Se indlæg
 Udskriv debat
Orientering - købe grund og hus
bentmj
Hvad i alverden er der galt med dig marinus, leon, yonok er hvad hulen du nu hedder i dag.

Du bruger ordet svindel igen og igen, men gå lige tilbage i tråden og se hvem der startede med at bruge ordet svindel og du vil opdage at Yonok faktisk selv var der første.
I ingen af mine indlæg bruger jeg ordet svindel. Jeg har kort omtalt det såkaldte byggefirma, men hvor læser du at jeg bruger ordet svindlere om dem?
Hvis du ønsker at true mig så tænk dig rigtigt grundigt om først for du kender mig ikke og er ikke klar over hvilke følger det kan få for dig.
Du er ikke den første som har truet mig, og den tidligere person som har truet mig ville gerne fortsætte med at komme til Thailand og blev pludselig sød og rar da det åbenbart gik op for ham hvilke venner og familie jeg har her i landet.
Tru mig aldrig, og dine råd kan du proppe et vist sted hen.
Stop flæberiet og vis dig som en mand og fortæl sandheden, og at du er dum nok til at omtale Hugo i denne tråd fortæller vist en hel del om din person.
Du har helt og aldeles kørt din egen tråd langt ud på et sidespor, og måske skulle du bare indse at du sikkert ikke lige har hjulpet "projektet" som givetvis var din hensigt, men du kan jo altid skifte navn og forsøge igen senere eller prøve nogle af de andre glimrende websites men de kender dig måske også?

Yonok
bentjm i indlæg 14 siger du såledesGrinette projekt lugter af helvede til og ligner til forveksling tidligere tilfælde hvor folk er blevet taget i røven.
Det er vel stort set det samme som at sige at det er svindel+div. andre mere eller mindre slet skjulte antydninger.
Men I der mener det-endnu engang...kom med alle jeres beviser og jeg skal modbevise jeres påstande-syntes bare det er en helvedes ballade at lave blot fordi man formidler information om grun/hus til salg...jeg har jo på erntet tidspunkt bedt nogen om at købe noget som helst men blot informeret om muligheden.
Der er da heldigvis ingen der pludselig overfalder andre for at lægge inlæg ind vedr. billige fly billetter eller andet og jeg kan virkelig ikke se forskellen.

Anonym Bruger
bentmj skrev:

Du er ikke den første som har truet mig, og den tidligere person som har truet mig ville gerne fortsætte med at komme til Thailand og blev pludselig sød og rar da det åbenbart gik op for ham hvilke venner og familie jeg har her i landet.

Det lyder da interessant kan du ikke lige afsløre hvilke venner og familie det faktisk er du har? Derudover ser jeg dine indlæg som direkte trusler og det er fandme usmageligt.

Anonym Bruger
TomDK skrev:

bentmj skrev:

Det lyder da interessant kan du ikke lige afsløre hvilke venner og familie det faktisk er du har? Derudover ser jeg dine indlæg som direkte trusler og det er fandme usmageligt.

er bjarke tilbage???

rinpoche
bentmj skrev:

GrinGrinGrin

Hvis jeg havde en femmer for hver gang jeg fra udlændinge i Thailand har hørt noget tilsvarende latterligt, så ville jeg kunne købe hele Krim-halvøen.

Webmaster
bentmj skrev:
Hvis du ønsker at true mig så tænk dig rigtigt grundigt om først for du kender mig ikke og er ikke klar over hvilke følger det kan få for dig.
Tru mig aldrig, og dine råd kan du proppe et vist sted hen.
Stop flæberiet og vis dig som en mand og fortæl sandheden, og at du er dum nok til at omtale Hugo i denne tråd fortæller vist en hel del om din person.

Den debatform hører ikke til her på siden.
Farvel og tak.

- Admin -
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Webmaster
Vi i Admin har nu haft tid til at få drøftet denne sag lidt nærmere. Selvfølgelig skal der ikke trues her på siden, og vi har også tidligere set at tingene kun bliver værre hvis vi giver lang snor. Så derfor helt korrekt at Bentmj er blevet vippet ud.

Angående Yonok så bliver han også vippet ud. Yonok er en genganger og det får han blandt andet selv bekræftet i indlæg 29 og 38.

Desuden har Yonok helt klart sin andel af balladen i denne tråd, og sin andel af skylden for de trusler som blev uddelt og kostede en anden bruger sin profil herinde. Se f.eks. indlæg 19 og 23.

- Admin -
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Spring til debat: