabel retning. Så han viser jo netop at selvom man er interesseret i thailands natteliv kan man godt udvise lidt respekt i en situation denne, det er om ikke format, så ihvertfald alm. sund fornuft...Be like stickman. Det skal siges at jeg for længst er afstået fra at læse eller debattere på nationen, men jeg kunne ikke dy mig da det handlede om Thailand og kongens død. Ikke overraskende kunne man fx læse fra en mand som præsenterer sig selv som thaigift (og allerede der lidt klogere end gennemsnittet) at thailands økonomi vil kollapse hvis man fastholder 1 måneds sørgeperiode. Herinde bliver der nævnt noget af det samme og jeg må bare sige, ja, alle vil tjene penge, men danseprinsesserne kan godt klare sig i en måned og der er nok en af sponsorerne el. en sugardaddy som forbarmer sig lidt ekstra som kompensation. Så inden man frygter for statsbankerot grundet lavere ølsalg kunne man måske overveje at bruge sine kræfter og penge på noget andet. God weekend til alle, enige som uenige. Hvor er der nævnt noget af det samme? Bare fortsæt, men jo mere du fremturer, jo mere afslører du af din åbenbare uvidenhed samt foragt for alle der er gift ell. bor med en thaidame: - og allerede der lidt klogere end gennemsnittet - Du minder mig om min utålelige nevø på 35 der bor i spelt-distriktet 2100 Ø, kører på Christinia cykel, og render rundt og inviterer muslimer på kaffe, den lille svage undermåler, mens han lufter sine PC holdninger og "en fremmed er en ven du ikke har mødt" - kender du det, lille Hollor? Så blev klokken over 22:00 Too much agreement kills a chat.
- Eldridge Cleaver |
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 21/10-2016 18:17
|
|
Hehehe! Satme god laks, god vin, bar´guer do´... - lidt jazz på grammofonen: |
|
|
|
| The_Horror |
Lagt på d. 21/10-2016 18:39
|
|
JohnBKK skrev: The_Horror skrev: nu var det med nationen altså bare et ud af flere steder at jeg på under 24 timer læste om folks alkohol og sex frusterationer og sørme om det ikke også skete på Thailand Portalen, så mon ikke vi herinde stort set rammer samme segment :-) reaktionerne heraf kunne ihvertfald give et hint. Jeg kunne også have nævnt thaivisa, elskede 'stickboy', diverse blogs og stort set samtlige thaibaseret aviser på facebook (kommentarfeltet)...samt de steder jeg måtte have glemt her. Men selv Stickman var moden nok til at ændre søndagens blog i en respektabel retning. Så han viser jo netop at selvom man er interesseret i thailands natteliv kan man godt udvise lidt respekt i en situation denne, det er om ikke format, så ihvertfald alm. sund fornuft...Be like stickman. Det skal siges at jeg for længst er afstået fra at læse eller debattere på nationen, men jeg kunne ikke dy mig da det handlede om Thailand og kongens død. Ikke overraskende kunne man fx læse fra en mand som præsenterer sig selv som thaigift (og allerede der lidt klogere end gennemsnittet) at thailands økonomi vil kollapse hvis man fastholder 1 måneds sørgeperiode. Herinde bliver der nævnt noget af det samme og jeg må bare sige, ja, alle vil tjene penge, men danseprinsesserne kan godt klare sig i en måned og der er nok en af sponsorerne el. en sugardaddy som forbarmer sig lidt ekstra som kompensation. Så inden man frygter for statsbankerot grundet lavere ølsalg kunne man måske overveje at bruge sine kræfter og penge på noget andet. God weekend til alle, enige som uenige. Hvor er der nævnt noget af det samme? åh, fandt du nu lidt mere navlepiller så diskussionen kan køre videre? du kan jo godt lide det her men så skal du heller ikke sige at JEG skal stoppe... Hvor er nævnt noget i samme stil, well, utroligt at jeg skal gøre alt arbejdet...er det ikke nemmere hvis folk selv læser trådene igennem, så slipper vi også for at dine korpiger synger de samme intetsigende og korte sange som bæger markant præg af slet ikke at kende til diskussionens oprindelse. nå men her er lidt udpluk fra den erfarne og derved pr. automatik bedrevidende skare: Viggovax: "...glemmes helt de stakkels thaier, der arbejder i de forskellige servicefag der betjener os alle i de farang besøgte butikker med vidt forskellige tilbud, disse thaier mister nu deres indkomst på grund af diverse restriktioner for politiet. nåårh hvor er det syndt, så må vi hellere gå på druk i sørgeperioden, så de ikke mister deres eksistens grundlag. Her lidt andre guldkorn fra de lærde i vogterne råd: Asian Farmer: "Sgu da ikke dine penge turisterne har brugt ud fra forventning om et ferie indhold! Asian farmer: I bund og grund betaler turisterne for et forventet ophold. Inklusiv hvad der byder sig. Hvis de ikke får det de har betalt for er situationen helt anderledes.......Hvor svært er det at forstå? JohnBKK: for øl vil de ha´ - det er fornuftige folk! JUJ: Der skal sgu noget modvægt til alle wanabeenes ædruelige vrøvl og kaste sig på maven for sindsyge thailandske kultur. Asian Farmer: jeg forstår så absolut turisternes bekymring om at de får det forventede ud af deres ferie. Også at det er sgu da træls at rejse på det årlige druk/fisse trip og så risikerer at ende op i statsmands begravelse. skål og go lørdag Tak, ordene kommer fra en mand som kalder mig uvidende, bedrevidende m.m. JohnBKK: Thailand er en "turist hore" - alt er til salg. ps. NEJ, jeg er bestemt ikke som din spelt nevø...det er igen din egen fantasi der går i gang. JohnBKK: jo mere afslører du af din åbenbare uvidenhed samt foragt for alle der er gift ell. bor med en thaidame. Og endnu engang kan jeg konstateret at du danner din egen virkelighed og overfortolker mine ord. Pludselig foragter jeg ALLE med en thaidame? hvor kom den fra? Jeg kender pænt mange fornuftige og ufornutige mennesker der er gift med en thaidame. Og jeg har selv været gift med en. Men alligevel er jeg nu både uvidende og foragter alle disse mennesker. Hvor lang er listen efterhånden over alle dem du tror jeg foragter? alle folk der drikker alkohol, alle folk der bor i Thailand, alle folk der er thaigift, alle folk som er ældre end mig selv osv...er der snart nogen du mener jeg ikke foragter? min indre Freud siger mig at det måske er dine egne foragt der presser sig på? ps. hvor jeg finder mine referencer er vel i øvrigt ligegyldigt...det er ikke første gang at der er blevet refereret til tvivlsomme websteder i div. diskussioner her på Thai Portalen. Jeg kommer bare med min mening om et emne og det kan folk så være enig el. uenig. Du er så en mellemting men alligevel føler konstant trang til at tale ned til mig, sætte mig på plads og kalde mig alle mulige nedladende ting. Er det ikke nok bare at give din mening til kende og lade den ligge der? nå, men underholdningen stopper her, jeg vil smutte ind og se noget hockey henne i hallen. Det er ikke en spelt sport skal jeg hilse og sige. God fredag. Redigeret af The_Horror d. 21/10-2016 19:03 |
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 21/10-2016 18:48
|
|
Du er for nem, hehehe!![]() - men de har jo ret viggovax, Asian, juj m.fl. - det handler da om penge i sidste ende, og mange småbutikker taber penge, 7-11 er vel ligeglade, rige halvkineseres megacompany´s - de er bedre polstret qua deres tyveri fra alt og alle og placering af en skod 7-11 på hvert eneste gadehjørne.. Men det er du vel kold i PC røven over? Redigeret af JohnBKK d. 21/10-2016 19:02 |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

men så skal du heller ikke sige at JEG skal stoppe...