Se indlæg|
Pas på "løse" kontakter !!!
|
|
| km |
Lagt på d. 06/10-2004 17:35
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 69 |
Jep... Brandt du har ret, det var ikke særligt pænt sagt af hende, men du var lige provokerende nok med dine "smarte" bemærkninger (fik da hende overtalt til at undlade at sende noget endnu grimmere sprog). For hun følte sig meget provokeret. Og vi mangler billedet?! Du glæder dig til at tage tilbage til Banmai?, så gør jeg det også. Lad os lukke denne kedelig sag, hvor alle parter har begået nogle fejl (ikke mindst jeg med min lidt for store mund).... Men efter alle dine opkald om pengeefterspørgsler fra din kære (og der var mange de sidste 14 dage i august), så begyndte jeg jeg at spekulere (min fejl var at fortælle dig om min mistanke, uden at jeg havde beviser om det, udover det du fortalte mig). Din fejl var måske at fortælle mig lidt for meget?? Der er ballade i familiens i Ban Mai, så lad os afslutte det her snarest, for alles bedst. for det her er en privat sag. Vi bliver aldrig gode venner igen, hvilket passer mig sikkert lige så fint som det gør for dig. Men lad os tænke på resten af familien i thailand, mon ikke de vil være glad for at få fred. |
|
|
|
| Brandt |
Lagt på d. 06/10-2004 18:09
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 81 |
Du har så evigt "ret" Kalamark..!!!......![]() Det tror da f.....!, at jeg havde "travlt" med at få spurgt rundt omkring i krogene, hvad det var for noget "pengesnak", navnlig når "ingen" ville vedkende sig at have bragt det på "bane" Skal jeg udelede af din bemærkning derom, at det er "opstået" af sig selv ????....nej næppe!Og vedr. mine "smarte bemærkninger"...det kaldes svar på tiltale!...man kan godt være "ubehøvlet", men på en "intelligent måde"...iblandet en portion ironi!...der har din kone noget at lære endnu! (vulgært sprogbrug), klæder ligeså lidt en dame ![]() Ang. dit "billede", så blev det postet søndag aften....så har du ikke fået det endnu, er det nok ligepå trapperne..... ![]() Ballade i Banmai!!!.......ja det er vel ikke så underligt, set i bakspejlet hvad der er blevet sagt og gjort...så det kommer vel ikke bag på dig ? Og bliver gode venner igen ??.....nej det tror jeg heller ikke vi nogensinde gør. Hvis ikke du/i har mere at tilføje "emnet", mener jeg alt er blevet sagt om den sag nu, og ser ligeledes heller ingen grund til at "koge suppe"på det ben længere, og vil så betragte dette som et afsluttet kapitel. Hav et fortsat godt liv, og held og lykke i Banmai til jer begge 2. Jeg forbliver venligst. Heige Brandt ไฮกี้ เจแบนร์ |
|
|
|
| oleskyum |
Lagt på d. 06/10-2004 18:29
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 716 |
Hvis man laver kontakter her på siden, og senere får problemer med det er det pludselig privat. Hvis det skal være privat, skal det ikke være her, man siger og skriver man kender mange landsbypiger i Thailand. Såfremt nogen søger kan det gøres med en personlig besked. Ole |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 06/10-2004 19:47
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
ja hvad andet kan man forvente af dig jager hvis ikke lige man skriver det du syntes så er man dum men ved du hvad jeg er skide lige glad jeg skriver det jeg mener og diskutere det gerne men kun med dem der er voksne nok til at diskutere uden barne sprog |
|
|
|
| chang |
Lagt på d. 07/10-2004 18:15
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 157 |
det kunne være Brandt at det er noget familen har forlangt altså et penge krav hvad ved jeg, men det finder du nok ud af når du næste gang kommer til thailand og skal besøge familen.![]() men det er nok ikke lige den bedste måde at starte et forhold på med et kæmpe skænderi som er sket her, og jeg ved at familen er meget vigtig for thaier det de også her hjemme men måske ikke så meget som der nede. men jeg håber det ender lykkeligt for dig og din kæreste. |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 10/10-2004 13:45
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
ja det bliver spændene at høre om hvad familien har at sige om kalamark når i næste gang skal der ned |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 10/10-2004 13:47
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
hej brandt hvordan er det gået fik du hentet hende igår eller måske har du slet ikke tid til os mere ![]() |
|
|
|
| chang |
Lagt på d. 11/10-2004 00:54
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 157 |
ja surin ham høre vi nok ikke så meget fra de føste par uger.![]() kan godt huske hvordan da konen kom her og til mig jeg tog tre uger´s ferie og tabte mig syv kilo det var sku hårdt, selv mine arbejdsmakkerre kunne se at det havede taget meget hårdt på mig ![]() ![]() de var flade af grin. |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 11/10-2004 06:38
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
7 kilo det kunne jeg sku godt bruge det kunne være man skulle slifte konen ud men det er jo bare det med maden der er ingen der laver så god mad som hun![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 11/10-2004 09:08
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Jov det gør bamses kone bare spørg bamsefarr ![]() ![]() |
|
|
|
| Brandt |
Lagt på d. 11/10-2004 09:42
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 81 |
Heja alle sammen!!! Yes flyet landede punktligt (til tiden), som Thai Airways er kendt for...og ingen problemer med hverken told eller politi... Mødte en meget glad, frisk og frejdig pige...som var klar til at "udforske" Danmark....syntes dog her var lige lovligt koldt, i betragtning af der var ca. 27 grader i BKK, og ca. 13 grader i KBH... ![]() Men hun havde klogeligt lyttet til mit råd, og havde medbragt godt med varmt tøj...samt godt med Thai-krydderier (koster jo en bondegård i DK)... ![]() Nok er ligeledes en fremragende kok!!...sikken noget lækkert mad hun kan lave!!!!.... ![]() Penge vil hun ikke have..(Nok come to Denmark for Heige....NOT Heige's money), så....det er åbenbart udelukket...hun vil ikke have penge, og jeg må heller ikke sende penge til familien i Thailand..... Hun bruger PC'en med største fornøjelse (købte et Thai-keybord da jeg var i BKK), og hun er både online på MSN, og på Skype....vidste ikke hun kendte til brug af PC...... ![]() Både Nok og hendes familie har "slået hånden af" både Kalamark og frue....de er totalt uforstående over de uhyrlige postulater....og når Kalamark og frue kommer til Banmai igen...har Nok's familie vist nok en "høne" at plukke med Hr. og Fru. Kalamark... (godt det ikke er mig, der er i deres situation)....Holder løbende orienteret hvordan det går ![]() Hilsen Brandt & Nok ไฮกี้ เจแบนร์ |
|
|
|
|
Lagt på d. 11/10-2004 10:06
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Skide godt brandt og nok jeg håber i får det godt sammen og jeg ville bare lige ønske jer alt mulig held og lykke med fremtiden |
|
|
|
|
Lagt på d. 11/10-2004 11:07
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davser Brandt Det er dejligt at høre at hun er kommet,og er glad MEN PAS NU LIGE PÅ DU,NÅR SÅDAN EN KOMMER HER HJEM SÅ RISIKERER DU AT BLIVE HELT UDBRANDT,i den første tid. Hygge bamsen |
|
|
|
| Brandt |
Lagt på d. 11/10-2004 11:13
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 81 |
bamsefarr skrev: Davser Brandt Det er dejligt at høre at hun er kommet,og er glad MEN PAS NU LIGE PÅ DU,NÅR SÅDAN EN KOMMER HER HJEM SÅ RISIKERER DU AT BLIVE HELT UDBRANDT,i den første tid. Hygge bamsen Hejsa "hyggebamse"! Det har du HELT RET I !!! ![]() ![]() Pyyyhaaaa!......... Hilsen Brandt & Nok
ไฮกี้ เจแบนร์ |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 11/10-2004 15:37
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
jsh71 skrev: Jov det gør bamses kone bare spørg bamsefarr ![]() ![]() jaså så må bamse invitere på mad for ellers tro jeg ikke på det ![]() |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 11/10-2004 15:41
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
hej brandt dejligt at høre at det går godt men pas nu på hjertet men ellers lyder det som om du har fundet dig en fornuftig pige ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 11/10-2004 16:58
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
surin skrev: jsh71 skrev: Jov det gør bamses kone bare spørg bamsefarr ![]() ![]() jaså så må bamse invitere på mad for ellers tro jeg ikke på det ![]() Jamen jeg går da også ud fra at bamse invitere os allesammen hjem til konen så han kan bevise hvor god konen er til at lave mad, men ellers må du jo gøre det surin så du kan bevise det ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| isaan |
Lagt på d. 11/10-2004 17:50
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 289 |
hej stod jeg og skulle finde en kone så blev det squ godt nok ikke her på siden eller på nettet ![]() vh isaan
|
|
|
|
| h |
Lagt på d. 12/10-2004 06:59
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 368 |
isaan godt nok kan jeg læse at brandt har haft sine problemer men som jeg læser det så lyder det som om han har fundet en god pige jeg kan kun anbefale at finde sin kone her på siden i dec. sidste år skrev rasmus at hans kone havde en sød venninde som gerne ville til danmark jeg sendte så en mail til rasmus som var meget behjælplig og efter lidt mail problemer fik jeg en god kontakt med pigen da tiden så kom at både hun og jeg var klar til at se hinanden så var rasmus der igen med sin hjælp og for at vi ikke skulle igennem visum møllen og dertil ventetid så lød det friskt fra rasmus så invitere jeg hende til sverige som sagt så gjort hun fik et schengevisum på kun en uge og den dag idag sidder jeg her med en dejlig kone og oven i det hele har jeg fået en god ven og kammerat i rasmus og der har ikke været nogen regning fra hverken rasmus eller hans kone Redigeret af h d. 12/10-2004 07:00 |
|
|
|
|
Lagt på d. 12/10-2004 09:44
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davser Henrik Ja sådan skal det værre, hvorfor skal man tjene på at hjælpe andre, det er mere rart for en selv at vide man har gjort noget godt for andre tillykke med det og dejigt at høre at i har det godt sammen rejsebamsen |
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 












Skal jeg udelede af din bemærkning derom, at det er "opstået" af sig selv ????....nej næppe!





