Se indlæg|
Stopper sex livet for Thai-piger i fyrre års alderen
|
|
| VIP |
Lagt på d. 03/07-2014 08:03
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 567 |
Webmaster skrev: Såfremt der skulle være nogle herinde som har et lignende problem og som ikke har lyst til at skrive åbent om det så alle kan læse det, så er de jo velkommen til at sende VIP en privat besked. Bare en lille opfordring. Tak for dit initiativ. Der kom desværre ingen PB'er udover hvad jeg havde fået inden. Syntes også at tråden er skredet lidt. Startede den udelukkende af nysgerrighed, for at høre om andres KONER, eller KÆRESTER også helst var fri og bare skulle have "løjerne" i dobbeltsengen overstået, når de havde nået alderen for fertilitet krisen. Har selv trods flere "bekendtskaber" nemlig ikke tidligere mødt problemet. >>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<
|
|
|
|
| Mukke |
Lagt på d. 03/07-2014 09:02
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 378 |
zapper skrev: Mukke skrev: Nu har det altså ikke noget med alder at gøre, men med kondition.. Webmaster opfordrede os gamle til, at tænke nye veje. Det gjorde jeg og spiste en sådan inden putteriet... Nej 2 timer før... Sikke dog en oplevelse... Jeg har sgu da aldrig kunne have SEX i 3 stive timer, og hvis andre mener de har kunnet, vil jeg sige de er fuld af løwn... Tror nok jeg lige skal vente et par uger inden jeg prøver på ny, men er nu gået på diæt, så måske kan det give 15 min. længere end de 2. timer hehehe... Webmaster du havde ret... En anderledes positiv oplevelse selvom man er 66. år.... ![]() Nu mangler du bare at fortælle du er millionær, så er det som at høre end rundbordsamtale i Thailand ![]() Zapper mener du virkelig dette du skriver, for hvis du gør er du trådt over stregen.. Man skriver ærligt om hvad man oplever med hensyn til trådstarters spørgsmål, og du bliver så PLAT.... Har lige for sjov skyld gennemgået dine meritter... og kan se at det ikke er første gang du kommer med samme svar... Du er ikke seriøs......Nu er der altså nogle i Thailand der har tænkt længere end næsetippen, så der findes vel nogle millionærer, og alle er jo ikke som dig forfalden til at sidde i BAR hele dagen, for at fremture.. men det skal dem der gerne vil dette da have lov til.. for du må jo have din viden fra slige steder.. VIP takker af hele mit hjerte, for du fik noget til at rykke med dit indlæg... Min kone og jeg have en lang snak i går, for hun er i overgangsalderen..og hun tror virkelig hun er dødsyg med alt det blod der forlod hendes krop, og når hun så i forvejen har meget lavt blodtryk, ja så har hun det ikke så godt.... Jeg sagde til hende... Ring til dine jævnaldrende veninder, og find ud af om de også har problemer... Det var en bomber under hendes forlangen af, at jeg skulle betragte hende som dødsyg... Alle veninderne på hendes alder er også kommet i overgangsalderen... Det kan være et tilfælde, men jeg er overbevist om at thailandske kvinder er tidligere ude end nordboerne. Jeg slæber nu min kone med på privathospitalet for en undersøgelse med forlange om en hormon kur.. Det bliver så spændende om det hjælper... |
|
|
|
| VIP |
Lagt på d. 03/07-2014 09:49
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 567 |
Good luck Mukke
>>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<
|
|
|
|
| buick |
Lagt på d. 03/07-2014 10:33
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 549 |
Det er helt klart det rigtige at slæbe hende med på hospital Der kan de undersøge hende og forklare hende alt om overgangsalderen MEN MEN MEN hormoner er farlige de giver kræft hos temmelig mange kvinder, her i Danmark så giver lægen ikke længere hormoner Lægen henviser i stedet for til en gynækolog som undersøger og ser efter polyper osv i hendes underliv, disse skal evt fjernes da det ofte er der der dannes kræft min kone var det samme igennem og måtte indlægges for at få fjernet en polyp inden hun på prøve fik hormoner nu venter vi og ser om de hjælper hende og om hun skal stoppe hormonerne igen Mukke skrev: zapper skrev: Mukke skrev: Nu har det altså ikke noget med alder at gøre, men med kondition.. Webmaster opfordrede os gamle til, at tænke nye veje. Det gjorde jeg og spiste en sådan inden putteriet... Nej 2 timer før... Sikke dog en oplevelse... Jeg har sgu da aldrig kunne have SEX i 3 stive timer, og hvis andre mener de har kunnet, vil jeg sige de er fuld af løwn... Tror nok jeg lige skal vente et par uger inden jeg prøver på ny, men er nu gået på diæt, så måske kan det give 15 min. længere end de 2. timer hehehe... Webmaster du havde ret... En anderledes positiv oplevelse selvom man er 66. år.... ![]() Nu mangler du bare at fortælle du er millionær, så er det som at høre end rundbordsamtale i Thailand ![]() Zapper mener du virkelig dette du skriver, for hvis du gør er du trådt over stregen.. Man skriver ærligt om hvad man oplever med hensyn til trådstarters spørgsmål, og du bliver så PLAT.... Har lige for sjov skyld gennemgået dine meritter... og kan se at det ikke er første gang du kommer med samme svar... Du er ikke seriøs......Nu er der altså nogle i Thailand der har tænkt længere end næsetippen, så der findes vel nogle millionærer, og alle er jo ikke som dig forfalden til at sidde i BAR hele dagen, for at fremture.. men det skal dem der gerne vil dette da have lov til.. for du må jo have din viden fra slige steder.. VIP takker af hele mit hjerte, for du fik noget til at rykke med dit indlæg... Min kone og jeg have en lang snak i går, for hun er i overgangsalderen..og hun tror virkelig hun er dødsyg med alt det blod der forlod hendes krop, og når hun så i forvejen har meget lavt blodtryk, ja så har hun det ikke så godt.... Jeg sagde til hende... Ring til dine jævnaldrende veninder, og find ud af om de også har problemer... Det var en bomber under hendes forlangen af, at jeg skulle betragte hende som dødsyg... Alle veninderne på hendes alder er også kommet i overgangsalderen... Det kan være et tilfælde, men jeg er overbevist om at thailandske kvinder er tidligere ude end nordboerne. Jeg slæber nu min kone med på privathospitalet for en undersøgelse med forlange om en hormon kur.. Det bliver så spændende om det hjælper... |
|
|
|
| Mukke |
Lagt på d. 03/07-2014 11:22
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 378 |
Buick nu er jeg jo ikke millionær i danske kroner, men alligevel... Polypper forlangte jeg undersøgelse af sidste år, da jeg anede en forandring... Ganske rigtigt.... Der blev fjernet 4. styks, så det var det, men du har ret, vil endnu engang gøre samme... Undersøgelse for polypper for derefter at finde ud af videre behanling med hormoner eller andet... Jeg ønsker altså bare at min kone får det bedre, for det fortjener hun... Og Zapper jeg er ikke millionær fra din bar, men jeg vil gøre alt for min kone... |
|
|
|
| buick |
Lagt på d. 03/07-2014 14:22
|
Nu har jeg ikke skrevet noget om millioner, så det må du blande sammen med en andens kommentar![]() Mit svar var kun for at gøre opmærksom på at hormoner er farlige ( iflg danske læger) at tage og man skal overveje om det er risikoen værd Så hvis det kun er for sex så ville jeg ikke anbefale at hun tager dem men hvis hun selv er ramt af det f.eks hun får humør svingninger, varmeture, ondt osv så selvfølgelig skal hun tage dem hvis de hjælper hende til et bedre liv. Mukke skrev: Buick nu er jeg jo ikke millionær i danske kroner, men alligevel... Polypper forlangte jeg undersøgelse af sidste år, da jeg anede en forandring... Ganske rigtigt.... Der blev fjernet 4. styks, så det var det, men du har ret, vil endnu engang gøre samme... Undersøgelse for polypper for derefter at finde ud af videre behanling med hormoner eller andet... Jeg ønsker altså bare at min kone får det bedre, for det fortjener hun... Og Zapper jeg er ikke millionær fra din bar, men jeg vil gøre alt for min kone... |
|
|
|
| zapper |
Lagt på d. 03/07-2014 17:20
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 442 |
Mukke skrev: jeg vil gøre alt for min kone... Det er den rigtige indstilling du har til hende, dejligt at vide ![]() |
|
|
|
| patirak |
Lagt på d. 28/07-2014 05:09
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 739 |
Mængden af sex i et parforhold er for mig ikke så meget aldersbetinget, men derimod primært styret af følelser og lysten til hinanden (både fysisk og psykisk). Har man et godt parforhold og er fysisk tiltrykket af hinanden, så kommer der automatisk også mere sex ud af det. Går det meste af hverdagen med bekymringer og med diskussioner, så kan det for begge parter være svært at nå til sengekanten. Hvem gider f.eks. have sex med en sur mokke og omvendt?? Jeg tror dog også, at der er mange kvinder (de fleste) der bruger sex som adgang til at få hvad de vil have og opnå i parforholdet. Føler de sig f.eks. ikke helt sikre med noget i deres parforhold, så kan det være deres måde at få midlertidig tryghed og sikkerhed for, at de har manden hvor de vil have ham. Sex er altså også en form for magtmiddel for kvinder i hele verden. Og jeg tror især Thai-kvinder er specielt opmærksomme på det. Især fordi Thai-kvinder er klar over, at manden hurtigt kan finde en anden løsning på problemet, hvis det er nødvendigt. Skal man sammenligne kvinder i Danmark og Thailand over 40 år, så tror jeg faktisk at Thailandske kvinder er meget mere aktive rent sexuelt. Mit gæt går på, at de er mere opmærksomme på at deres mænd vil finde andre muligheder og helt konkret har større og nemmere mulighed for det, hvis de lever i Thailand. Jeg oplever danske kvinder som langt mere naive på netop det punkt. De har fået børnene, huset og bilen og så tror de at de har manden hvor de vil have ham. Tror også at det er derfor at man ser mange Thai-kvinder generelt gør mere ud af sig selv og deres udseende. De ved godt at manden "strejfer", hvis de ikke passer godt på ham. Om man vil erkende det eller ej, så spiller økonomi faktisk også en rolle om man får sex eller ej. Er manden den primære økonomiske bidragsyder i forholdet og har ikke sat alle værdier i kvindens navn, så vil han sikkert få mere sex. Når først han har foræret hende det hele, så er afhængeligheden væk og hun vil automatisk påtage sig mentaliteten hos den danske kvinde. Nu er han pludselig afhængig af hende... hun har magten og hun behøver ikke længere at benytte sex som magtmiddel eller sikkerhed for, at han bliver hvor han er. Læste forleden en artikel der fortalte at danske kvinder ofte er dem der vælger skilsmissen (især hvis de har børn), fordi de i forhold til det danske system er bedre økonomisk sikret i forhold til mændene (børnebidrag, ægtefællebidrag, boligtilskud mv.) I Thailand er situationen ofte anderledes og det gør det derfor mere nødvendigt at bruge sex som magtmiddel i parforholdet for kvinderne her. Så min konklusion er altså. Du bør rent logisk få mere sex af en Thai-kvinde over 40 år end en dansk kvinde... Altså med mindre der ikke er fysisk og psykisk tiltrækning og man ikke har foræret hende alt det man ejer og har. Jo mere du køber i hendes navn, jo mindre sex får du ganske simpelt :-) Skal man have "røv-meget" sex i et parforhold, så er kunsten altså at sikre at kvinden først og fremmest er glad og tilfreds i forholdet, men heller ikke føler sig alt for sikker (følelsesmæssigt, økonomisk m.v.). Det er et psykologisk spil, hvor opgaven for manden er at signalere tryghed, men også det modsatte på samme tid. Man skal konstant pirre kvindens lyst til at bruge hendes primære magtmiddel... nemlig sex. Kort sagt, så skal man være MANDEN i forholdet :-) Redigeret af patirak d. 28/07-2014 05:22 |
|
|
|
| buick |
Lagt på d. 28/07-2014 10:34
|
langt hen af vejen har du 100% ret, min erfaring både med egne og hvad jeg har set hos andre så er kvinder mest trofaste og klar til sengen hvis de bliver behandlet dårligt dvs man virker ligeglad med dem og viser dem hvor stolen skal stå den hårde mand er hvad de lyster efter hvor imod den bløde mand er behagelig at have til det praktiske men røv kedelig i deres øjne, den type kan de her i danmark samle op allevejne hvor imod i Thailand så er manden jo mand og kvinderne opdraget til at søge sikkerhed status og rigdom før kærlighed og hvad er så bedre end en farang som betaler og adlyder men igen når de så har magten så trækker den hårde mand og de løber i byen til spil osv (med deres ord vennineaftner) |
|
|
|
| patirak |
Lagt på d. 28/07-2014 12:13
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 739 |
buick skrev: langt hen af vejen har du 100% ret, min erfaring både med egne og hvad jeg har set hos andre så er kvinder mest trofaste og klar til sengen hvis de bliver behandlet dårligt dvs man virker ligeglad med dem og viser dem hvor stolen skal stå den hårde mand er hvad de lyster efter hvor imod den bløde mand er behagelig at have til det praktiske men røv kedelig i deres øjne, den type kan de her i danmark samle op allevejne hvor imod i Thailand så er manden jo mand og kvinderne opdraget til at søge sikkerhed status og rigdom før kærlighed og hvad er så bedre end en farang som betaler og adlyder men igen når de så har magten så trækker den hårde mand og de løber i byen til spil osv (med deres ord vennineaftner) Mener nu ikke at man skal være en der behandler sin partner dårligt på nogen måde, men man kommer altså længst ved at signalere, hvad man vil være med til og hvad man ikke vil. Alt alt for mange mænd (især i den moderne vestlige verden) har totalt mistet troen på sig selv og opfører sig nærmest som børn i mange parforhold. Konen skal spørges om lov til alt og manden ender med at miste sin grundlæggende identitet som mand. Når det sker, så sker det netop det (som du også nævner) at kvinden oplever manden som værende kedelig at leve sammen med. På samme måde mister mænd også interessen for deres partner, hvis hun udskrifter garderoben med jogging tøj, badesandaler og konstant er at finde i sofaen med en pose chips. I ethvert parforhold, så udspiller der sig et psykisk spil som både manden og kvinden kan tabe, hvis man ikke er opmærksom. Jeg mener faktisk at de fleste Thai-kvinder er verdensmestre i parforhold, netop fordi de er opmærksomme på dette og opmærksomme på sig selv og mandens behov. Men som alle kvinder i denne verden, så skal de også udfordres, så de ikke mister følingen med det at være kvinde. På samme måde som kvinderne også skal udfordre os i parforholdet, for at vi ikke ender med at "strejfe". Især her i Thailand, hvor det er både nemt og fristende. Problemet i forhold til Thai-kvinder (ihvertfald de traditionelt tænkende) er at de har en anden opvækst, kultur og syn på kønsrollerne. Det betyder ikke at de er underdanige eller skal holdes nede på nogen måde. Men hvis man behandler dem ligesom vestlige kvinder, så får man også vestlige problemer i parforholdet. Faktisk ender det ofte værre, fordi Thai-kvinderne som mange faranger vælger, ikke er de store økonomisk bidragere til forholdet. At alle værdier også ofte overføres i hendes navn, stiller heller ikke manden bedre. Rent menneskeligt tiltrækkes vi ofte at de der er svært at få eller som vi er usikre på at vi kan beholde. Men det er samtidig også en balancegang, for vi søger også tryghed på samme tid. Det gælder om at finde vejen midt i mellem de to poler og det kan være enormt svært. |
|
|
|
| buick |
Lagt på d. 28/07-2014 12:59
|
Man kan sagtens være mand uden at behandle kvinden dårligt. Jeg kunne aldrig drømme om at gøre en jeg elsker ked af det eller behandle hende dårligt men derfor så er det alligevel mig som bestemmer i sidste ende selvfølgeligt med indflydelse af min kones ønsker |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.