Se indlæg
 Udskriv debat
Pas på "løse" kontakter !!!
km
Jep... Brandt du har ret, det var ikke særligt pænt sagt af hende, men du var lige provokerende nok med dine "smarte" bemærkninger (fik da hende overtalt til at undlade at sende noget endnu grimmere sprog). For hun følte sig meget provokeret. Og vi mangler billedet?!
Du glæder dig til at tage tilbage til Banmai?, så gør jeg det også.

Lad os lukke denne kedelig sag, hvor alle parter har begået nogle fejl (ikke mindst jeg med min lidt for store mund)....
Men efter alle dine opkald om pengeefterspørgsler fra din kære (og der var mange de sidste 14 dage i august), så begyndte jeg jeg at spekulere (min fejl var at fortælle dig om min mistanke, uden at jeg havde beviser om det, udover det du fortalte mig). Din fejl var måske at fortælle mig lidt for meget??

Der er ballade i familiens i Ban Mai, så lad os afslutte det her snarest, for alles bedst. for det her er en privat sag.
Vi bliver aldrig gode venner igen, hvilket passer mig sikkert lige så fint som det gør for dig. Men lad os tænke på resten af familien i thailand, mon ikke de vil være glad for at få fred.
 
Brandt
Du har så evigt "ret" Kalamark..!!!......Smile

Det tror da f.....!, at jeg havde "travlt" med at få spurgt rundt omkring i krogene, hvad det var for noget "pengesnak", navnlig når "ingen" ville vedkende sig at have bragt det på "bane"Sad Skal jeg udelede af din bemærkning derom, at det er "opstået" af sig selv ????....nej næppe!

Og vedr. mine "smarte bemærkninger"...det kaldes svar på tiltale!...man kan godt være "ubehøvlet", men på en "intelligent måde"...iblandet en portion ironi!...der har din kone noget at lære endnu! (vulgært sprogbrug), klæder ligeså lidt en dameShock

Ang. dit "billede", så blev det postet søndag aften....så har du ikke fået det endnu, er det nok ligepå trapperne.....Smile

Ballade i Banmai!!!.......ja det er vel ikke så underligt, set i bakspejlet hvad der er blevet sagt og gjort...så det kommer vel ikke bag på dig ?

Og bliver gode venner igen ??.....nej det tror jeg heller ikke vi nogensinde gør.

Hvis ikke du/i har mere at tilføje "emnet", mener jeg alt er blevet sagt om den sag nu, og ser ligeledes heller ingen grund til at "koge suppe"på det ben længere, og vil så betragte dette som et afsluttet kapitel.

Hav et fortsat godt liv, og held og lykke i Banmai til jer begge 2.

Jeg forbliver venligst.

Heige Brandt
ไฮกี้ เจแบนร์
 
oleskyum
Hvis man laver kontakter her på siden, og senere får problemer med det er det pludselig privat.

Hvis det skal være privat, skal det ikke være her, man siger og skriver man kender mange landsbypiger i Thailand.

Såfremt nogen søger kan det gøres med en personlig besked.


Ole
 
surin
ja hvad andet kan man forvente af dig jager hvis ikke lige man skriver det du syntes så er man dum men ved du hvad jeg er skide lige glad jeg skriver det jeg mener og diskutere det gerne men kun med dem der er voksne nok til at diskutere uden barne sprog
 
chang
det kunne være Brandt at det er noget familen har forlangt altså et penge krav hvad ved jeg, men det finder du nok ud af når du næste gang kommer til thailand og skal besøge familen.Wink

men det er nok ikke lige den bedste måde at starte et forhold på med et kæmpe skænderi som er sket her, og jeg ved at familen er meget vigtig for thaier det de også her hjemme men måske ikke så meget som der nede.

men jeg håber det ender lykkeligt for dig og din kæreste.
 
surin
ja det bliver spændene at høre om hvad familien har at sige om kalamark når i næste gang skal der ned
 
surin
hej brandt hvordan er det gået fik du hentet hende igår eller måske har du slet ikke tid til os mere Sad
 
chang
ja surin ham høre vi nok ikke så meget fra de føste par uger.PfftPfft

kan godt huske hvordan da konen kom her og til mig jeg tog tre uger´s ferie og tabte mig syv kilo det var sku hårdt, selv mine arbejdsmakkerre kunne se at det havede taget meget hårdt på mig GrinGrinGrin de var flade af grin.
 
surin
7 kilo Shock det kunne jeg sku godt bruge det kunne være man skulle slifte konen udGrin men det er jo bare det med maden der er ingen der laver så god mad som hunGrinGrinGrin
 
Jov det gør bamses kone bare spørg bamsefarr SmileSmile
 
Brandt
Heja alle sammen!!!


Yes flyet landede punktligt (til tiden), som Thai Airways er kendt for...og ingen problemer med hverken told eller politi...

Mødte en meget glad, frisk og frejdig pige...som var klar til at "udforske" Danmark....syntes dog her var lige lovligt koldt, i betragtning af der var ca. 27 grader i BKK, og ca. 13 grader i KBH...Grin

Men hun havde klogeligt lyttet til mit råd, og havde medbragt godt med varmt tøj...samt godt med Thai-krydderier (koster jo en bondegård i DK)...Smile

Nok er ligeledes en fremragende kok!!...sikken noget lækkert mad hun kan lave!!!!....Wink

Penge vil hun ikke have..(Nok come to Denmark for Heige....NOT Heige's money), så....det er åbenbart udelukket...hun vil ikke have penge, og jeg må heller ikke sende penge til familien i Thailand.....

Hun bruger PC'en med største fornøjelse (købte et Thai-keybord da jeg var i BKK), og hun er både online på MSN, og på Skype....vidste ikke hun kendte til brug af PC......Shock

Både Nok og hendes familie har "slået hånden af" både Kalamark og frue....de er totalt uforstående over de uhyrlige postulater....og når Kalamark og frue kommer til Banmai igen...har Nok's familie vist nok en "høne" at plukke med Hr. og Fru. Kalamark...Sad (godt det ikke er mig, der er i deres situation)....


Holder løbende orienteret hvordan det går Smile

Hilsen

Brandt & Nok
ไฮกี้ เจแบนร์
 
Skide godt brandt og nok jeg håber i får det godt sammen og jeg ville bare lige ønske jer alt mulig held og lykke med fremtiden
 
Davser Brandt
Det er dejligt at høre at hun er kommet,og er glad
MEN PAS NU LIGE PÅ DU,NÅR SÅDAN EN KOMMER HER HJEM SÅ RISIKERER DU AT BLIVE HELT UDBRANDT,i den første tid.
Hygge bamsen
 
Brandt
bamsefarr skrev:
Davser Brandt
Det er dejligt at høre at hun er kommet,og er glad
MEN PAS NU LIGE PÅ DU,NÅR SÅDAN EN KOMMER HER HJEM SÅ RISIKERER DU AT BLIVE HELT UDBRANDT,i den første tid.
Hygge bamsen


Hejsa "hyggebamse"!

Det har du HELT RET I !!!GrinGrin

Pyyyhaaaa!.........

Hilsen Brandt & NokSmile
ไฮกี้ เจแบนร์
 
surin
jsh71 skrev:
Jov det gør bamses kone bare spørg bamsefarr SmileSmile

jaså så må bamse invitere på mad for ellers tro jeg ikke på detGrin
 
surin
hej brandt dejligt at høre at det går godt men pas nu på hjertet
men ellers lyder det som om du har fundet dig en fornuftig pigeGrinGrinGrin
 
surin skrev:
jsh71 skrev:
Jov
det gør bamses kone bare spørg bamsefarr SmileSmile

jaså så må bamse invitere på mad for ellers tro jeg ikke på detGrin


Jamen jeg går da også ud fra at bamse invitere os allesammen hjem til konen så han kan bevise hvor god konen er til at lave mad, men ellers må du jo gøre det surin så du kan bevise det SmileSmileSmile
 
isaan
hej

stod jeg og skulle finde en kone så blev det squ godt nok ikke her på siden eller på nettet Smile

vh isaanGrin

http://www.123hje...ai-Henrik/

Læg gerne en hilsen i gæstebogen
 
http://123hjemmeside.dk/thai-henrik
h
isaan godt nok kan jeg læse at brandt har haft sine problemer men som jeg læser det så lyder det som om han har fundet en god pige
jeg kan kun anbefale at finde sin kone her på siden
i dec. sidste år skrev rasmus at hans kone havde en sød venninde som gerne ville til danmark jeg sendte så en mail til rasmus som var meget behjælplig og efter lidt mail problemer fik jeg en god kontakt med pigen da tiden så kom at både hun og jeg var klar til at se hinanden så var rasmus der igen med sin hjælp og for at vi ikke skulle igennem visum møllen og dertil ventetid så lød det friskt fra rasmus så invitere jeg hende til sverige som sagt så gjort hun fik et schengevisum på kun en uge og den dag idag sidder jeg her med en dejlig kone og oven i det hele har jeg fået en god ven og kammerat i rasmus
og der har ikke været nogen regning fra hverken rasmus eller hans kone
Redigeret af h d. 12/10-2004 07:00
 
Davser Henrik
Ja sådan skal det værre, hvorfor skal man tjene på at hjælpe andre, det er mere rart for en selv at vide man har gjort noget godt for andre

tillykke med det og dejigt at høre at i har det godt sammen
rejsebamsen
 
Spring til debat: